arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۲۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۲۳ - ۲۷ مهر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ساخت طولانی ترین جاده دریایی جهان تا هشدار سفارت اکوادور به جولیان آسانژ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 
انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

بن طلال تصمیم دارد اقدام به سرمایه گذاری 200 میلیون دلاری در یک استارتاپ اماراتی کند. این موضوع در شرایطی رخ می دهد که پس از ماجرای  جمال خاشقچی، عملا مدیران فناوری سلیکون ولی همکاری های خود را با عربستان محدود کردند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ایده های خلاقانه و گاه عجیب چینی ها این بار در دریا طراحی شده اند. چرا که قرار است چین از طولانی ترین مسیر دریایی جهان رونمایی کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آمازون برای توسعه فعالیتهای تجاری خود در بریتانیا دفتری جدیدی در منچستر افتتاح خواهد کرد. این شرکت اعلام کرده قصد دارد با استفاده از این دفتر اقدام به تحقیق و توسعه ای مضاعف کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از آن که بیل گیتس از همکاری با دونالد ترامپ در حوزه انرژِی های پاک نا امید شد، تصمیم گرفت با اتحادیه اروپا در این حوزه همکاری کند. اما این همکاری با یک سرمایه گذاری هنگفت آغاز می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گروهی از پژوهشگران موفق شدند یک روش جدید برای ردیابی اسلحه  های سه بعدی کشف کنند. بر اساس این روش، مجرمینی که از اسلحه های سه بعدی استفاده می کنند به سرعت شناسایی می شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فروشگاه های سراسر انگلستان به زودی به سیستم تشخیص چهره هوشمند برای شناسایی افراد الکلی، معتاد و زیر سن قانونی مجهز می شوند. این سیستم فروش سیگار و موارد مشابه به این افراد را محدود می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

سفارت اکوادور در پیامی علنی به جولیان آسانژ هشدار داد که دست از رفتارهای خود بردارد و به جای دخالت در امور کشورهای مختلف نظافت اتاقش را حفظ کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یکی از جالب ترین محصولات واقعیت مجازی جهان معرفی شد. این محصول بر خلاف همیشه عینک نیست بلکه یک کفش هوشمند است که می تواند تجربه بازی های واقعیت مجازی را به حقیقت تبدیل کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان