arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۸۶۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۱ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷
برینجیک، مخالف سیاسی ترکیه ای:

بخشی از جسد خاشقجی در چاه داخل باغ کنسولگری پیدا شد / اردوغان احتمالا در سخنرانی امروز این موضوع را اعلام کند

­دوگو برینجیک مخالف سیاسی ترکیه ای گفت نیروهای امنیتی بخشی از جسد جمال خاشقجی را در چاه داخل باغ کنسولگری در استانبول پیدا کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

­دوگو برینجیک مخالف سیاسی ترکیه ای گفت نیروهای امنیتی بخشی از جسد جمال خاشقجی را در چاه داخل باغ کنسولگری در استانبول پیدا کردند.

به گزارش «انتخاب»؛ ­دوگو برینجیک مخالف سیاسی ترکیه ای گفت نیروهای امنیتی بخشی از جسد جمال خاشقجی را در چاه داخل باغ کنسولگری در استانبول پیدا کردند.

ه نوشته خبرگزاری ها، وی افزود رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه احتمالا در سخنرانی امروز کشف بخشی از جسد خاشقجی را اعلام کند.

بر اساس این گزارش شاید حل یک معمای بزرگ، تمام معادلات متحدان برای تخفیف جرم شاه سعودی و پسرش را نقش بر آب کند، معمایی که مهمترین سوال افکار عمومی جهان است؛ جسد جمال خاشقجی روزنامه نگار منتقد سعودی کجاست؟ سوالی که تا الان پاسخی نداشته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
میشه بفرمایید چرا شما تیتر یک خبر را دو یا سه بار در متن خبر تکرار میکنید ؟ میخواین صفحه پر کنید همین مطلب را خودتون بخونید ببیند دوخط خبر سه بار تکرار شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
اگر جهان و شخص خاشقجی بهت بگن انتخاب ، بسه دست بردار ، شرط می بندم انتخاب اصلن و ابدن دست بردار این خاشقجی نخواهد بود . مرد ناحسابی این همه مشکلات مردم را رها کردی اونوقت تمام زندگیتون شده خاشقجی؟ خجالت بکش خیلی داری زیاده روی می کنی . شما دستپخت خودتون که همان معرفی تعریف و تمجید از حسن روحانی بود که سبب شدید این شخص انتخاب بشه ، نمی تونید بخورید اونوقت همش گیر دادید به این خاشقجی؟
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۱
0
0
اردوغان هیچ چیز تازه ای نگفت. بگم بگم اردوغان هم مسخره است.
نظرات بینندگان