arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۶ - ۰۱ آبان ۱۳۹۷

اسکای نیوز: بخشی از جنازه خاشقچی از اقامتگاه سرکنسول سعودی کشف شده است

اسکای نیوز در استانبول به نقل از چند منبع آگاه در تیم تحقیقات پرونده خاشقچی نوشته است که بخش‌هایی از جسد وی در باغچه اقامتگاه سرکنسول عربستان سعودی در استانبول پیدا شده است.یک منبع دیگر هم به این شبکه گفته که بدن خاشقچی تکه تکه شده و صورت او هم تغییر شکل پیدا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

خبرنگار شبکه «اسکای نیوز» در ترکیه می‌گوید بخش‌هایی از بدن «جمال خاشقچی» در اقامتگاه سرکنسول عربستان سعودی در استانبول کشف شده است.

به گزارش فارس، شبکه انگلیسی «اسکای نیوز» روز سه‌شنبه به نقل از منابع آگاه مدعی شد بخش‌هایی از بدن «جمال خاشقچی» روزنامه‌نگار منتقد عربستانی که در کنسولگری سعودی در استانبول به قتل رسیده، کشف شده است.

«الکس کرافورد» خبرنگار اسکای نیوز در استانبول به نقل از چند منبع آگاه در تیم تحقیقات پرونده خاشقچی نوشته است که بخش‌هایی از جسد وی در باغچه اقامتگاه سرکنسول عربستان سعودی در استانبول پیدا شده است.

یک منبع دیگر هم به این شبکه گفته که بدن خاشقچی تکه تکه شده و صورت او هم تغییر شکل پیدا کرده است.

شب گذشته هم «دوغو پرینچک» دبیرکل حزب وطن ترکیه مدعی شد که بخشی از جسد خاشقچی در چاه آب کنسولگری سعودی در استانبول پیدا شده است.

این سیاستمدار ترکیه‌ای توضیح داد: «نیروهای امنیتی حین تفتیش ساختمان کنسولگری، تکه‌هایی از جسد خاشقچی را که از بدن وی جدا شده بود، در باغ آن پیدا کردند.»

وی البته گفته بود که «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه امروز در سخنرانی‌اش خبر پیدا شدن بخش‌هایی از بدن خاشقچی را اعلام می‌کند.

با این وجود، اردوغان در سخنرانی‌اش چنین چیزی اعلام نکرد و گفت یکی از سوالات مطرح برای ترکیه این است که بدن خاشقچی کجاست.

خاشقچی دقیقا سه هفته پیش پس از ورود به کنسولگری عربستان سعودی در استانبول، به قتل رسیده است. سعودی‌ها به کشته شدن خاشقچی اعتراف کرده‌اند، اما مدعی شده‌اند که این قتل بدون اطلاع «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی و بر اثر یک اشتباه اتفاق افتاده است.

نظرات بینندگان