arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۲۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از هک پنتاگون تا به روزرسانی حریم خصوصی کابران گوگل

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

طی روزهای اخیر بیش از 400 هزار نفر برای رای دهی الکترونیک در اسنپ چت ثبت نام کرده اند. به نظ می رسد این برنامه به ویژه برای رای اولی های ایالات متحده بسیار مورد اطمینان است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یاهو باید به مبلغ 50 میلیون دلار را  به خاطر نقض امنیت  کاربران پرداخت کند. افزون بر این ها، این شرکت حداقل موظف است تا دو سال برای حدود 200 میلیون نفر بیمه حافظت از اطلاعات ایجاد کند.شروح خبر را اینجا بخوانید. 

حریم خصوصی کاربران گوگل به روزرسانی شد. یعنی از این پس مشاهده سابقه وب برای کاربران ساده تر شده و افراد کنترل بالاتری روی اطلاعات خود دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پنتاگون قصد دارد جدیدترین برنامه "هک آزمایشی" خود را اجرا کند. این برنامه قرار است به بررسی نقاط ضعف پنتاگون بپردازد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

فیسبوک با استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از تصاویر مستهجن در مورد کودکان تلاش می کند. این شبکه اجتماعی می گوید تا کنون 8.7  میلیون قطعه محتوا را حذف کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت لیفت تصمیم دارد به زودی از تکنولوژی واقعیت افزوده در سیستم های ناوبری خودروهای خود استفاده کند. این تکنولوژی دیدی سه بعدی به راننده خواهد داد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

فیسبوک به طور کامل برنامه مسنجر را برای 1،3 میلیارد کاربر، باز طراحی می کند. به نظر می رسد هدف از این طراحی مجدد ساده تر شدن برنامه است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت دایسون به زودی خط تولید جدید خودرو الکتریکی خود را در سنگاپور راه اندازی می کند. این یک برنامه بلندمدت است و زمان بهره برداری آن سال 2021 اعلام شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان