arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۲۳ - ۰۲ آبان ۱۳۹۷

هند 777 میلیون دلار سامانه موشکی از رژیم صهیونیستی می خرد

شرکت دولتی صنایع هوا و فضای اسرائیل(IAI) یک قرارداد نظامی با هند به ارزش 777 میلیون دلار جهت فروش سیستم های دفاع موشکی موسوم به 'ال آر سام' برای هفت کشتی جنگی در نیروی دریایی هند امضا کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هند 777 میلیون دلار سامانه موشکی از رژیم صهیونیستی می خردسیستم 'ال آر سام' بخشی از خانواده سیستم های موشکی باراک 8 است و رژیم صهیونیستی از این سپر موشکی در نیروی دریایی خود استفاده می کند. 
شرکت دولتی صنایع هوا و فضای رژیم صهیونیستی توضیح داد: با امضای این قرارداد، فروش سیستم های موشکی باراک 8 در چند سال گذشته، مجموعا به 6 میلیارد دلار رسیده است.
نیرمود شفر رییس این شرکت گفت: همکاری شرکت صنایع هوا و فضای رژیم صهیونیستی با هند از چندین دهه قبل آغاز شده است و اکنون به صورت تولید و توسعه مشترک سیستم های نظامی گسترش یافته است. هند یک بازار بزرگ است و ما قصد داریم موقعیت خود در این کشور را استحکام بخشیم.
هند و رژیم صهیونیستی به دنبال گسترش روابط خود در زمینه های کشاورزی و تکنولوژی های پیشرفته بوده اند.
رژیم صهیونیستی همچنین در حال تبدیل شدن به یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان نظامی هند در کنار روسیه و آمریکا می باشد.
شرکت دولتی صنایع هوا و فضای رژیم صهیونیستی سال گذشته یک قرارداد نظامی به ارزش 2 میلیارد دلار برای فروش سیستم های دفاعی موشکی به نیروهای زمینی و دریایی هند امضا کرد.
این شرکت همچنین یک قرارداد دیگر به ارزش 630 میلیون دلار با هند امضا کرده است. بر اساس این قرارداد، شرکت صنایع هوا و فضای رژیم صهیونیستی موشک های زمین به هوای باراک 8 را در اختیار 4 کشتی نیروی دریایی هند قرار می دهد.

نظرات بینندگان