arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۷۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۲۳ - ۰۴ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ریزش 2 میلیون نفری کاربران اسنپ چت تا فروش تابلویی که توسط هوش مصنوعی نقاشی شده است

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

جک ما موسس علی بابا و چهره سرشناس حوزه فناوری برای نخستین بار پرده از یک راز بزرگ برداشت و گفت که علت پیشرفتش تنفر شدید از بیل گیتس بوده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده معتقد است جک دورسی مدیر توییتر در پاک کردن دنبال کنندگان جمهوری خواهان صداقت عمل ندارد و از روی غرض این کار را انجام می دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برخی گزارش ها حکایت از آن دارند که حملاتی سایبری و مخرب علیه انتخابات میان دوره ای ایالات متحده به راه افتاده که می تواند بسیار خطرناک باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

پس از مدت ها انتظار بالاخره اطلاعاتی جدی از موبایل گلکسی S10 سامسونگ فاش شد. اطلاعاتی که با برخی گمانه زنی های پیشین مطابقت دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

این روزها بازار خودورهای الکتریکی داغ است و جدیدترین عضو خانواده مک لارن یعنی مک لارن اسپیدتیل نیز جزو خودروهایی است که دل خیلی ها را برده و احتمالا از پرفروش های بازار خودرو خواهد بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک پرتره طراحی شده توسط هوش مصنوعی با قیمت خیره کننده 432،500 دلار به فروش رفت. درواقع این قیمت از بسیاری از قیمت های تابلوهایی که توسط انسان ها کشیده می شود بالاتر است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساندار پیچای مدیرعامل شرکت گوگل در نامه ای داخلی خطاب به کارمندان خود مدعی شده که مشکل آزار و اذیت جنسی شرکت را حل کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گزارش سه ماهه اخیر اسنپ چت نشان می دهد سهم کاربران این شرکت همچنان رو به کاهش است و این موضوع نگرانی هایی را برای مدیران این شرکت ایجاد کرده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان