arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۱۲۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۰۸ آبان ۱۳۹۷

نخستین پرواز مسافری فرودگاه سمنان کنسل شد / مجوز امنیت پرواز صادر نشد

در پی اعلام خبر برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه سمنان که قرار بود ساعت ۱۰ صبح امروز به مقصد مشهد مقدس انجام شود این پرواز به دلیل صادر نشدن مجوز امنیت پرواز منتفی شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در پی اعلام خبر برقراری نخستین پرواز مسافری از فرودگاه سمنان که قرار بود ساعت ۱۰ صبح امروز به مقصد مشهد مقدس انجام شود این پرواز به دلیل صادر نشدن مجوز امنیت پرواز منتفی شد.

به گزارش تسنیم، با وجود همه تلاش‌ها و آمادگی فرودگاه سمنان و هواپیمایی جمهوری اسلامی برای برقراری نخستین پرواز مسافری در فرودگاه سمنان، صادر نشدن مجوز امنیت پرواز مراسم بدرقه خانواده معظم شهدای این استان به مشهد مقدس را به زمانی دیگر موکول کرد.

بر اساس اطلاعات خبرنگار تسنیم مسئولان امنیت پرواز هواپیمایی کشور مجوز این پرواز را که قرار بود صبح امروز با حضور خانواده معطم شهدا به مقصد مشهد مقدس انجام شود علی‌رغم تلاش‌های زیاد مسئولان استان سمنان و هواپیمایی کشور صادر نکردند و این پرواز به تعویق افتاد.

فرماندار سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تأیید این خبر گفت: متأسفانه این پرواز که به منظور آغاز رسمی پروازها در فرودگاه سمنان نیز محسوب می‌شد به سبب صادر نشدن مجوز امنیت پرواز لغو شده است.

سید عباس دانایی با اشاره به پیگیری‌های مستمر مسئولان استان سمنان برای برقراری این پرواز اظهار داشت: با وجود همه این پیگیری‌ها که تا صبح امروز نیز ادامه داشت این پرواز به زمانی دیگر موکول شد.

وی ابراز امیدواری کرد تا نخستین پرواز فرودگاه سمنان در کمترین فاصله زمانی از امروز برقرار شده و این آرزوی دیرینه مردم مرکز استان سمنان محقق شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۸
0
0
اقای فرمانار همه چیز گفت بجز علت اصلی عدم صدور مجوزپرواز. حتما باید هواپیما به هر نحو که شده به پرواز دراید تا اقای نماینده استان فرماندار و... تبلیغات راه بیندازند. که من انم که رستم بود پهلوان.واما اگر خدای ناکرده همین هواپیما به پرواز درمی امد وسقوط میکرد.همه مدعی میشدند واخرهم طی اطلاعیه ای میگفتند که ای مردم بدانید واگاه باشید که خلبان فقید مقصر اصلی ایت حادثه تلخ بوده است والان دستش از دنیا کوتاه است.الفانحه.
نظرات بینندگان