arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۴۹۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۰۹ - ۱۰ آبان ۱۳۹۷

ظریف: پرونده‌سازی‌های موساد تنها عزم ما را برای ارتباط سازنده با جهان راسخ‌تر می‌کند

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در توئیتی که به نظر می‌رسد در اشاره به ادعای جدید دانمارک علیه ایران باشد، نوشت: تلاش‌های لجوجانه موساد برای پرونده‌سازی‌، تنها عزم ما را برای ارتباط سازنده با جهان راسخ‌تر می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران در توئیتی که به نظر می‌رسد در اشاره به ادعای جدید دانمارک علیه ایران باشد، نوشت: تلاش‌های لجوجانه موساد برای پرونده‌سازی‌، تنها عزم ما را برای ارتباط سازنده با جهان راسخ‌تر می‌کند.

به گزارش ایرنا، ظریف با اشاره به دیدارهای خود در سفر به پاکستان و پیش از آن با همتایان ترکیه و جمهوری آذربایجانی، نوشت: اولویت ما، روابط استوار با همسایگان است.
اظهارات وی پس از ادعای مقام‌های دانمارک علیه ایران و متهم کردن تهران به تلاش برای ترور در خاک این کشور است؛ ادعایی که وزارت امور خارجه کشورمان آن را به صراحت رد کرده است.
خط و ربط رژیم صهیونیستی با این موضوع اما امروز با اعتراف رسانه‌های اسرائیلی به جریان‌سازی موساد و اذعان به نقش مستقیم تل‌آویو در این اتهام‌زنی‌ها، پررنگ شد.
موساد پیش از این هم اطلاعاتی کذب را درخصوص یک حمله ایذایی به کنفرانس گروهک منافقین در پاریس، در اختیار دولت‌های اروپایی قرار داده بود.
پیشتر سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان درخصوص سناریوهای مخرب از پیش تعیین شده در این برهه حساس زمانی، هشدار داده بود.
«بهرام قاسمی» تصریح کرد: گفته می شود فردی ایرانی الاصل با تابعیت نروژی قرار بوده علیه مخالفان ایران اقدام تروریستی انجام دهد؛ این شخص کاملاً موهوم و بی نام و نشان است.
وی با بیان اینکه هیچ دلیل و مدرکی در این خصوص به طرف ایرانی ارائه نشده، افزود: پیش از ارایه هرگونه سند و مدرک و برگزاری محکمه ای، این اتهام به ایران نسبت داده شده که چنین کاری خلاف روابط دوستانه و تمام موازین حقوقی و قضایی شناخته شده است.
سخنگوی دستگاه دیپلماسی خاطرنشان کرد: بر اساس اخباری که منتشر شده، به نظر می رسد اطلاعات غلطی توسط یک سرویس امنیتی خارج از اروپا در اختیار دانمارک قرار گرفته و متأسفانه دانمارک در یک اقدام شتابزده این موضوع را مطرح کرده است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۰
0
0
جناب ظریف ! از داخل و اندرونی مطمئن شو بعد قمپز در کن. دنیا به رد صریح و ضمنی شما و سخنگوی شما وقعی نمی ذاره، به عکس العمل وزرای خارجه سوئد، نروژ، فنلاند و ایسلند، به تحویل به اصطلاح دیپلمات ایرانی به بلژیک ، به اخراج به اصطلاح دیپلمات ایرانی از خاک فرانسه و قص علی هذا اهمیت می ده. اگه مراکز امنیتی داخلی در حال کرم ریختن هستن خفه شون کنید. چون بعید می دونم دولت روحانی اینقدر احمق باشه که در چنین شرایطی بخواد دست به انتحار بزنه. ولی در عین حال بدونید که مردم تحمل اینکه دولت این مسله رو هم مثل باقی مسایل مملکت رها کنه که هرکس هر غلطی خواست بکنه و او فقط سکوت کنه بعد بگه می خواستیم نشد، ندارن! دیگه سرنوشت این مردم و این مملکت جایی برای بازی کردن و بازی دادن نداره. بفهمید!
نظرات بینندگان