arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۷

٢٠ دلیل عضو شورای شهر و مخالف پیشین شهردار شدن محسن هاشمی، برای شهردار شدن محسن هاشمی!

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران معتقد است که اعضای شورای شهر نباید جلوی شهردار شدن هاشمی را بگیرند. حسن خلیل‌آبادی عضو شورای شهر تهران گفت: محسن هاشمی هم انگیزه بالایی دارند، هم اینکه علاوه بر پایگاه اجتماعی و مقبولیتی که بین شهروندان دارند، تجربه کار در شهرداری را دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران معتقد است که اعضای شورای شهر نباید جلوی شهردار شدن هاشمی را بگیرند.

حسن خلیل‌آبادی در گفتگو با پانا در پاسخ به این سوال که چه گزینه‌هایی را به عنوان کاندیدای شهرداری تهران معرفی کرده است، گفت: من آقایان آخوندی، محسن هاشمی، کشت‌پور و مصطفی سلیمی را معرفی کردم.

وی همچنین درواکنش به اختلاف آخوندی با دولت که منجر به استعفای او از وزارت راه و شهرسازی شد، نیز اظهار کرد: آقای آخوندی اختلاف زیادی با دولت ندارد و در این حال حق هم با ایشان بود.

این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهردار تهران در درجه اول باید از داخل مجموعه مدیریت شهری باشد، اضافه کرد: معتقدم اگر شهردار از داخل شهرداری انتخاب شود، درباره مسائل آگاه‌تر و تجربه لازم را در مدت حضورش کسب کرده است؛ به همین دلیل من محسن هاشمی، کشت‌پور و سلیمی را انتخاب کردم.

خلیل‌آبادی با بیان اینکه من 20 دلیل برای شهردار شدن هاشمی دارم، ادامه داد: ایشان هم انگیزه بالایی دارند، هم اینکه علاوه بر پایگاه اجتماعی و مقبولیتی که بین شهروندان دارند، تجربه کار در شهرداری را دارد. وقتی قالیباف به اجبار او را کنار گذاشت، کارمندان مترو برایش گریه می‌کردند. آقای هاشمی همچنین یک برند خانوادگی دارد که می‌توانند خارج از شهرداری ارتباط برقرار کند.

این عضو شورا با بیان اینکه ما سرمایه‌های انسانی‌مان را نادیده می‌گیریم با انتقاد از جبهه برخی از احزاب برای خروج هاشمی از شورا، گفت: اینکه آقای هاشمی از شورا برود و یک نفر بیاید یا اصلا چهار نفر، تاثیری بر روی کار و اهداف ما ندارد. اگر آقای هاشمی موفق شوند، نمی‌گویند کارگزاران موفق شد، می‌گویند شورای پنجم و اصلاح‌طلبان موفق شدند. حالا چرا ما نگذاریم ایشان بیایند؟ اگر هم موفق نشویم، همه به پای اصلاح‌طلبان نوشته می‌شود، من یا حزب مقابل اشتباه می‌کنیم که برای احتمال حضور فردی، جلوی شهردار شدن هاشمی را می‌گیریم.

نظرات بینندگان