arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۰۷ بهمن ۱۳۸۹

کواکبیان: برای بار سوم، احمدی نژاد را به مناظره دعوت می کنم

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: پیش از این دوبار در مواردی كه رییس جمهور سخنانی از این دست مطرح كرده بود وی را به مناظره دعوت كردم كه بی‌پاسخ ماند، اما برای بار سوم برای اینكه مشخص شود برداشت او از قانون اساسی نادرست است، دوباره وی را به مناظره دعوت خواهم كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده سمنان و دبیر كل حزب مردمسالاری با اشاره به نامه رییس‌جمهور خطاب به نمایندگان، از دعوت وی به مناظره برای سومین بار خبر داد و گفت: باوجود اینكه دو دعوت قبلی برای مناظره بی‌پاسخ ماند، اما برای بار سوم رییس‌جمهور را به مناظره دعوت خواهم كرد تا اگر قبول كردند از دیدگاهی حقوقی و قانونی در خصوص این نامه بحث كنیم.

به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری انتخاب،"مصطفی كواكبیان" نماینده مردم سمنان  با اشاره به نامه رییس جمهور خطاب به نمایندگان، گفت: پاسخ دادن به این نامه از لحاظ قانونی و حقوقی كار مشكلی نیست و به آسانی با رجوع به قانون اساسی می‌شود مفاد مطرح شده در این نامه را نقض كرد و خلاف واقع بودن آن‌ها را به اثبات رساند.

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینكه در خصوص این نامه رییس جمهور را به مناظره دعوت خواهد كرد، گفت: پیش از این دوبار در مواردی كه رییس جمهور سخنانی از این دست مطرح كرده بود وی را به مناظره دعوت كردم كه بی‌پاسخ ماند، اما برای بار سوم برای اینكه مشخص شود برداشت او از قانون اساسی نادرست است، دوباره وی را به مناظره دعوت خواهم كرد.

وی همچنین افزود: دوباره رییس جمهور را به مناظره دعوت خواهم كرد تا مشخص شود مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام قانون را رعایت نمی‌كنند یا رییس جمهور.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۰۸
0
0
مثل آقای کواکبیان که دوست داره دیده شه مثل اون بنده خداییه که بعد از دستگیری آرنولد و راکی هی خودشو مینداخت وسط میگفت ما سه تا رو کجا میبرید.......
نظرات بینندگان