arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۱۵۵
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۲۲ - ۱۳ آبان ۱۳۹۷

یک نماینده مجلس:‌ کمیسیون شوراها در بررسی استیضاح رحمانی فضلی تخلف کرد/امیدوارم استیضاح وزیر کشور به نتیجه برسد

یک نماینده مجلس گفت: باید هیات رئیسه در اولین جلسه علنی استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول می‌کرد اما رییس کمیسیون شوراها تخلف کردند و صورت جلسه را به هیات رئیسه نفرستاده‌اند و هیات رئیسه به تخلف ایشان نه تنها رسیدگی نکردند بلکه بار دیگر طرح استیضاح را به کمیسیون ارجاع دادند و فردا-دوشنبه- در دستور کار کمیسیون است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی ساری نماینده اهواز در مجلس و عضو فراکسیون امید در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین» با اشاره به آخرین وضعیت استیضاح از رحمانی فضلی وزیر کشور، گفت: استیضاح وزیر کشور در دستور کار کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس است.

او تاکید کرد: ما تلاش می‌کنیم تا این استیضاح به سرانجام برسد. این استیضاح یک بار در کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس مطرح شد اما آقای رحمانی فضلی وزیر کشور در جلسه حاضر نشدند و ریاست کمیسیون شوراها تخلف کرد، در صورتیکه باید صورت جلسه را به هیات رئیسه ارسال می کردند اما چنین اقدامی انجام نشد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: یک بار وزیر کشور به کمیسیون دعوت شده بود و در جلسه حاضر نشد بنابراین باید این استیضاح در هیات رئیسه اعلام وصول می شد اما متاسفانه با اصرار فراوان و به صورت غیر قانونی تلاش می‌کنند که بار دیگر این استیضاح را در دستور کار کمیسیون بگذارند و آقای رحمانی فضلی را دعوت کنند. امیدوارم وزیر کشور به رییس محترم شوراها شرف حضور دهند و ایشان را قابل بدانند و در جلسه آنها شرکت کنند.

ساری گفت: در حال حاضر باید هیات رئیسه در اولین جلسه علنی استیضاح وزیر کشور را اعلام وصول می‌کرد اما رییس کمیسیون شوراها تخلف کردند و صورت جلسه را به هیات رئیسه نفرستاده اند و هیات رئیسه به تخلف ایشان نه تنها رسیدگی نکردند بلکه بار دیگر طرح استیضاح را به کمیسیون ارجاع دادند و فردا-دوشنبه- در دستور کار است.

او در پایان ابراز امیدواری کرد که این استیضاح به نتیجه برسد.


منبع: روزنامه اعتماد

نظرات بینندگان