arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۱۹۲
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۹ - ۱۴ آبان ۱۳۹۷

لاریجانی به کمیسیون اقتصادی ماموریت ارزی داد

تهران- ایرنا - رییس مجلس شورای اسلامی به کمیسیون اقتصادی ماموریت داد تا مشکلات ارزی زائران اربعین را مورد بررسی قرار دهد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایرنا، «علی لاریجانی» در جلسه علنی امروز - دوشنبه - مجلس این مطلب را در پاسخ به تذکر محمدرضا پورابراهیمی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان کرد.

پورابراهیمی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری گفت: زائران اربعین حسینی دچار مشکلات ارزی در این ایام شده اند.

وی افزود: دولت به ویژه بانک ملی در تخصیص ارز دولتی به زائران حسینی سوء مدیریت داشت لذا مجلس باید هر چه سریع تر این موضوع را پیگیری و علت را بررسی کند.

علی لاریجانی رییس مجلس در پاسخ به این تذکر گفت: این موضوع درست است ما از کمیسیون اقتصادی می خواهیم مساله را مورد بررسی قرار دهد.



**لایحه عضویت ایران در همکاری های تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا-اقیانوسیه تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز با 151 رای موافق، 6 رای مخالف و 4 رای ممتنع از 223 نماینده حاضر با عضویت دولت جمهوری اسلامی ایران در همکاری های تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا -اقیانوسیه موافقت کردند.

بر اساس ماده واحده این لایحه که به تصویب مجلس رسید به دولت اجازه داده می شود در همکاری های تایید صلاحیت آزمایشگاهی آسیا - اقیانوسیه عضویت یابد و نسبت به پرداخت حق عضویت مربوط اقدام کند، تعیین و تغییر دستگاه اجرایی طرف عضویت بر عهده دولت است.

سیام**9121**1336

برچسب ها: سیاسی ، مجلس
نظرات بینندگان