arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۶۵۸
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۱۶ آبان ۱۳۹۷

مرادی: با همه وجود جنگیدم / مدال هایم را به مردم ایران تقدیم می کنم

«سهراب مرادی» پس از رکورد شکنی و کسب سه مدال طلای دسته 96 کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان گفت: با همه وجود جنگیدم، برای مردم کشورم تلاش کردم و مدال هایم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سهراب مرادی بعد از قهرمانی در دسته 96 کیلوگرم رقابت های قهرمانی جهان، اظهار داشت: خدا را شکر رقابت سنگینی بود و فکر نمی کردم که این قدر حساس باشد. من از بازی‌های آسیایی آمده بودم و بعد از این مسابقات خیلی خسته شده بودم چون 6 ماه در اردو بودم.


وی افزود: من یکی دو مصدومیت داشتم و‌ سرماخوردگی داشتم. اما هرطور که بودم خودم را به رقابت های قهرمانی جهان رساندم. چون تیم ملی احتیاج داشت و وظیفه‌ام بود که در این مسابقات برای کشورم‌ وزنه بزنم.


قهرمان وزنه برداری ایران ادامه داد: با همه وجود جنگیدم و خدا را شکر نتیجه‌اش هم به کسب مدال ختم شد. برای مردم تلاش کردم و مدالم را به مردم ایران تقدیم می‌کنم.


مرادی درباره ثبت‌ رکوردهای جهانی نیز گفت: من وارد رقابت شده بودم و کاری به رکورد نداشتم چون واقعا حریف چینی خیلی قدر بود و رقابت در سطح سنگین وزن بود که خداراشکر در نهایت توانستم‌ پیروز شوم.


سهراب مرادی موفق شد در مسابقات جهانی وزنه‌برداری با مهار وزنه‌های ۱۸۶ کیلوگرم در حرکت یک‌ضرب و ۲۳۰ کیلوگرم در حرکت دوضرب، علاوه بر شکستن رکورد دنیا، سه مدال طلای یک‌ضرب، دوضرب و مجموع را به دست بیاورد.


رقابت های وزنه برداری قهرمانی سال 2018 جهان روزهای 10 تا 19 آبان ماه در عشق آباد ترکمنستان برگزار می شود.


مسابقات گروه A دسته 73 کیلوگرم روز گذشته با حضور 11 وزنه بردار از کشورهای تونس، آلبانی، چین (2 نماینده)، کره شمالی (2 نماینده)، آمریکا، بلغارستان، بلاروس، قزاقستان و ایران برگزار شد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان