arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۹۳۰
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۳ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

خطر سیل و آبگرفتگی در جنوب وغرب/ بارش پراکنده در تهران

سازمان هواشناسی اعلام کرده طی دو روز آینده رگبار ورعد وبرق و وزش باد شدید موقتی در غرب خلیج فارس و همچنین آبگرفتگی معابر در استانهای واقع در جنوب غرب و جنوب کشور پیش بینی می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور گفت: امروز در جنوب خوزستان، جنوب کهگیلویه و بویراحمد، غرب خلیج‌فارس و بخش‌هایی از استان‌های بوشهر و فارس، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد. همچنین امروز در بخش‌هایی از غرب کشور و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران و سمنان، ابرناکی و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

احد وظیفه افزود: فردا (شنبه) ضمن تشدید بارش در جنوب غرب و جنوب کشور، در استان کرمان نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. فردا شدت بارش در غرب خلیج‌فارس، استان بوشهر، نیمه شمالی فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

وی تأکید کرد: غرب خلیج‌فارس بخصوص سواحل خوزستان و بوشهر طی سه روز آینده مواج خواهد بود.

وظیفه هشدار داد: طی دو روز آینده  رگبار ورعدوبرق و وزش باد شدید موقتی  در غرب خلیج فارس و همچنین آبگرفتگی معابر در استانهای واقع در جنوب غرب و جنوب  کشور  پیش بینی می شود. با توجه به شدت بارش، در مناطق کوهپایه ای  احتمال بالا آمدن آب رودخانه ها و سیلاب ناگهانی در مسیلها و دره ها  وجود دارد  به هموطنان عزیردر این مناطق  توصیه می شود  از تردد وتوقف در حاشیه رود خانه ها و  مسیلها خودداری کنند.        

هوای تهران امروز نیمه‌ابری و بارش پراکنده، اوایل شب کاهش ابر و فردا کمی ابری تا نیمه ابری پیش‌بینی شده و بیشترین و کمترین دمای هوای پایتخت امروز به ترتیب ۱۵ و ۹ درجه سانتیگراد اعلام شده است.

منبع: مهر
نظرات بینندگان