arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۳۹۹۸۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۸ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

نحوه محاسبه کسر خدمت جبهه کارکنان دولت در مناطق امنیتی

سردار کمالی درخصوص نحوه محاسبه کسر خدمت جبهه کارکنان دولت در مناطق امنیتی گفت: با توجه به تقاضاهای کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر وبه منظور ارج گذاری به خدمت کارکنان دولت مستقر در مناطق امنیتی درگیر در زمان جنگ، با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح، در اجرای مصوبه ۵۱۷۰۰ هیات وزیران، ۵۰ درصد خدمت کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر در زمان جنگ به عنوان سابقه جبهه محاسبه می شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سردار موسی کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در خصوص نحوه دریافت کسر خدمت سربازی برای کارکنان دولت که در زمان جنگ تحمیلی در مناطق جنگی مشغول به خدمت بودند، اظهار کرد: طبق مقررات سند راهبردی رزمندگان، سوابق کارکنان دولت که در زمان جنگ تحمیلی یعنی تا ۲۷ مرداد ۶۷ برای انجام وظایف سازمانی خود در مناطق و شهرهای جنگی خدمت کرده اند، به عنوان سابقه جبهه محاسبه می شود و فرزندان این افراد می توانند از تسهیلات کسر خدمت استفاده کنند اما این تسهیلات شامل مناطق امنیتی درگیر نمی شود.

وی افزود: با توجه به تقاضاهای کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر وبه منظور ارج گذاری به خدمت کارکنان دولت مستقر در مناطق امنیتی درگیر در زمان جنگ، با تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح، در اجرای مصوبه ۵۱۷۰۰ هیات وزیران، ۵۰ درصد خدمت کارکنان دولت در مناطق امنیتی درگیر در زمان جنگ به عنوان سابقه جبهه محاسبه می شود.

سردار کمالی ادامه داد: این مناطق فقط بعضی از شهرهای شمال غرب کشور یعنی تعدادی از شهرهای استان های آذربایجان و کردستان و کرمانشاه را شامل می شود.

وی گفت: افراد برای دریافت کسر خدمت باید به وزارتخانه و سازمان مربوط مراجعه و پرونده خود را تکمیل کنند تا مدارک آنها از طریق وزارت یا سازمان مربوطه به سازمان بسیج مستضعفین ارسال شود.

رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: این افراد مستقیما به بسیج یا نیروهای مسلح مراجعه نکنند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
با سلام آیا بجز کسر خدمت تسهیلاتی از قبیل استفاده سهمیه در آزمون کانون وکلا و یا آزمون سراسری هم به فرزندان تعلق می گیرد
یونس
|
United States of America
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
1
سلام این مناطق شامل چه شهرهایی میشه؟
نظرات بینندگان