arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۰۳۷
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۲ - ۱۸ آبان ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از طرح ویژه سامسونگ برای کنترل تلویزیون با مغز تا فروش ویلچر استیون هاوکینگ

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

برخی از پیشبینی ها حکایت از آن دارند که پس از انتخابات میان دوره ای ایالات متحده، شانس کاربران برای دریافت  یک قانون حفظ حریم خصوصی قوی تر افزایش پیدا می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

ایلان ماسک قصد دارد به زودی از برنامه های خیریه خود رونمایی کند. برنامه هایی که به نظر می رسد به عنوان بخش فرعی تونل های زیرزمینی او رونمایی خواهند شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت چین از سوی ایالات متحده متهم شده که قوانین ضد هک را زیر پا گذاشته است. اعلام این خبر، آن هم پس از برگزاری انتخابات میان دوره ای ایالات متحده تا حد زیادی تامل برانگیز است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت گوگل که تا پیش از این همیشه تاکید داشت حالت تاریک مناسب استفاده همه کاربران نیست، بالاخره اعتراف کرد که این حالت می تواند بسیار مفیدتر از حالت روشن باشد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

باز نشدن پیام های اینستاگرام به خصوص زمانی که عجله دارید دایرکت خود را بررسی کنید یک کابوس جدی است. اما باز نشدن پیام های اینستاگرام علل مشخصی دارد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت سامسونگ یک طرح هوشمند و انقلابی در سر دارد. طرحی که بر اساس آن نرم افزاری برای کنترل تلویزیون با مغز شما طراحی شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ویلچر استیون هاوکینگ، کیهان شناس برجسته در کنار برخی دیگر از وسایل شخصی وی به فروش رفت. این وسایل با رکوردهایی خیره کننده و قیمت هایی قابل توجه به خریداران حاضر در حراجی تقدیم شد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نیویورک تایمز قصد دارد با همکاری شرکت گوگل اقدام به دیجیتال و مدیریت کردن بیش از 5 میلیون آرشیو عکس قدیمی کند. این حرکت با کمک هوش مصنوعی انجام می شود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

نظرات بینندگان