arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۳۰۱
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۳ - ۲۰ آبان ۱۳۹۷

بادامچیان: مردم از رای به روحانی پشیمان شدند/ تحریم‌ها برای ما تنها ایجاد زحمت است، نه مشکل

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با اشاره به دور جدید تحریم‌های امریکا علیه ایران گفت که ما اگر قاطع بایستیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. مخصوصا نسل جوان ما. ما محکم ایستادیم و از هیچ چیز حتی شکنجه شاه نترسیدیم، این نسل گذشته است؛ نسل جوان ما باید محکم‌تر از ما باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

اسدالله بادامچیان عضو شورای مرکزی موتلفه اسلامی با اشاره به دور جدید تحریم‌های امریکا علیه ایران گفت که ما اگر قاطع بایستیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. مخصوصا نسل جوان ما. ما محکم ایستادیم و از هیچ چیز حتی شکنجه شاه نترسیدیم، این نسل گذشته است؛ نسل جوان ما باید محکم‌تر از ما باشد.

اسدالله بادامچیان درباره موج جدید تحریم‌های آمریکا علیه ایران گفت: این طور نیست که تحریم‌ها مجددا آغاز شده باشد بلکه ما چهار دهه است که در تحریم هستیم و در این مدت روز به روز پایه‌های ما محکم‌تر شده است. ما یک دلار بدهی عقب افتاده خارجی نداریم و این آمریکا است ۲۰ ترلیون دلار بدهی دارد.

وی ادامه داد: ما نفت شش و نیم میلیونی‌مان را که شاه استخراج می‌کرد و ۴۳ درصد آن را انگلستان می‌برد و چهل درصد هم آمریکا و ۱۲ درصد هم فرانسه و ایتالیا و... می‌بردند، امروز خودمان دو و نیم میلیونش را صادر کردیم که همه آن متعلق به خودمان است و هیچ باجی هم به این کشورها ندادیم.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: تحریم امریکا مگر چیست؟ تحریم آمریکا برای ما تنها یک ایجاد زحمت است نه ایجاد مشکل. ما اتفاقا از این ایجاد زحمت هم در دنیا آمریکا را رسوا می‌کنیم و هم در درون خودمان را می‌سازیم. آنچه که ما را می‌سازد یک ملت است نه یک حمایت خارجی.

وی با اشاره به حمایت خارجی که برای مالزی و عربستان و دیگر کشورها وجود دارد، یادآور شد: این تحریم‌ها به ما که سابقه طولانی در انقلاب داریم و بعد از پیروزی انقلاب هم در خدمت ملت‌مان هستیم، جز ایجاد زحمت کار دیگری نمی‌کند بلکه محکم‌تر می‌ایستیم. به عنوان مثال در این چند روزه چه تاثیری داشته است؟ گرانی قیمت‌ها ربطی به خارج از کشور ندارد و ناشی از سیاست‌های ناکارآمد دولت است، دولت اگر تصمیم بگیرد این رویه را تغییر بدهد، مشکل قیمت‌ها هم حل می‌شود.

بادامچیان درباره رد CFT در شورای نگهبان هم گفت: هر چیزی را که شورای نگهبان قبول نکند، طبعا مغایرت با شرع و قانون اساسی دارد؛ چراکه در شورای نگهبان شخصیت‌های عظیمی هستند که مورد تایید امام(ره) و مقام معظم رهبری و شناخته شده هستند و امام نظرشان این بود که اینان کسانی هستند که طوفان‌ها هم نمی‌تواند آنها را بلرزاند. قانون اساسی هم می‌گوید حق تایید عدم مغایرت با قانون اساسی و شرع به عهده شورای نگهبان است.

وی در بیان ارزیابی خود از سرنوشت CFT گفت: این‌ها بازی است و این‌ها (نهادها درون کشور) همینطور با هم بازی می‌کنند. باید توجه داشته باشیم که امریکا تنها نیست، کشورهای اروپایی، چین و روسیه هم با امریکا همراه هستند منتها به این دلیل که منافعشان مغایر با امریکا است، از رو اعلام کرده و از زیر اقدام می‌کنند.

وی افزود: ما اگر قاطع بایستیم هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. مخصوصا نسل جوان. ما محکم ایستادیم و از هیچ چیز حتی شکنجه شاه نترسیدیم، این نسل گذشته است؛ نسل جوان ما که باید محکم‌تر از ما باشد. محکم بایسیتد راه خودش را برود در این صورت هم خدا برکتش را می‌دهد.

انی فعال سیاسی اصولگرا درباره فعالیت‌های انتخاباتی حزب موتلفه گفت: ما یک معاون دائمی انتخابات در معاونت سیاسی داریم. این موضوع حیاتی جامعه ما است که اساس انقلاب ما در حرکت مردمی، روی انتخابات آگاهانه و آزادانه شکل گرفته است.

بادامچیان تصریح کرد: اگر شما امروز این مشکلات را می‌بینید و اینکه می‌گویند چرا حضرت آقا کاری نمی‌کند خب این ملت ۲۳ میلیون رای به آقای روحانی داده‌اند آقا که نمی‌آید آرای مردم را به هم بزند. خود مردم رفتند و رای دادند و حالا هم پشیمان شدند و در انتخابات بعد باید به دلسوزان و ناصحان گوش بدهند.

وی تاکید کرد: در مساله انتخابات آینده هم مثل همیشه موتلفه چه در انتخابات شوراها و چه در انتخابات مجلس و ریاست‌جمهوری حضور دارد که این وظیفه‌اش است.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به این سوال که اگر آقای لاریجانی در سال ۱۴۰۰ وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شود شما از او حمایت می‌کنید؟ گفت: من نام شخص را نمی‌توانم ببرم. این موضوع مربوط به سال ۱۴۰۰ است. چو فردا شود فکر فردا کنیم.

وی درباره نامه آیت الله یزدی به آیت الله شبیری زنجانی هم گفت: من قبلا در این باره نظرم را داده‌ام. تجلیل از آیت‌الله یزدی و احترام به آیت الله شبیری زنجانی. به دوستان هم که امروز این ماجرا را با حساسیت دنبال می‌کنند، می‌گویم که شما تا دیروز با مرجعیت و حوزه و فقاهت فاصله داشتید و اگر احساس کردید که اشتباه کرده‌اید و بازگشتید باعث خوشحالی ماست که شما مدافع مرجعیت بشوید اگر هم می‌خواهید بازی سیاسی کنید که به ضررتان تمام می‌شود.

منبع: ایلنا
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
5
12
شما نماینده مردم نیستید که از طرف مردم حرف بزنید. نماینده و هم حزبی شما از آرای باطله هم کمتر رای داشت. بازهم لازم باشد مردم جواب شما را خواهند داد. بین امثال شما و آقای روحانی صد بار لازم باشد ایشان انتخاب ملت است
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
13
حاجی وضع شما خوبه برای شما زحمت هم نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
15
شما بیجا فرمودید از طرف خودتون و بیتتون میتوانید سخن بگید نه ملت شریف ایران اسلامی ملت خودشون بلدهستند حرف بزنند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
13
خداییش راست میگه تحریمها برای اینها جز زحمت نقل و انتقالات پولاشون کارکرد دیگه ای نداره اما واسه من چی ؟
تازگی دچار بیماری سرطان شدم و نمیخوام با این هزینه ها درمان کنم چون مطمئنم تو بی پولی باید برم ناصرخسرو التماس کنم به دلال دارو چرا که دولتمردان ما فقط حرف میزنن در حالیکه خونواده هاشون تو کشور مرگ بر آمریکا زندگی میکنن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
18
شما خودتونو همه مردم می دانید در حالی که از اول هم مخالف بودید ودر همه حال چوب لای چرخ دولت فعلی ودولت اصلاحات گذاشتید و تمام قد از احمدی نژاد پشتیبانی کردید و ماله کشی به خرابکاریها ش کردید .خواهشا دست از سر مردم بردارید و به فکر آخرتتان باشید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
10
جنابعالی که به آقای روحانی رای ندادین .مردمی که هم میفرمایید کجا اعلام کردن که پشیمان هستن .بر اساس کدام نظر سنجی این موضوع رو اعلام فرمودین.لطفا از جانب مردم اعلام نفرمایید.
همچنین تحریمها مطمئنا برای جنابعالی و سایر مدیران و وکلا و بزرگان نه مشکلی ایجاد میکنه و نه حتی زحمت بلکه برای مردم عادی هم زحمت ایجاد کرده هم مشکل و هم خیلی چیز های دیگه .افزایش بیکاری ،تعطیلی کارخونه ها به خاطر نداشتن مواد اولیه ، کاهش قدرت خرید مردم ، افزایش بی رویه قیمتها هیچ مشکلی نیست ؟ از قیمت مسکن مطلع هستید ؟ از لبنیات چطور ؟ از لوازم خانگی چطور ؟ از کیف و کفش و لباس چطور ؟ از دارو چی ؟
ما که در ایران عزیزمون زندگی میکنیم تحریمها رو با تمام وجودمون داریم حس میکنیم جنابعالی چطور ؟
پاسخ ها
ناصری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
لعنت بر کاسبان تحریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
2
10
جمله ایشان با کمی تغییر درست است!
مردم از رای دادن پشیمان شده اند.
روحانی آخرین امید رای دهندگان بود و احتمالا اوضاع بر میگردد به آرای پایین و مشارکت کم در انتخابات. و این یعنی هدف اصلی اصولگرایان. به قول رسایی مردم مشارکت حداقلی داشته باشند که هم دموکراسی داشته باشیم و هم ما انتخاب شویم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
3
9
از رای دادن به روحانی پشیمان نیستیم
م&م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
3
دوستان سلام.
ببینید جناها هرچه باسابقه تر میشوند
مسئولین انها پیرتر میشوند..ودرزمان خودشان میمانند
..بعضی ازمسئولین انها حتی اجازه پوست اندازی هم نمی دهند چه رسد به بروز شدن؛؛؛؛پس توقع حرف جدید ازفرد کهنه خیال است
امامطمئن باشید
نسل ابدید شده خمینی.بزرگ میدان دار انقلاب ونظام مقدس جمهوری اسلامی باقی خواهد ماند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
8
یکی ازاولین قوانینی که بایدتصویب شودوضع مالیات به حرف مفت است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
9
سلام
کیفتون کوک چون نه مشکل بیکاری را دارید ونه مشکل درآمدی تحریم هم فقط زحمت شما را زیاد می کند همین دست از سر ملت بینوا بردارید هرچند هرچه نظر تا الان زدیم یک دانش درج نشده
شکوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
4
مرد ناحسابی مشکل و بدبختی برای مردم است نه شماها.
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
1
3
جناب بادامچیان در جامعه ایی که همه امکانات رسانه ایی در اختیار مخالفین دولت است و دولت فاقد حتی یک شبکه رادیویی ارتباط با مردم است مردم زیر بمباران تبلیغات علیه دولت قرار دارند. شما با دهها کانال تلویزیونی و صدها شبکه رادیویی شب را روز، و روز را شب جلو میدهید.
من شما از نزدیک می شناسم و در عجبم که چگونه در مقابل خداوند قرار خواهید گرفت.
ما مردم سخنگویی به نام بادامچیان نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
برعکس گفتی ، همین سایتی که الان کامنت گذاشتی تریبون دولته ، اضافه کن به آن روزنامه های زنجیره ای ، و ...
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۰
0
2
مردم از رای به روحانی پشیمان نیستند چرا دروغ میگویید
نظرات بینندگان