arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۶۷۹
تعداد نظرات: ۴۴ نظر
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۳ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

روحانی: چه ایرادی دارد بخشی از استادیوم ورزشی به بانوان اختصاص یابد؟ / این اقدام هیچ منافاتی با قانون، شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد / با سوء ظن نمی‌توان با مردم برخورد کرد / مردم بعد از ۱۳ آبان نسبت به قبل از آن، امیدواری بیشتری پیدا کرده‌اند؛ عده‌ای تصور می‌کردند همه زندگی مردم به هم خواهد ریخت

رئیس جمهور گفت که می‌توان با برخی اقدامات کم‌هزینه میزان رضایتمندی و خشنودی اجتماعی مردم را در جامعه افزایش داد و باید توجه داشت که با سوء ظن نمی‌توان با مردم برخورد کرد.باید آمار مربوط به کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به درستی به مردم منتقل شود و چنین آمار دلگرم‌کننده‌ای می‌تواند مردم و جوانان را نسبت به آینده امیدوارکند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس‌ جمهور در جلسه شورای عالی اجتماعی کشور، تقویت امید به آینده و تلاش بیشتر برای تحکیم و تقویت اطمینان و امنیت خاطر برای مردم را در حوزه رفع نگرانی‌ها از آسیب‌های اجتماعی، مورد تأکید قرار داد.

به گزارش «انتخاب»، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز سه‌شنبه و در این جلسه، اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری و مقابله با آسیب‌های اجتماعی طی سال‌های اخیر را امیدوارکننده دانست و اظهار داشت: همه دستگاه‌ها بویژه وزارت کشور در پی تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مسایل و آسیب‌های اجتماعی، با احساس وظیفه بیشتری وارد عرصه شده و آمار اقدامات انجام شده، نشان می‌دهد که گام‌های بسیار مهم و خوبی در این عرصه برداشته شده است.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: موضوع آسیب‌های اجتماعی از مسایل بسیار حساس برای مردم است و چنانچه آمار بهبود شاخص‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی به مردم منتقل شود، می‌تواند برای دلگرم‌کننده باشد.

روحانی گفت: فناوری‌های نو و دستاوردهای علمی جدید در کنار مصائبی که می‌تواند داشته باشد، برای مردم تسهیلات، امنیت و آرامش خاطر ایجاد کرده و خانواده‌ها با استفاده از امکانات دیجیتالی و تلفن همراه می‌توانند به راحتی از وضعیت فرزندان خود آگاهی یابند، ضمن اینکه مردم با استفاده از این فناوری‌ها می‌توانند بسیاری از امورات و کارهای روزمره خود را انجام دهند.

رئیس شورای عالی اجتماعی کشور یکی از عوامل حاشیه‌نشینی را مهاجرت از روستا عنوان کرد و گفت: امروز ساکنان روستاها با استفاده از فضای اینترنت و موبایل، صنایع دستی و امکانات گردشگری خود را به گردشگران داخلی و خارجی معرفی می‌کنند و این فناوری‌ها به ابزاری برای تثبیت روستاها تبدیل شده است و بی‌تردید توسعه عالمانه و همه جانبه آن می‌تواند در رفع مشکل حاشیه‌نشینی مؤثر باشد.

رئیس جمهور با اشاره به اهمیت تقویت امید به آینده در برخورد با مسایل اجتماعی، اظهار داشت: بدون تردید اگر امید به آینده نباشد، ناهنجاری‌ها و جرایم اجتماعی افزایش می‌یابد، لذا همه بویژه رسانه‌های اجتماعی باید امید به آینده را در بین مردم تقویت کنند.

روحانی خاطر نشان کرد: اگر چه امروز مردم به واسطه تحریم با مشکلاتی در حوزه اقتصادی و معیشتی مواجه شده‌اند و مشکل کسانی که حقوق ثابت دارند، مضاعف است، اما مطمئن هستیم که مشکلات سیاسی، اقتصادی، اجتماعی قابل حل و فصل بوده و به فضل الهی برطرف خواهد شد و چنین نیست که این مشکلات حل ناشدنی باشد، لذا باید نسبت به رفع اینگونه مشکلات امیدوار باشند.

رئیس شورای عالی اجتماعی خاطر نشان کرد: مردم بعد از 13 آبان نسبت به قبل از آن، امیدواری بیشتری پیدا کرده‌اند، در حالی که قبل از 13 آبان، عده‌ای تصور می‌کردند که اتفاقات خاصی رخ خواهد داد و همه زندگی مردم بهم خواهد ریخت، اما پس از آن روز همه مشاهد کردند که این تصورات واهی و غلط است و هیچ‌کدام از ادعاهای دشمن، به آن صورتی که انتظار داشتند، تحقق پیدا نکرد، لذا چنین نیست که تصورات دشمن محقق شده و ما ناتوان باشیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه گاهی بعضی از رسانه‌ها و روزنامه ‌ها واقعیات تلخ را بیش از آنچه هست، بزرگ جلوه می‌دهند، اظهار داشت: اینگونه بزرگ‌نمایی‌ مشکلات و ناامید کردن مردم، ظلم بزرگی به مردم است و همه باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

روحانی خاطرنشان کرد: مقابله و رفع برخی آسیب‌های اجتماعی از جمله فقرزدایی، نیازمند اقدامات عملی و اجرایی است که باید در این حوزه با قوت تصمیم‌گیری و عمل کرد، اما بخشی از این مسایل جنبه روانی دارد و ناشی از بزرگ‌نمایی برخی از مشکلات دارد که در این زمینه اگر امید و نشاط در جامعه افزایش یابد، می‌تواند در برطرف کردن و پیشگیری از آسیب‌ها تأثیرگذار باشد به طور مثال چه ایرادی دارد که بخشی از استادیوم ورزشی که هیچ منافاتی با قانون و شرع و مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ندارد، به بانوان اختصاص یابد.

رئیس شورای عالی اجتماعی افزود: می‌توان با برخی اقدامات کم‌هزینه میزان رضایتمندی و خشنودی اجتماعی مردم را در جامعه افزایش داد و باید توجه داشت که با سوء ظن نمی‌توان با مردم برخورد کرد.

رئیس جمهور خاطر نشان کرد: باید آمار مربوط به کاهش جرایم و آسیب‌های اجتماعی به درستی به مردم منتقل شود و چنین آمار دلگرم‌کننده‌ای می‌تواند مردم و جوانان را نسبت به آینده امیدوارکند و چه بسا انتشار آمار مربوط به کاهش طلاق می‌تواند جوانان و خانواده‌ها را به ازدواج آسان و سریع ترغیب کند.

روحانی اضافه کرد: امروز باید همه تلاش کنیم تا آمار طلاق هر چه بیشتر کاهش پیدا کند. اگر چه برخی موارد ادامه زندگی برای زوجین امکان‌ناپذیر و وقوع طلاق لازم به نظر می‌رسد، اما تا جایی که امکان دارد، باید با مشاوره و رفع مشکلات خانواده‌ها را به ادامه زندگی تشویق کرد، چرا که طلاق نه تنها برای زن و مرد بلکه آثار سوئی نیز برای فرزندان و جامعه دارد.

رئیس جمهور اقدامات فرهنگی را اولین گام در مواجهه با مسایل اجتماعی دانست و تأکید کرد: معمولاً در فعالیت‌های فرهنگی مردم بهتر از نهادهای دولتی عمل می‌کنند، لذا در این حوزه باید سازمان‌ها و جمعیت‌های مردم‌نهاد اصیل پیشتاز باشند.

روحانی با اشاره به نقش آموزش و پرورش در اصلاح کشور، گفت: آموزش و پرورش یکی از مهم‌ترین نهادهایی است که می‌تواند در اصلاح امور کشور بسیار مؤثر باشد.

رئیس شورای عالی اجتماعی «امر به معروف» و «نهی از منکر» را به عنوان یکی از وظایف اجتماعی و تأثیرگذار برای اصلاح جامعه مورد تأکید قرار داد و گفت: اگر «امر به معروف» و «نهی از منکر» به درستی سامان داده شود، می‌تواند از بسیاری از منکرات جلوگیری کرده و مردم را به انجام رفتارهای درست تشویق کند و معتقدم «امر به معروف» و «نهی از منکر» یک وظیفه مهم همگانی است، منتها گاهی به درستی مورد استفاده قرار نگرفته و چه بسا نتیجه معکوس داشته است.

در این جلسه وزیر کشور و اعضای شورای عالی اجتماعی، ضمن ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسایل اجتماعی بیان کردند.

براساس گزارش ارایه شده، شاخص میزان طلاق طی 4 سال گذشته کاهش داشته است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۴
در انتظار بررسی: ۳
غیر قابل انتشار: ۱۵
بهزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
2
11
در متن خبر هیچی در مورد حضور بانوان در ورزشگاه ننوشته اید در حالی که در تیتر این موضوع آمده است . منظورتان از این روش چیست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
فعلا فقط قصد انحراف افکار از حرفهای سراسر ضد ملی و بهتان آلود آقای ظریف است
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
5
24
دولت بی کارنامه با این اقدامات عوام فریبی می نماید ...
رضا مستعد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
3
14
انتخاب هم که بیخیال حرف مردم شده متاسفانه و فقط سانسور درد دل ما معلمین و پوشش تنها اخبار مربوط به خاشقچی !!!!!!!!!!!!!!!!! .......
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
7
5
اقای روحانی. عدهای فکر میکنند ولینعمت مر دمند .با بدبینی وسوئ ظن حقوق بانوان وزنان را با تصمیم گیریهای نادرست پایمال میکنند وانها باید بدانند در قلوب مردم جایی ندارند .ممکن است باقدرتی که دارند چند صباهی تاخت وتاز بکنند ولی اخرش چی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
درد من فقر جامعه است چقدر انسانهای ابرومند رو میشناسم که به نان شبشون محتاجند ماها فکر مون کودکان یتیمه امروز به یکی شون سر زدم نه تو استادیوم تو خونه سردی که سر ظهر به خاطر سردی خانه رختخواب ها هنوز روی زمین بود من یک خانومم با احساسات مادرانه برای بچه دردم استادیم نیست
ناشناس
| - |
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
بی خیال.هر کسی از ظن خود شد یار من
این همه در بوق و کرنا می کنید حقوق بانوان حقوق بانوان منظورتون چیه؟ چی میخواید ؟ کاش دغدغه، بدبختی فقیرهایی بود که از حقوق اجتماعیشون فقط یه لقمه نون و یه آلونک برا زندگی میخوان.اونوقت شاکر خدا و متشکر مسئولین هستند.نه مثل کسانی که هر چی هم بهشون بدی بازم احساس میکنن حقشون ادا نشده و مدام میگن حقوقمون چی شد؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
3
25
آقاي روحاني به خدا درد مردم اين مسائل نيست. شايد تا چند ماه قبل مردم به اين مسائل اهميت ميدادن اما الان مساله اصلي شان چيزي است كه اصلا از نظر شما وجود خارجي ندارد و آن هم گراني تورم مشكلات شديد اقتصادي بيكاري فساد اداري و رانت و حيف و ميل بيت المال است. لطفا كمي مشكلات را ببينيد
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
گل گفتی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
4
15
دست بردار مردمو چی فرض کردین اصلا کل استادیوم برا خانم ها برا ما چی حل میشه دلار 15000 تومان پژو صد میلیون همه چی گرون حقوق 1800000 تومان هر روز یه داستان درست میکنی یادمون بره بدبختی
حميد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
1
14
باسلام / دو كلمه حرف حساب با دكتر روحاني :
جناب دكتر روحاني،مشكلات اجتماعي ريشه در عدم مديريت صحيح مسئولين كشور دارد و هر چقدر آسيب هاي اجتماعي از قبيل ١- طلاق ٢- تجرد قطعي دوازده ميليون ايراني ٣- اعتياد ٤-خودكشي ٥- تن فروشي و فساد ٦- ربا ٧- افسردگي و بيماري هاي روحي و رواني ٨- قتل ٩- سرقت ١٠ -كودكان خياباني ١١- دروغ و رياكاري ١٢- عدم تدين باطني و ده ها مورد ديگر...
تمام موارد فوق ريشه در عدم تدبير درست مديريت كشور دارد،ريشه در عدم تشخيص درست در خصوص نيازهاي واقعي جامعه دارد،ريشه در نبود شغل ، ريشه در نبود مسكن ، ريشه در موانع كسب و كار ، ريشه در تورم و بي ثباتي در جامعه ، ريشه در عدم شايسته سالاري و ريشه در عدم همراهي با خواسته هاي به حق يك ملت دارد،ريشه در عدم پايپندي مسئولين به قانون اساسي دارد و ريشه در ده ها مورد ديگر كه همگي بر مي گردد به عدم صحيح اداره مملكت و بحران آفريني در نياز هاي واقعي و ذاتي بشيريت ..!
باشد كه چشم بينايي اين متن را بخواند و گوش شنوايي كه يك ذره تعامل كند و در راستاي حل مشكلات جامعه تلاش كند،خواه آن فرد مدير اجرايي كشور باشد يا فردي در نهاد قانونگذاري كشور و يا فردي در رسانه هاي كشور ..!!
من الله التوفيق .
مجتبی حنایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
10
ر برای مردمی که نه کار دولتی نه ملک واموالی رنج وگرفتاری چند برابره، کسیکه درقصر زندگی می‌کنه و در عرض چند ماه قصرش چند برابر شده هم چیز آرامه
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
3
15
مردم را چی فرض کردی آقای روحانی؟؟ دلار سال قبل 3800 را برداشتی با نابخردی کردی 14000 تومن!!
حالا میگی 13 آبان دلار نشده 20 تومن مردم به زندگی امیدوار شدند؟؟؟؟
بابا جدا مردم را چی فرض کردی؟ زندگی ما داغون شد به خاطر اشتباهات دولت های شما و احمدی نژاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
2
12
بدبختمون کرد....برم کنسرت واستادیوم چی بشه ....داغانیم ..داغان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
2
9
بدبختمون کرد....برم کنسرت واستادیوم چی بشه ....داغانیم ..داغان
طلاجوران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
9
1
چه ایرادی داشت حضرتعالی در مسابقه پرسولیس با کاشیما در ورزشگاه حضور می یافتی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
1
14
خدا ازت نگذره روحانی فکر فقر مردم باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
زور روحانی محدود به اختیاراتش است.
mojtaba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
10
3
اول اینکه ریشه مشکلات کشور فقط به مدیریت دولت مردان برنمی گرده و به مدیرت کلان حکومت برمی گرده که خیلی جلوی برنامه های دولت سنگ انداختند بعد برجام متاسفانه و نمی تونستن موفقیت و رفاه مردم ایران رو ببینند و دیگه اینکه نباید تحریم ها دولت ترامپ و حرص و طمع و سواستفاده رانتخواران و کاسبان تحریم رو فراموش کرد که اکثرا از خود مردم هستند و بعضی حکومتی ها .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
کاسبان برجام ، سکه ها رو پس بدهند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۶
دوست عزیز از داشته های دولت صحبت کن. برنامه؟؟؟؟ کدوم برنامه؟؟؟؟ آقای روحانی دولت یازدهم با ایجاد خواهیم کرد،خواهیم داد،خواهد شد و امثالهم رای آورد و دوره فعلی هم با تخریب سایرین. بماند که بقیه کاندیداهم برنامه خاصی نداشتن.
الان این مدیریت کلان حکومت که توبرنامه های دولت! سنگ انداختن دقیقا کیا هستن؟؟ بگین لطفاً
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
3
9
دیگه نمی تونید حواسمونو پرت کنید . اصل مشکل امروز من و میلیونها مثل من خرجی کمر شکن زن و بجه هست نه حضور دحتر خانمها در استادیوم فوتبال مردان . البته حق دارید شما این چیزها رو نمیدونید .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
12
مردم بعد از 13 آبان نسبت به قبل از آن، امیدواری بیشتری پیدا کرده‌اند....
وای بعد 13 آبان اصلا این همه خوشبختی محاله... خدایا شکرت از این رئیس جمهور لایق و معاون اول مسئولیت پذیرش
وااااای از این همه اعتماد به نفس..
مثل اینکه ایشون تو کشور دیگه ای زندگی می کنند
داداش اینجا ایرنانه یعنی کشوری که قبل از تحریم 13 آبان دلار از 3750 میشه 20000 تومن و تا 14 تومنم وای میسه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
1
7
دختر و خانم خودت را بیار استادیوم ..............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
3
1
به نظر من پرسپولیس تحریم هارو دور میزته
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
12
لطفا سانسورچی نباش انتخاب...نظر من هم جزو غیرقابل انتشارهاست...مگه ما چی گفتیم غیر از اینکه دولت با این کارا میخاد حواس مردم رو پرت کنه
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
2
2
اقا یه اشکالی داره حتما ...والا چهل ساله چرا زنان نمی تونند به ورزشگاه برند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
1
آقای روحانی زندگی مردم اطراف شما به هم نریخته زندگی مردم عادی که ما باشیم بد جوری به هم ریخته طوری که روان پریشی گرفته ایم. اما اگر فکر می کنید با گفتن این حرفها به خودتون امید می دهید اشکالی ندارید برای دلخوشی خودتان هم که شده بگویید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
1
1
آقاي روحاني واقعا نمي داني اشكال را لطفا خودت برو ورزشگاه ببين فحش ناموسي مي دهند چطور غيرتت قبول مي كند دخترت را بفرستيد به آنجا
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
2
آقای شیخ : به جای آنکه پاسخگو باشی و مشکلات مردم و حل کنی ، سوء مدیریت و عدم کارامدی دولت خود را در رفتن بانوان به ورزشگاه می دانی ، گیرم که خانم ها هم به ورزشگاه رفتن ، این همه نابسامانی اقتصادی را چکار می کنی . برو فکر نان باش ،خربزه آب است . آقای بی تدبیر
کمیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
2
حضرت آقا سال گذشته فرمودند فکر نکنید اگر مردم برای 22 بهمن ها و راهپیمایی هامی آیند یعنی کار ما درست است.مردم به خاطر انقلاب آمدند به صحنه. آلان میبینیم که آقای روحانی فکر کردند خیلی کارشان طی این چند سال خوب بوده که مردم به خاطر ایشان آمده باشند.کدوم با با تهاجم فرهنگی و ناتوی فرهنگی و.... مبارزه کردید و در جلسات شورا راهکاری برای جنگ نرم دشمن ارائه و پیاده کردید؟؟؟؟؟؟؟ الان به فکر اومدن زنها به استادیوم هستید؟؟؟ چرا اذهان عمومی را با این چیزها از مسائل اساسی منحرف می کنید؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
2
آقای روحانی چرا از زنان بصورت ابزاری استفاده میکنید ؟
اولا فتاوی علما هست که ورود زنان به ورزشگاهها را منع کرده اند
ثانیا از کی تا حالا شما فتوا میدهید ؟
ثالثا با طرح این مسئله میخواهید افکار عمومی را از صحبتهای آقای ظریف در تهمت زدن به برخی و تهمت زدن به کل نظام و دادن گرا به دشمنان منحرف کنید ،موفق نخواهید شد .
رابعا همه حرفهای شما درست ،وعده هایی که داده بودید چه شد ؟
با تصوراتی که شما از روی کار آمدن برخیها برای ملت ایجاد کرده بودید ،بنظر میرسد ما اشتباه میکنیم و کس دیگری رییس جمهور است!!!!!!
خامسا ،اینقدر دلار را بالا بردید که الان دیپر کشش ندارد و حالا افتخار میکنید که بالاتر نرفته ؟ هر زمان به همان قیمت 37000ریال رسید تازه به حالت وعده داده شده خودتان رسیده و به نقطه صفر.
زمان فرافکنی گذشته ، گفتار درمانی دیگر تاثیر ندارد . زمان کار است ومدیریت جهادی و انقلابی و بفرمان رهبری کنار گذاشتن افکار لیبرالی و سازشکارانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
1
بسیاری از مراجع حکم بر حرمت ورود زنان داده اند . پرا توجه نمیشود؟
نکند بسمت سکولار شدن پیش میرویم؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
1
2
فقط شعار. رییس جمهور نگرانی اش شده رفتن خانم ها به استادیوم آنهم که نمی تونه درموردش کاری بکنه. واقعا رییس جمهوری که نتونه کار به این کوچکی را انجام بده سرنوشت بقیه موارد روشنه. نهادهایی وجوددارندکه کوچکترین اصلاحی رابر نمی تابند. مملکت باید چهل سال مقاومت کنه تامثلا خانم ها برونداستادیوم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
1
1
اختياري داري كاري بكن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۲
0
3
من نمیدونم اقایی روحانی چرا همه چیز و سوالی دنبال میکنم مگه تو مسول اجرای قانون نیستی
ناشناس
|
Austria
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
4
دوران سوء استفاده از رأی زنان «زن فریبی» تمام شد! ...!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
4
این خیلی باحاله خودش حجابو اجباری تفکیک جنسی راه انداخت حالا میگه چه اشکال داره
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
3
اقای رئیس جمهور
بجای تو بودم استعفا میدادم
رحیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
3
روحانی فیلسوف مآبانه حرف میزند .خوب عمل کن کی باید اجراکند؟ازتعامل باجامعه جهانی می گوییدکو؟همه کشورها که بامادشمن هستندپس درسیاست خارجی چه کردید؟درسخنرانی که ماهمه استادیم عمل رابچسب .دولت روحانی به علت وادادگی فاقد محبوبیت مردمی ومشروعیت سیاسی است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
1
آقای روحانی با آنها که نامه به فدراسیون دادند تا قانون مملکت را با فشار خارجی تعلیق کنند و زنان را برای خشنودی خارجیها ابزار کردند چرا برخورد نمیکنید ؟
مشکل ورود زنان به ورزشگاه نیست مشکل این اجنبی پرستهایند.
مگر دوره قاجار است که باید به خارجیها متوسل شوند ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
2
با استادیوم رفتن زنان مشکلات اقتصادی و بسیاری از ناتوانائیها از یاد ملت نخواهد رفت انحراف فکری همیشه جواب نمی دهد شکم گشنه با استادیوم سیر نمی شود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
0
2
من مسلمان خواهر مادرم را بفرستم تماشای فوتبال که چی بشه ؟
آقای روحانی شما نان خانواده منو نبر استادیوم پیش کش .
نخل سوخته انقلاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۵
0
0
اگر میدونستیم که قراره ادمهایی امثال روحانی سر کار بیان که با فرا فکنی دنبال اقتصاد سرمایه داری و نابودی اقشار ضعیف هستند به تمام قد غلط میکردیم که راه رو برای اینا هموار کنیم خدا همگیشونو لعنت کنه روحانی فکر نکنه با این شعارهایی که برای مرفهین بی درد میدی میشه ملت رو گول زد
نظرات بینندگان