arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۰۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۷

وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس هیچ مشکل مالی ندارند

مسعود سلطانی فر وزیر ورزش وجوانان گفت که تمام بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی هر ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال تعیین تکلیف و پرداخت شده است. بدهی‌ها و جرایم سنگین مالیاتی ناشی از سوء مدیریت‌ها طی ۲۰ سال گذشته در حال برطرف شدن است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

وزیر ورزش: استقلال و پرسپولیس هیچ مشکل مالی ندارند

وزیر ورزش وجوانان گفت که قرارداد باشگاه های استقلال و پرسپولیس با حامیان مالی خود تا سال 99 برقرار خواهد بود و از این منظر هیچ مشکل مالی این دو تیم پر طرفدار پایتخت را تهدید نمی کند.

به گزارش وزارت ورزش و جوانان، «مسعود سلطانی فر»که روز سه شنبه در حاشیه افتتاح ورزشگاه 30هزار نفری فولاد خوزستان اهواز سخن می گفت، اظهار داشت: تمام بدهی اشخاص حقیقی و حقوقی هر 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال تعیین تکلیف و پرداخت شده است.

وی این را هم گفت که بدهی ها و جرایم سنگین مالیاتی ناشی از سوء مدیریت ها طی 20 سال گذشته در حال برطرف شدن است.

وزیر ورزش و جوانان امیداری کرد که تا پایان سال مجوز واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس را دریافت کند.

شرایط میزبانی جام ملت های آسیا فراهم شد

سلطانی فر گریزی به افتتاح ورزشگاه های فوتبال در دولت های یازدهم و دوازدهم زد و گفت: اکنون شرایطی فراهم شده تا ایران بتواند میزبان مسابقات جام ملت های 2023 آسیا شود که درخواست میزبانی هم ارائه شد و امیدواریم با این ورزشگاه ها مجوز آن را دریافت کنیم.

وی به فینال لیگ قهرمانی جام باشگاه های آسیا در تهران اشاره کرد و افزود: رفتار تماشاگران در ورزشگاه آزادی تهران نشانگر یک بلوغ فکری بود و حتی برخی ناهنجاری های گذشته کاهش یافته و همه پرسپولیس را در حد قهرمان تجلیل کردند.

مقام عالی ورزش کشور در خصوص میزبانی مشترک ایران با قطر برای جام جهانی 2022 فوتبال گفت: کشورهای قدرتمند و صاحب نام پیش از آغاز مسابقات در کشورهای همجوار میزبان، اردوهایی را برگزار می‌کنند تا با شرایط آشنا شوند. ما نیز ستادی را با حضور مدیرعامل کیش و قشم تشکیل دادم و از سفیر ایران در قطر خواستیم در این ستاد حاضر شوند هفته تا بتوانیم امکانات اردوی را فراهم کنیم.

سلطانی فر به این اشاره کرد که برگزاری اردوهای تدارکاتی و میزبانی آن به سود کشورمان است و در این رهگذر می‌تواند درآمد ارزی خوبی داشته باشد.

ورزشگاه فولاد خوزستان با حضور «اسحاق جهانگیری» معاون اول رئیس جمهوری، «مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان و «رضا رحمانی» وزیر صنعت معدن و تجارت افتتاح شد.

این مجموعه بزرگ فرهنگی ورزشی در زمینی به مساحت ۲۲ هکتار و با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان (بدون احتساب پارکینگ اختصاصی و جاده‌های دسترسی، استخر، زمین‌های تمرین و سالن تکنیک) بنا شده است.

نظرات بینندگان