arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۰۳۳
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۰ - ۲۴ آبان ۱۳۹۷

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان، یک ساختمان را از بین می‌بریم؛ این قدرت بازدارندگی ما را نشان می دهد

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند، دست‌هایش را بالا گرفت
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند، دست‌هایش را بالا گرفت

به گزارش ایلنا، سردار امیر حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در سالگرد شهادت شهید طهرانی‌مقدم در جمع خبرنگاران گفت: در پاسخ به سوالی درباره حمله راکتی نیروهای مقاومت در غزه به سرزمین‌های اشغالی گفت: مردمی که در غزه کاملا محاصره هستند، قدرتی را خلق کردند که ظرف ۴۸ ساعت رژیم صهیونیستی دست به دامن کشورهایی شد که بتواند آتش‌بس را برقرار کند و این یعنی شکست را پذیرفته است.

وی افزود: فلسطینی‌ها ظرف این ۴۸ ساعت کاری کردند که ارتش رژیم صهیونیستی که خود را چهارمین ارتش بزرگ دنیا می‌داند، دست‌هایش را بالا گرفت و حالا شما این توان را با قدرت دفاعی ایران مقایسه کنید.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه گفت: سعودی‌ها سومین بودجه جهان را در اختیار دارند ولی ترامپ می‌گوید که اگر دست‌مان را از پشت شما برداریم شما ظرف ۳ هفته از بین می‌روید.

سردار حاجی‌زاده با بیان اینکه اگر ما به شیوه شهدا برگردیم در همه امور موفق خواهیم بود، گفت: قدرت ما را از زبان دیگران بشنوید؛ همینکه ترامپ درباره قدرت ایران حرف می‌زند و قدرت ما را به رخ عرب‌های منطقه می‌کشد، بدانید ایران قدرتمند است.

وی ادامه داد: ایرانی که از فاصله ۵۷۰ کیلومتری دشمنان و تروریست‌ها را در یک ساختمان از بین می‌برد، قدرت بازدارندگی بسیار زیادی دارد.

نظرات بینندگان