arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۶۴۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ : ۱۸ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت که در جلسه امروز کمیسیون لایحه دولت درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک برای سرنشینان عقب مورد بررسی قرار گرفت.طبق این مصوبه و رأی اکثریت اعضای کمیسیون، استفاده از صندلی کودک در صندلی عقب خودرو برای حفظ ایمنی بیشتر کودکان اجباری شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

براساس مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس، استفاده از صندلی کودک در خودرو اجباری شد.

ولی ملکی، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز (یکشنبه، ۲۷ آبان) این کمیسیون،گفت: در جلسه امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس، لایحه دولت درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک برای سرنشینان عقب مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: طبق مصوبه کمیسیون صنایع و معادن مجلس و رأی اکثریت اعضای کمیسیون، استفاده از صندلی کودک در صندلی عقب خودرو برای حفظ ایمنی بیشتر کودکان اجباری شد.

ملکی اضافه کرد: مصوبه کمیسیون صنایع و معادن درباره اجباری شدن استفاده از صندلی کودک در خودرو، پس از تصویب اعضا، جهت بررسی در صحن مجلس، تقدیم هیئت‌رئیسه پارلمان شد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس در پایان خاطرنشان کرد: در بخش دیگری از این جلسه، موضوعاتی پیرامون افزایش قیمت خودرو مطرح و قرار شد که رسیدگی به این موضوع در جلسات بعدی کمیسیون نیز ادامه یابد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۰
مجید
|
Latvia
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
پول صندلی رو کی میده؟؟صندلی دویست هزار تومنی شده دو ملیون
محفوظ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۷
0
0
کدوم کودکی روی صندل کودک دوام می آورد؟
نظرات بینندگان