arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۷۰۳
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۲۳ - ۲۷ آبان ۱۳۹۷

واکنش وزارت خارجه ایران به عملیات تروریستی در تکریت: با عملیات انتحاری - تروریستی کور خود درصدد القای ناامنی و انتقام از مردم عراق هستند

«بهرام قاسمی» سخنگوی وزارت امور خارجه دوشنبه شب با محکوم کردن عملیات تروریستی در تکریت عراق که در آن چندین کشته و زخمی بر جای گذاشت، با دولت و ملت این کشور و خانواده جانباختگان و مجروحان این جنایت بی شرمانه تروریستی ابراز همدردی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

قاسمی همچنین افزود: بقایای تروریست های تکفیری که جایگاه و پایگاه خود را با مقاومت مردم عراق از دست داده اند، با عملیات انتحاری - تروریستی کور خود درصدد القای ناامنی و انتقام از مردم مقاوم عراق هستند که البته خللی در عزم و اراده دولت و ملت این کشور در مبارزه بی امان با آنان و ریشه کنی این غده سرطانی وارد نخواهد کرد.


شامگاه یکشنبه، انفجار یک دستگاه خودروی انتحاری در شهر تکریت استان صلاح الدین در 180 کیلومتری شمال بغداد، پنج کشته و 16 زخمی برجای گذاشت.


یک منبع امنیتی عراقی به رسانه های محلی این کشور گفت: این انفجار در قلب شهر تکریت مقابل یک رستوران رخ داده است و قربانیان غیرنظامی هستند.


ارتش عراق دسامبر 2017 (آذر 96) از بازپس گیری تمامی خاک خود از اشغال و پیروزی بر داعش خبر داد اما هنوز هسته های خفته وابسته به این گروهک به صورت متناوب دست به اقدامات تروریستی در این کشور می زنند.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان