arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۷۹۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۳ - ۲۸ آبان ۱۳۹۷

توضیحات تکمیلی ظریف درباره پولشویی: من کاملا مشخص صحبت کردم/ برخی برای اهداف سیاسی خود، همه چیز را فدا می‌کنند/ کسانی که به من ایراد گرفتند، به نظام اتهام زدند

وزیر امور خارجه در واکنش به نظر مخالفان اظهاراتش در مورد پولشویی گفت که نوار اظهاراتم در این خصوص وجود دارد؛ درخواست می‌کنم افرادی که نسبت به اظهارات بنده اعلام نظر کردند در مورد محتوا صحبت کنند نه محتوایی که خودشان ساخته اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر امور خارجه در واکنش به نظر مخالفان اظهاراتش در مورد پولشویی، گفت: کسانی که به من ایراد گرفتند، به نظام اتهام زدند و مستندات سخنانم در دسترس عموم است.

محمدجواد ظریف امروز- دوشنبه- در توضیح موضوع پولشویی و واکنش‌های متعدد به اظهارات وی در این مورد، افزود: من کاملا مشخص صحبت کردم، اما برخی دوستان برای اهداف سیاسی خود همه چیز را فدا می‌کنند.

ظریف همچنین گفت: نوار اظهاراتم در این خصوص وجود دارد؛ درخواست می‌کنم افرادی که نسبت به اظهارات بنده اعلام نظر کردند در مورد محتوا صحبت کنند نه محتوایی که خودشان ساخته اند.

**مستندات پولشویی در دسترس عموم است

وزیر امور خارجه در ادامه و در پاسخ به مستندات پولشویی، یادآور شد: من مسئول مستندات نیستم، این مستندات در دسترس عموم است و مرکز مربوطه در وزارت اقتصاد و دارایی هم موارد پولشویی را اعلام کرده است.

ظریف ادامه داد: آخرین مستند در ارتباط با این موضوع هم مربوط به افرادی است که با داشتن شبکه پولشویی گسترده اخیرا مجازات شدند، علاوه بر این شبکه‌های پولشویی گسترده دیگر مستند شده است، لذا نیازی به توضیح بیشتر من نیست.

منبع : خانه ملت

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
رحمان محمدی اصل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۹
0
0
پولشویی در سطح بسیار گسترده مثل نفت خواری، زمین خواری، رشوه خواری، بانک خواری، رانت خواری و ... از قبل در ایران وجود داشت و دولت آقای روحانی آمار و ارقام آنها را بزرگتر نموده و توانست حقوق های نجومی، حساب های نجومی، املاک نجومی،و ... را به لیست قبلی افزوده
محمدرضا کیانفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
1
محمد جواد ظریف وزیر خارجه گفت:
شبکه‌های پولشویی گسترده مستند شده است لذا نیازی به توضیح بیشتر من نیست.

آقای ظریف،
از همان ابتدا هم نیازی به توضیح شما نبود و نباید به آتش جنگ جناحی دامن می زدید زیرا دوش به چشم ملت و کشورمان می رود،
وظیفه شما فقط رفع دشمنیهای چهل ساله با کشورهای جهان و ایجاد دوستی با آنان است،
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که همصدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام 1.فوریت نماییم:
به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
نظرات بینندگان