arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۱۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۳ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷

تیراندازی مرگبار در بیمارستان شیکاگو/ چهار نفر کشته شدند

در جریان تیراندازی در بیمارستانی در شیکاگو چهار نفر از جمله دو خدمه زن بیمارستان و یک مامور پلیس کشته شده اند.به گفته پلیس ضارب هم در میان کشته هاست،‌ اما مشخص نیست که او خودکشی کرده و یا در درگیری با پلیس کشته شده است.بیمارستان بلافاصله بعد از تیراندازی تخلیه شد و پلیس مسلح به صحنه آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

در جریان تیراندازی در بیمارستانی در شیکاگو چهار نفر از جمله دو خدمه زن بیمارستان و یک مامور پلیس کشته شده اند.

به گزارش انتخاب به نقل از بی بی سی ، یک سخنگوی پلیس تایید کرده که ضارب هم در میان کشته هاست،‌ اما مشخص نیست که او خودکشی کرده و یا در درگیری با پلیس کشته شده است.

مقام‌های محلی هنوز انگیزه این تیراندازی را که در ساعت ۳ بعدازظهر به وقت محلی آغاز شد نمی دانند.

بیمارستان بلافاصله بعد از تیراندازی تخلیه شد و پلیس مسلح به صحنه آمد.

مامور زخمی در این تیراندازی برای مداوا به بیمارستان شیکاگو منتقل شده بود اما بعدا مرگ او اعلام شد.

مقام ها گفتند به نظر می رسد که مهاجم زنی را که با او رابطه داشت هدف گرفته است.

تصاویر منتشر شده از این حادثه نشان می‌دهد حاضران از جمله خدمه بیمارستان که لباس فرم را بر تن دارند در حال فرار از بیمارستان مرسی هستند.

این تیراندازی درحالی روی داده که چند روز پیش برخی نیروهای بخش درمان آمریکا در یک کارزار مجازی برای توقف خشونت مسلحانه در کشور شرکت کرده بودند.

بعد از این که انجمن ملی اسلحه آمریکا در کارزاری مجازی نوشت پزشکان مخالف استفاده از اسلحه باید "در حد و حدود خودشان" بمانند، پزشکان در کارزاری دیگر به اعتراض نوشتند که این حوزه دقیقا حدو حدود آنهاست. برخی پزشکان با انتشار تصاویری از مجروحان تیراندازی و ماجراهایی دلخراش از درمان این عده به مقابله با موضع انجمن ملی اسلحه پرداختند.

براساس داده‌های جمع‌آوری شده توسط وب‌سایت آرشیو خشونت مسلحانه در سال جاری در آمریکا ۱۳۰۰۰ نفر به ضرب گلوله کشته شده‌اند.

بر اساس آمار وب‌سایت ۲۵هزار پلیس در طی همین زمان مجروح شده‌اند و ۲۵۰ نفرشان نیز به ضرب گلوله جان خود را از دست داده‌اند.

نظرات بینندگان