arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۱۶۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۱ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

غول خودروسازی جهان از زندان هدایت می شود؟ / مدیرعامل رنو نیسان هنوز اخراج نشده است

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل رنو نیسان کارلوس گوسن که دو روز پیش به علت اتهامات مالی دستگیر شد همچنان ریاست هیئت مدیره این 2 گروه خودروسازی را بر عهده دارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل رنو نیسان کارلوس گوسن که دو روز پیش به علت اتهامات مالی دستگیر شد همچنان ریاست هیئت مدیره این 2 گروه خودروسازی را بر عهده دارد.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد غولهای خودروسازی جهان از داخل زندان هدایت می شوند چرا که رنو نیسان هنوز با اتهامات مدیرعامل خود دست و پنجه نرم می کند.

بر اساس گزارشها، گروه خودروسازی رنو قصد دارد تا پایان تحقیقات دولت ژاپن دست نگه دارد و اجازه دهد پس از طی شدن روند قانونی پرونده برای اخراج یا ابقای کارلوس گوسن تصمیم گرفته شود.

بر این اساس جالب است بدانید که کارلوس گوسن از راه دور در مقام خود باقی مانده و ریاست هیئت مدیره رنو را بر عهده دارد. البته همه گروه های تحت نظارت گوسن در این زمینه اتفاق نظر ندارند و به عبارتی دقیق تر، این بر خلاف تصمیمی است که دو شرکت عضو اتحادیه رنو نیسان-میتسوبیشی با اتفاق نظر گرفته اند. در جمع بندی کلی باید گفت هنوز هر یک از 3 شرکت به طور مستقل در این زمینه به توافق نظر نرسیده اند و در نتیجه سرنوشت این گروهها در هاله ای از ابهام است.

با همه این ها و در حالی که فعلا گوسن همچنان از بازداشت سکان دار هدایت رنو نیسان است، احتمالات حکایت از آن دارند که نفر دوم این گروه های خودروسازی یعنی تیری بولوره به عنوان مدیرعامل بعدی این شرکت استخدام شود. اما بولوره تنها گزینه احتمالی نیست و فیلیپه لاگوئت، نیز می تواند به عنوان یک گزینه احتمالی در نظر گرفته شود.

رنو در بیانیه ای در این خصوص اعلام کرد: آقای گوسن ، به طور موقت، همچنان رئیس و مدیر اجرایی شرکت است.در طول این دوره هیئت مدیره به طور منظم تحت ریاست مدیر مستقل ما نیز قرار دارد. "

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
0
مطمئنا میخواسته با رنو ایران به شکلی کار کنه دوستان آمریکایی کله پاش کردند
نظرات بینندگان