arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۱۳ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

رئیس دفتر رئیس جمهور: موضع ظریف در مورد پولشویی موضع دولت است

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در حاشیه نشست هیئت دولت گفت که همه سیاست های دولت باید به گونه‌ای باشد که آمریکا بیش از پیش منزوی شود.موضع ظریف درباره مساله پولشویی درست است؛ این‌ها موضع آقای ظریف نیست بلکه موضع دولت است.دولت به دنبال مبارزه با فساد است؛ آنچه آقای ظریف مطرح کرد، مبارزه با فساد است؛ ما همواره با اینکه مواد مخدر وارد کشور شود، مخالفیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با اشاره به اظهارات ظریف درباره مساله پولشویی گفت: اظهارات ظریف موضع وی نیست بلکه موضع دولت است.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور ظهر امروز(چهارشنبه) در حاشیه نشست هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه سیاست های دولت باید به گونه‌ای باشد که آمریکا بیش از پیش منزوی شود.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص انتخاب سخنگوی دولت، گفت: طبق روال، مصوبات دولت از سوی آقای حاجی میرازیی گفته خواهد شد؛ این مساله خوب است و باید ادامه پیدا کند.

واعظی تصریح کرد: قطعا من نمی توانم سخنگویی دولت را بپذیرم چون نباید اینگونه باشد که هر چه خبرنگاران می پرسند، بخواهیم بدون مطالعه پاسخ بدهیم؛ ما برای سوالات خبرنگاران ارزش قائل هستیم. باید یکی از اعضای دولت سخنگو باشد که بتواند برای این کار وقت بگذارد.

وی با اشاره به اظهارات ظریف درباره مساله پولشویی گفت: موضع وی درست است؛ این‌ها موضع آقای ظریف نیست بلکه موضع دولت است.

واعظی ادامه داد: دولت به دنبال مبارزه با فساد است؛ آنچه آقای ظریف مطرح کرد، مبارزه با فساد است؛ ما همواره با اینکه مواد مخدر وارد کشور شود، مخالفیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: پولشویی یعنی ورود مواد مخدر و مشروبات الکلی به کشور که ما با این مسائل مخالفیم. وزیر خارجه به درستی اعلام کرد که باید با این مسائل برخورد شود. وی هیچ ارگانی را متهم نکرده بلکه با کار پولشویی مخالفت کرده است.

واعظی در پاسخ به سوالی درخصوص آخرین وضعیت کارت سوخت، گفت: از زمانی که نرخ بنزین و گازوئیل در کشور ما بالا رفته است، ما شاهدیم که قاچاق سوخت به گستردگی در حال انجام است و یکی از راه های کنترل آن، داشتن کارت سوخت است.

وی افزود: برخورداری از کارت سوخت، به این معنی است که کسانی که قصد استفاده از آن را دارند باید مشخص شود چه میزان استفاده می‌کنند. بنابراین ما اعتقاد داریم باید از کارت یا اپلیکیشن مرتبط با آن استفاده شود.

منبع: مهر
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
2
پس باید برای دولت شدیدا تأسف خورد
نظرات بینندگان