arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۲۱۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۴ : ۱۵ - ۳۰ آبان ۱۳۹۷

واکنش ظریف به تروریست خواندن ایران توسط ترامپ: رویای آمریکا برای ریشه‌کن کردن ملت ایران محقق نمی‌شود

ظریف وزیر امور خارجه در واکنش به تروریست خوانده شدن ملت ایران از سوی رئیس‌جمهور آمریکا، در توئیتر خود نوشت: ملت یعنی مردمی که آن را شکل می‌دهند، اینکه دونالد ترامپ مکررا ایران را ملتی تروریست می‌خواند نشان از دشمنی با تمام مردم [ایران] دارد و علت واقعی هدف قرار دادن آنها با تحریم‌های غیر قانونی را فاش می‌کند؛ اما رویای تندروهای آمریکا برای "ریشه‌کن کردن ملت ایران" هرگز محقق نخواهد شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

وزیر امور خارجه در واکنش به تروریست خوانده شدن ملت ایران توسط رئیس‌جمهور آمریکا نوشت: رویای تندروهای آمریکا برای «ریشه‌کن کردن ملت ایران» هرگز محقق نخواهد شد.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به تروریست خوانده شدن ملت ایران از سوی رئیس‌جمهور آمریکا، در توئیتر نوشت: «ملت یعنی مردمی که آن را شکل می‌دهند، اینکه دونالد ترامپ مکررا ایران را ملتی تروریست می‌خواند نشان از دشمنی با تمام مردم [ایران] دارد و علت واقعی هدف قرار دادن آنها با تحریم‌های غیر قانونی را فاش می‌کند؛ اما رویای تندروهای آمریکا برای "ریشه‌کن کردن ملت ایران" هرگز محقق نخواهد شد.»

رئیس‌جمهور آمریکا بامداد چهارشنبه به وقت تهران گفته بود: «به ایران نگاه کنید. به کارهایی که دارند انجام می‌دهند. آنها در حال حاضر یک "ملت تروریست" هستند.»

این دومین باری بود که رئیس دولت آمریکا در اظهاراتش برای ملت ایران از صفت «تروریست» استفاده کرد. ترامپ قبل از بازگرداندن دور اول تحریم‌ها علیه ایران بعد از اعلام خروج غیرقانونی از برجام (13 اکتبر 2017) هم یک بار دیگر ملت ایران را تروریست خوانده بود.

برچسب ها: ظریف ، وزیر خارجه
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
2
8
تروریست خودتی و هفت جدت به زودی انچنان گرفتارمیشی کفتار پیر که ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
2
هروقت از انگلیس کسی آمد و مطمئن شد هنوز منفعلی، بلافاصله امریکاییها یک غلطی میکنند
کامران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
0
2
تروریست مردم جنایتکار و فاسد و همجنس باز امریکا است که مردم مظلوم یمن و افغانستان را با دادن مالیاتشون به دولتشون میکشند کسی . کشور امریکا و مردمش تروریست پرور تمام جهان هستند
نظرات بینندگان