arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۴۲۹
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

سردار جعفری: تهران با تهدید و تحریم های اقتصادی منفعل نمی‌شود

فرمانده سپاه گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس خط شکن بودیم امروز نیز باید در مقابل تمام تهدیدات و فشارهای جنگ فرهنگی،سیاسی و اقتصادی ایستادگی کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همانطور که در دوران دفاع مقدس خط شکن بودیم امروز نیز باید در مقابل تمام تهدیدات و فشارهای جنگ فرهنگی،سیاسی و اقتصادی ایستادگی کنیم.

سردار محمد علی جعفری در کنگره ملی سرداران و 1400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان اظهار کرد:بزرگداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها به ویژه در این چنین شرایط حساس به گفته مقام رهبری ادامه حرکت جهادی و راه شهدا است.

وی با بیان این‌که «هییبت جمهوری اسلامی به دنیا ثابت کرده است که ما نه تنها خاک خود را پس گرفتیم بلکه به دنبال تنبیه متجاوز بودیم»، افزود: در دوران مقدس مقابل تمام زور گویی‌ها ایستادیم و همه مشکلات برطرف شد و همانطور که ناامنی‌های کشور در فتنه 88 خنثی شد مردم با آگاهی نیز در مردادماه امسال مقابل توسعه این ناامنی‌ها را گرفتند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به گفته برخی تحلیل گران آمریکایی اشاره کرد و ادامه داد: برخی مقامات دفاعی و نظامی آمریکا در مقابل قدرت و مقاومت انقلاب اسلامی دچار سردرگمی و آشفتگی شدند قطعا تهران نه تنها با تهدید و تحریم های اقتصادی منفعل نمی‌شود بلکه احتمال دارد همانند دیگر تهدیدات قبلی فشارهای ما نتیجه عکس دهد ضمن این‌که آمریکا اوضاع آشفته‌ای دارد.

جعفری به مصادیق افول آمریکا اشاره کردو افزود: این مقاومت علیه حق و باطل تنها عاملی است که دشمن را نابود می کند تنها جامعه ای که در مقابل این فسادها ایستادگی می کند انقلاب اسلامی است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سردار جعفری
نظرات بینندگان