arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۹ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

مهاجمان به بخشداری جالق سراوان قاچاقچیان سوخت بودند

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مهاجمان ظهر امروز (پنجشنبه) به بخشداری جالق شهرستان سراوان قاچاقچیان سوخت ایرانی و پاکستانی بوده و مردم خود منطقه در این حادثه هیچ نقشی نداشته اند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

محمد هادی مرعشی شامگاه پنجشنبه اظهار داشت: واقعیت ماجرا این است که در منطقه مرزی سراوان قاچاقچیان سوخت و کسانی که در زمینه انتقال سوخت غیرمجاز فعال هستند در محدوده های ممنوعه دو سوی مرز تردد می کنند که متاسفانه به دلیل منفجر شدن شیء نامعلوم، یک نفر مجروح و یک نفر دیگر جان خود را از دست داده است.

وی بیان کرد: در ادامه این حادثه که در آنسوی مرز ایران و در داخل خاک پاکستان رخ داده است، عده ای از قاچاقچیان سوخت ایرانی و حتی پاکستانی با تجمع در مقابل بخشداری جالق اقدام به آتش زدن آن کردند که بخشدار و ماموران انتظامی مجروح شدند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پس از ورود فرماندار به منطقه و بررسی وضعیت موجود و کسب اطلاع از افراد مطلع و معتمدان بخش جالق مشخص شد کسانی که به بخشداری جالق حمله ور شدند به هیچ وجه بومیان منطقه نبوده و صرفاً مهاجرانی بودند که در زمینه قاچاق سوخت در منطقه فعالیت داشته اند.

وی با بیان اینکه شناسایی مهاجمان در دستور کار قرار دارد بیان کرد: با تمامی کسانی که به طور غیرقانونی وارد بخشداری شده و اقدام به تخریب اموال عمومی کرده اند به شدت برخورد خواهد شد.
به گزارش ایرنا شهرستان سراوان دارای سه بخش جالق، مرکزی و بم پشت در 347 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان قرار دارد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان