arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۲۷۷۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۶ - ۰۳ آذر ۱۳۹۷

محمود صادقی: رادیو فرهنگ هر روز برای دولت چین، رپرتاژ آگهی پخش می‌کند، درحالی که دولت ایران یک برنامه هم در صدا و سیما ندارد

محمود صادقی نماینده مجلس در توییتر خود نوشت: قابل توجه هیأت نظارت بر صدا و سیما; رادیو فرهنگ با مشارکت رادیو بین المللی چین هر روز برنامه ای را با عنوان "مروارید شرق" پخش می کند که محتوای آن رپرتاژ آگهی برای دولت جمهوری خلق چین است. این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی ایران فاقد یک برنامه در صدا و سیما است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

محمود صادقی نماینده مجلس در توییتر خود نوشت:

قابل توجه هیأت نظارت بر صدا و سیما; رادیو فرهنگ  با مشارکت رادیو بین المللی چین هر روز برنامه ای را با عنوان "مروارید شرق" پخش می کند که محتوای آن رپرتاژ آگهی برای دولت جمهوری خلق چین است. این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی ایران فاقد یک برنامه در صدا و سیما است.

محمود صادقی: رادیو فرهنگ هر روز برای دولت چین، رپرتاژ آگهی پخش می‌کند، درحالی که دولت ایران هنوز یک برنامه هم در صدا و سیما ندارد

برچسب ها: محمود صادقی
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حسین پورمختار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۳
2
4
من هم شنیدم.. این برنامه یه نوع صادراته. یه نوع ارز آوری برای کشور. تولید کارمندای ایرانی صداوسیما به فروش میرسه و بجاش ارز وارد کشور می شه. این یه صادرات موفق به نفع ایرانه .
نظرات بینندگان