arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۰۳۹
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۹ - ۰۵ آذر ۱۳۹۷

منابع تامین آب سرپل‌ذهاب، ریجاب، کرند و گیلانغرب کدورت دارد

‌معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: به دنبال زلزله شب گذشته منابع تامین آب شهرهای گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، ریجاب و کرندغرب دچار کدورت شده که در صورت کاهش پس‌لرزه‌ها، طی 48 ساعت آینده کدورت آب این شهرها به وضعیت مطلوب خواهد رسید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

منابع تامین آب سرپل‌ذهاب، ریجاب، کرند و گیلانغرب کدورت دارد

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه گفت: به دنبال زلزله شب گذشته منابع تامین آب شهرهای گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، ریجاب و کرندغرب دچار کدورت شده که در صورت کاهش پس‌لرزه‌ها، طی 48 ساعت آینده کدورت آب این شهرها به وضعیت مطلوب خواهد رسید.

‌رضا داوودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا‌، اظهار کرد: به دنبال زلزله 6.4 ریشتری شب گذشته(4 آذر) منابع تامین آب شهرهای گیلانغرب، سرپل‌ذهاب، گیلانغرب و ریجاب دچار کدورت شده است.
وی ادامه داد: پس‌لرزه‌های متعددی که رخ می‌دهد باعث تداوم کدورت آب می‌شود، اما در صورتی‌که پس‌لرزه‌ها کاهش یابد کدورت آب نیز ظرف 48 ساعت آینده به وضعیت مطلوبی خواهد رسید.
معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه اظهار کرد: البته با تدابیری که اندیشیده شده کدورت آب در شبکه وجود ندارد و اقدامات لازم برای تصفیه و حذف کدورت در حال انجام است‌‌.
وی خاطرنشان کرد: در هیچکدام از شهرهای مناطق زلزله زده نیز قطعی آب نداریم.
به گفته داوودی، اکنون تانکرهای آبرسانی سیار نیز از استان‌های معین به شهرهای زلزله‌زده آمده اند تا مشکلی برای تامین آب مردم وجود نداشته باشد.
وی از تامین آب معدنی و آب بسته‌بندی به میزان کافی هم خبر داد که در اختیار فرمانداران قرار گرفته تا بر اساس نیاز توزیع شود.

نظرات بینندگان