arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۳۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۷ - ۰۶ آذر ۱۳۹۷

برخی از ایرادات شورای نگهبان به CFT، در کمیسیون امنیت ملی رفع شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت که اعضای کمیسیون در خصوص برخی از مواد بر نظر قبلی خود اصرار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از رفع بخشی از ایرادات شورای نگهبان به لایحه الحاق ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) خبر داد و گفت: اعضای کمیسیون در خصوص برخی از مواد بر نظر قبلی خود اصرار کردند.

به گزارش ایسنا، علی نجفی خوشرودی در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در این جلسه ایرادات شورای نگهبان به مصوبه مجلس شورای اسلامی در لایحه CFT با حضور نماینده شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در نهایت اعضای کمیسیون با رویکرد حقوقی و بعد از توضیحات نماینده شورای نگهبان برخی از مواد را اصلاح کردند و در خصوص برخی از مواد بر نظر قبلی خود اصرار نمودند. نهایتا موضوع جهت تصمیم‌گیری نهایی به صحن مجلس شورای اسلامی ارسال شد. اگر مجلس نیز بر مصوبه خود اصرار کند، لایحه CFT به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارسال خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در ابتدای جلسه کمیسیون سردار غیب‌پرور رییس سازمان بسیج مستضعفین و همکارانش حضور پیدا کردند و آخرین وضعیت، اقدامات و برنامه‌های این سازمان و مسائل و مشکلات آن را مطرح کردند.

برچسب ها: CFT ، شورای نگهبان
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
باسلام
آقايان محترم لطفاهرچه سريعتر اين بساط را جمع كنيد CFT وماجرای FATF نه تنها مشكل كشورمان را حل نمي كند بلكه باعث درد سر نيز خواهد شد اين دقيقا مانند برجام است كه همه را سرگرم كنند تا هدف دولت را گمراه كنند و كارخوشان را دراين مدت با زيركي خاصي انجام مي دهند وبعد بزنند زيرش مانند تفااهم نامه 2030 مربوط به آموزش وپرورش كه وقتي موضوع اب وهوا درآن قيد شده است خود امريكا از آن خارج شد و گفته كهآگر شرايط آب وهوا را رعايت كنيم بايد تمام صنايع پتروشيمي و كارخانه هاي ما تعطيل شوند وكشور امريكا بايد درحدود 4 ميليون نفر ادم بيكار شوند واين براي جامعه ما خطرناك است پس لطفا حواستان باشه كه داريد چيزي با چي مي سنجيد وتصويب مي كنيد پس مواظب روباه هاي حيله گر باشيد لطفا.
نظرات بینندگان