arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۴۵۹
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۲ - ۰۷ آذر ۱۳۹۷

ترافیک سنگین در ورودی‌های تهران

رئیس مرکز کنترل ترافیک درباره ترافیک در ورودی‌های تهران گفت که در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر تهران سنگین گزارش شده و در محور آزادراهی کرج-تهران از پل فردیس تا محدوده گرمدره، پاکدشت-تهران، شهریار-تهران ترافیک پرحجم است، همچنین ترافیک در جاده مخصوص کرج-تهران نیمه سنگین و در آزاد راه ساوه-تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت نیز پرحجم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور را تشریح و ترافیک در ورودی شهر تهران را سنگین اعلام کرد.

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با ایسنا، درباره ترافیک در ورودی‌های کلانشهر تهران توضیح داد: در حال حاضر ترافیک در ورودی کلانشهر تهران سنگین گزارش شده و در محور آزادراهی کرج-تهران از پل فردیس تا محدوده گرمدره، پاکدشت-تهران، شهریار-تهران ترافیک پرحجم است، همچنین ترافیک در جاده مخصوص کرج-تهران نیمه سنگین و در آزاد راه ساوه-تهران در هر دو مسیر رفت و برگشت نیز پرحجم است.

وی در ادامه با بیان اینکه وضعیت جوی بیشتر راه‌های کشور مساعد است گفت: شاهد مه گرفتگی در اکثر محور‌های استان خوزستان، محدوده گدوک محور سوادکوه در استان مازندران هستیم. به رانندگان توصیه می‌شود تا قبل از آغاز سفر از سلامت وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند و با تماس با شماره تلفن‌های ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور مطلع شوند.

نظرات بینندگان