arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۶۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۴ - ۰۸ آذر ۱۳۹۷

پیشنهاد میزبانی دوحه برای فینال جنجالی قرن

کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کنمبول) شب گذشته اعلام کرد که بازی برگشت فینال لغو شده کوپا لیبرتادورس، هشتم یا نهم دسامبر در خارج از آرژانتین برگزار می شود.دوحه می‌تواند بهترین میزبان برای دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال برگشت کوپا لیبرتادورس باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دوحه می‌تواند بهترین میزبان برای دیدار ریورپلاته و بوکاجونیورز در فینال برگشت کوپا لیبرتادورس باشد.

 کنفدراسیون فوتبال آمریکای جنوبی(کنمبول) شب گذشته اعلام کرد که بازی برگشت فینال لغو شده کوپا لیبرتادورس، هشتم یا نهم دسامبر در خارج از آرژانتین برگزار می شود.

با این حال تصمیم کمیته انضباطی کنمبول درباره خط زدن ریورپلاته از کوپا لیبرتادورس به خاطر درخواست بوکاجونیورز در برگزار شدن این دیدار تعیین کننده است. (باشگاه بوکا به خاطر حوادث شنبه که هواداران ریور به اتوبوسشان در مسیر ورزشگاه حمله کردند و باعث لغو بازی شد چنین درخواستی را ارائه داده است).

سوپرکلاسیکو می‌تواند در میامی برگزار شود. با این حال بهترین پیشنهاد، انجام دیدار نهایی در دوحه قطر است. این انتخاب از لحاظ اقتصادی نیز خوب تلقی می‌شود. در این شهر فینال‌های خارجی مانند سوپرجام ایتالیا برگزار شده است. قطری‌ها می‌توانند در مسیر آماده سازی برای جام جهانی از این فینال بهره ببرند. چهار سال بعد، این کشور میزبان جام جهانی خواهد بود. همچنین قطر در نزدیکی امارات، کشوری که میزبان جام جهانی باشگاه‌هاست قرار دارد. قهرمان کوپا می‌تواند برای آماده سازی‌اش در قطر بماند.

تنها ورزشگاه جام جهانی که آماده است، خلیفه نام دارد. این استادیوم زیبا برای جام جهانی بازسازی شده است. خلیفه کاملا جدید و مدرن است و ۴۰ هزار نفر ظرفیت دارد. همه چیز برای یک فینال فوق العاده آماده است.

اکنون باید دید که نخستین فینال کوپا لیبرتادورس در خارج از قاره آمریکا برگزار می‌شود؟

منبع: ورزش3
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۸
0
0
نمیخواد بازی کنن. جام رو بدن پرسپولیس . دردسر برگزاری بازی هم تموم میشه.
نظرات بینندگان