arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۸۲۷
تعداد نظرات: ۱۹۸ نظر
تاریخ انتشار: ۵۱ : ۱۴ - ۰۹ آذر ۱۳۹۷

ویدیو / اتفاقی عجیب در آنتن زنده تلویزیون / برخورد زننده مجری برنامه / فراستی در واکنش به برخورد مجری: من با احترام به مخاطب شما، جلسه را تمام می‌کنم

مسعود فراستی منتقد سینما که امروز به برنامه «من و شما» در شبکه شما دعوت شده بود در بین سوالات آرش ظلی‌پور، مجری برنامه تصمیم به ترک برنامه گرفت. نقد تند او به فیلم “هزارپا” و مخاطبان آن جدل کلامی بین او و مجری برنامه ایجاد کرد. این جدال پس از آنکه فراستی گفت ظلی پور را نمی شناسم تشدید شد و بحث به برنامه هفت و نحوه حضور فراستی در آن برنامه کشیده شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مسعود فراستی منتقد سینما که امروز به برنامه «من و شما» در شبکه شما دعوت شده بود در بین سوالات آرش ظلی‌پور، مجری برنامه تصمیم به ترک برنامه گرفت. نقد تند او به فیلم “هزارپا” و مخاطبان آن جدل کلامی بین او و مجری برنامه ایجاد کرد. این جدال پس از آنکه فراستی گفت ظلی پور را نمی شناسم تشدید شد و بحث به برنامه هفت و نحوه حضور فراستی در آن برنامه کشیده شد.

 
 
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۹۸
در انتظار بررسی: ۶
غیر قابل انتشار: ۱۷
محمد
|
Germany
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
22
257
مجری اصلا در حدی نبود که بخواد اینطوری بی ادبی کنه
پاسخ ها
فدوی
| United Arab Emirates |
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
و در تکمیل فرمایش آقا محمد ، وقتی مجری های با اخلاق و با دانش خانه نشین شدند و عده ای مو قشنگ و دماغ عمل کرده شدند میدان دارد باید برای همیشه فاتحۀ صدا و سیما خوانده بشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
بی اذبیه ببخشید عفو بفرمایید مابچه های تهرون به امثالی تیپ این مجری بی ادب می گیم پررو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
اصلا همه اینها به کنار فراستی جای پدر این بچه
متاسفم در صداو سیمای جمهوری اسلامی خبری از اخلاق اسلامی نیست
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
باید به حال صدا وسیمای کشور تاسف خورد جماعتی نادان متکبر خودشیفته بیسواد که ظلی پور فقط یک نمونه این قشر هست به هر شکل توانسته اند راه پیدا کنند به حوزه ای که از صفر تا صد آن از بودجه بیت المال اداره می شود . این جماعت که بویی از ادب و نزاکت و شعور ندارند سال ها در همان چاردیواری های متعفن خود دم از ادب می زده اند و خیال می کنند با صورت زنانه درست کردن می توانند بی فرهنگی خود را به جامعه به نام فرهنگ دیکته کنند . واقعا باید خاک ریخت بر سر مدیری که مجدد از این افراد نالایق در تولید برنامه استفاده بکند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
بی ادبی مسعود فراستی بود نه مجری
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
میگن طرف هر چی خالیه پر ادعاتره، این مجری انقدر کم اطلاع و تو خالیه انقدر بی ادبی کرد ب کسی که کلی درس خونده و ب اینجا رسیده .فقط میتونم بگم متاسفم برات
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
اینا همش دعوای زرگری برای پربازدید شدن برنامس
فردمدحي
| United States of America |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
توصيه اي به صدا و سيما
قبل از اجراي زنده برنامه ها از مجرياني كه مشكوك ميزنن با اون چشم هاي از حدقه در امده تست گرفته شود تا ابروي رسانه ي ملي تا حدودي با اين بينندگان كمش به خطر نيفته.
لیلا
|
Germany
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
27
213
مجری تازه‌کار هیچ ادبی نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
فیلم کاملش رو ببینید! از همون اول رگبار گرفته بود روی فراستی! همون اول گفت قیافه و لباسات چرا این شکلیه!!!
رحیمی
| United Arab Emirates |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
این برنامه نمایش سواد و ادب مجری بود. مجری احمق فکر کرده مردم با هوچی گری و بی ادبی حق رو به اون میدن
ناشناس
| United Arab Emirates |
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
بی ادب تر از اقای فراستی نبود
مريم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
دمش گرم ارش ظلي پور خيلي خوب كاري كرد قشنگ نشوند سر جاش منتقدي كه خودش نقد پذير نيست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
این آقای خوشتیپ فوقاً یک مجریه وکارشناس سینمایی که نیست نباید فوراً راجب منتقد باتجربه اینطور قضاوت کند
بهداد
|
Germany
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
23
216
فراستی وارد بازیشون نشد و ظلی پور آبروی خودش و ادب نداشتش رو برد
پاسخ ها
شریف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
بیلَ دیگ بیلَ چغندر هر دوشون از یک قماشن با دو قیافه مختلف لیاقت فراستی همینه که دیر بهش رسید آدمی قشری و ایدئولوژیک با دیدی محدود که قصد تحمیل این دید را به کل سینما دارد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
21
182
این مجری بینوا از بیماری روحی وحشتناکی رنج میبره و بسیار دوست داره دیده بشه.خطرناک زشت
خخخخخخخ...خاک بر تلویزیونی که مجریش و برنامش اینه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
18
163
مجری فوق العاده بی ......... بود
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
16
170
مجری خیلی بی ادب و جوگیره،
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
به نظرم اقای فراستی بد عمل کردن،به مجری گفتن نه سلیقه داری نه دانش،خب این طبیعی مجری واکنش داشته باشه
محسن
|
Finland
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
15
152
بدون توجه به گذشته آقای فراستی،حرفهای امروز ایشون کاملا درست و به حق بود هرچند وارد بحث اصلی نشدند.ابتذال در سینما و موسیقی وصداوسیما موج میزنه.فیلمهای سطحی،موسیقی مبتذل و سطحی و بدتر از همه صداوسیما شده نماینده و مروج این ابتذال.خواننده هایی که حتی نت نمیدونن و بازی گرانی که کارگردان نمیشناسن شدن مهمونهای برنامه های صداوسیما.بااصل و نسب ها و کاربلدها خونه نشین شدن.
مجری کوته فکر این برنامه هم نماینده همین صداوسیماست.سعی داره با شوآف و تظاهر به باسوادی برنامه خودشو پیش ببره.ایشون مجسمه کامل بلاهت و حماقت و بی سوادی هستن.و از صداوسیمایی که روز به روز زردتر میشه و مبتذل تر،همچین مجری بعید نیست.
واقعا متاسفم.با نگاهی به برنامه های این هفته حالا خورشید،خندوانه و جشن میلاد و... میشه فهمید به چه سطحی از ابتذال رسیدیم.
پاسخ ها
حاتفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
این مجریه بی ادب،فکرمیکنه میتونه باهرکسی،هرجورکه خودش بخواد حرف بزنه،حد طرف مقابلشو نمیدونه،وبرای انسانها ارزش قایل نمیشه،پس برای انسانیکه نه برای خودش ونه برای دیگران ارزشی قایل نیست ،اصلا نباید ارزشی قایل شد،چون این ادم به بهانه ی اینکه این برنامه یه چالش هست،وماهرکسیو میاریم که تواین چالش ازخودش دفاع کنه،تاهمین الان باچندبازیگر وانسانهای مطرح سینمای ایران،حالا برحسب حسادتهای بچه گانه اش،ویاهر بیماریه روحی یاروانیه خود کم بینیی که داره، تابه امروز کلی توهین وبدوبیراه گفته.واقعا متاسفم برای صداسیما،که یه همچین مجریهایه نفهم وبی نزاکتی داره..لطفا رسیدگی کنه صدا وسیما،اگه واقعا براشون مهمه این مدل برخوردها درشبکه ها،،چون واقعا برای مابیننده ها احترام به میهمان این برنامه ها،اونم همچین انسانهای والایی که ارزش سینما وتلویزون ودفاع مقدس روخوب میدونن،،وسعی در بهترکردن مسایل روز سینما توتلویزون دارن..واقعا مهمه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
17
167
واقعا چرا سطح تلوزیون اینقدر پائین اومده که اینا شدند مجری!!!! مثل همون سینما که هزارپا و آمپولش باید بشه پر فروش!! هنر این مملکت از دست رفت که رفت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
15
160
واقعا کار مجری زشت بود . خیلی زشت . اینها بدرد کل کل های سر محله و چاله میدون می خورن نه رسانه ملی . آقای دکتر میرباقری متاسفم برای شما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
18
146
مجری خیلی بی شخصیت و بی ادب بود
فاطمه
|
Germany
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
16
133
واقعا خجالت داره جای پدرت بود.این چه طرز حرف زدنه.بی ادب منفور.صدا و سیما با این مجری های واقعا بی ادبش به کجا داره کشیده میشه!!؟؟؟؟
واقعا فکر میکنید اینطوری مخاطب جذب میکنید؟؟؟!!
حالم از این مدیریتی که اجازه میده این مجریها همچنان باشن بهم میخوره.حداقل حرمت مردم نگه دارید جلوی مخاطبین کمتان که به زودی همینها رو هم با این کارتان از دست میدید .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
9
84
در مورد لحن بی ادبانه مجری شکی نیست . در مورد صحبت آقای فراستی در مورد بی محتوا بودن فیلم های طنز اخیر موافقم مخصوصا یکی از این فیلم ها را که رفتم سینما نگاه کردم بعد از آن به شدت پشیمان شدم که چرا 2 ساعت وقتم را صرف دیدن این فیلم کردم که واقعا توهین به شعور مخاطب بود. با این حال لفظ سخن آقای فراستی در مورد بکار بردن کلمه مستهجن در مورد این فیلم ها را نمی پسندم.
محمد
|
United States of America
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
8
116
هدف برنامه شون از همون ابتدا به قصد بی احترامی به آقای فراستی بود. من هر چند نقدهایی به آقای فراستی دارم اما در کل اکثر نظرهای ایشون رو در مورد نقد سینمای ایران قبول دارم.
محمد
|
United States of America
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
8
72
هدف برنامه شون از همون ابتدا به قصد بی احترامی به آقای فراستی بود. من هر چند نقدهایی به آقای فراستی دارم اما در کل اکثر نظرهای ایشون رو در مورد نقد سینمای ایران قبول دارم.
مجید
|
United States of America
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
9
122
این پسرک مجری باید بره اول اداب میزبان داری یاد بگیره
که با مهمان پیش کسوتش اینجوری برخورد نکنه
قشنگ معلوم بود که اقای فراستی عزیز رو
با این نیت کشونده اونجا که بهش بی حرمتی کنه
نظری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
5
86
واقعا متاسفم برای صدا وسیمای کشورم با برنامه های بی کیفیت وبرنامه سازان سطح پایینش .خدا وکیلی این ظلی پور بی ادب که رفتار و صحبت کردن بلدنیست ، ازکجا آوردند .حیف آقای فراستی که تو همچین برنامه پیش و پا افتاده ایی شرکت کردند.واقعا فیلم سازای کشور ما پول و وقت مردم رو به هدر میدهند ،وبا این پولها دنبال عشق وحال خودشون هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
5
88
من کاری به گذشته و شخصیت ها ندارم ولی تو این برنامه حق با آقای فراستی بود. حتی آقای داریوش ارجمند هم تو برنامه فرمول یک هزارپارو نقد کردن و گفتن این فیلم خجالت آوره. آقای ظلی پور هم از نظر سواد هم از نظر سنی هم جایگاه و شخصیت در حد آقای فراستی نیست
محسن جان انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
69
24
۱۴ نظر اول کاملا تابلو و خنده دار بود، از تراکم زمانی ارسالشون تا هماهنگی وی پی ان!
به شخصه تا کل برنامه رو نبینم نظر خاصی نمیدم، البته کل سینمای ما رو هواست نقد و ناقدش رو هواتر..
پاسخ ها
فیروزآبادی
| United States of America |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
عجب کشف بزرگی کردی! هماهنگی وی پی ان! مثلا میخوای بگی سرت میشه؟ معلومه اصلا شرایط حال حاضر و فیلترینگ رو متوجه نیستی!
ناشناس
|
France
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
10
98
رفتار مجری بسیار زننده و غیر حرفه ای بود.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
9
95
مجری ابله اخر کار با اون مدل مغرورانه نشستن خواست با فراستی کوچیک کنه ولی خودش خراب شد
خاک تو سر صدا سیما
انصار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
7
84
چه مجری بی ادبی... واقعا ک تاسف داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
7
78
اين مجري بيسواد و بيشعور چرا بايد در رسانه باشه و بي ادبي رو ياد بچه هاي ما ميده
بسيار ناراحت كننده است
نیایش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
7
73
مجری بسیاربی ادب وبیسوادهست آقای فراستی جای پدر واستادشمارادارند دربرنامه ی زنده نباید با ااو اینطوررفتار شود واقعا براتون متاسفم باید دربرنامه ی زنده از ایشون وهمه ی مردم عذرخواهی کنید. آقای فراستی عزیز چیزی از ارزشهای شماکم نشد.
حسن فتحی
|
Austria
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
8
76
با درود
به نظرم مجری باید از نظر ادب و اخلاق سرآمد باشد.
رفتار و حرکات مجری خیلی زشت و زننده بود.
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
67
حرفی که فراستی در مورد گرایش مخاطبین به سمت ابتذال میره نمونش همون مجری بی ادب و بد صفت هستش . اگرم از قبل باهم مشکلی داشتن نشون از بیماری روانی مجری داره که برنامه زنده رو واسه خالی کردن عقده هاش استفاده میکنه. اگه قرار باشه شبکه شما با این مجری همکاری داشته باشه بنظرمن کل مخاطبینشو از دست خواهد داد.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
4
70
مجری بیسواد بی ادب جوگیر بی شخصیت.همین
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
5
71
چرا تعجب کردید؟! مجری لمپن باید از لمپنیسم دفاع می کرد و نقدهای دقیق آقای فراستی بر لمپنیسم سینما را با بی ادبی و هتاکی پاسخ میداد. از کوزه همان تراود که در اوست. زشت ترین حرکت مجری هتاک آنجا که کم آورد اشاره به یک مساله خانوادگی فراستی بود!
حسام
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
68
لطفا این مجری کلا حذف بشه که نه شعور داره نه فرهنگ نه ادب و نه هر چیزی که یک مجری خوب باید داشته باشه.
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
71
مجری از اول برنامه شروع به کنایه و توهین کرد، گفت چندین ساله همین کت رو میپوشی، چرا انقدر بدتیپ هستی؟

کسی که مهمون دعوت میکنه نمیتونه هرچی خواست بگه، اگه ادم مهمی نیست پس چرا دعوتش کردی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
51
مجری اگه منتقد سینما باشه اونوقت مشکل نداره چون داریم دو منتقد رو با دو دیدگاه مختلف نگاه میکنیم.مثل بنامه هفت یا برنامه ای که خود فراستی داره در شبکه چهار اجرا میکنه اما اینجا مجری فقط میخواد حرفهایی که تو دلش گیر کرده رو بزنه و انتقام بگیره.و این واقعا بی ادبی بود.اینکه بگی دو تا زن گرفتی یا با فلان نفر دعوا گرفتی.اخه یعنی چی این حرفها؟حالا جالبه میگن موضوع برنامه در مورد نقد گرایش در سینما بوده اما مجری داره نقد فیلم رو بحث میکنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
64
رفتار مجری بسیار زشت و غیر حرفه ای بود .
سید قاسم ابوالقاسمی
|
Germany
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
53
برای صدا و سیما متاسفم برای انتخاب چنین مجری که نه ادب دارد و نه تحمل نظرات دیگران را .ایشان باید بدانند که نظرات دیگران ممکن است مطابق با نظرش باشد و یا نباشد و در هر حال قابل احترام.حال باید دید که مسولین این برنامه چگونه از آقای فراستی دلجویی خواهند کردزیرا اولا میهمان برنامه بود و رعایت حرمت میهمان واجب ثانیا الحق و الانصاف حق بزرگی به گردن سینمای ایران داشته و دارد .چرا که تا نقد نباشد ولو نقد نا بجا و غلط هیچ پیشرفتی در کار حاصل نخواهد شد.
محمد محمدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
4
53
مجری؟
این مجری بود؟ آدم بود؟
باید الان بزنن زیرش بندازنش بیرون که دیگه نیاد حرف مفت جلو اینهمه بیننده رو آنتن زنده بزنه
مهمونه تو بود ؟
تو کی هستی که اینطور جواب این پیرمرد رو دادی؟
مقدم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
4
56
ظلی پور بیشتر عقدهایش را به اجرا گذاشت و فکر کرد با توهین به فراستی بزرگ شده
او باید احترام به مهمان بگذارد و از شروع عقدهایش را بیرون نریزد و اگر حرفی دارد منطقی مطرح کند و نه هیجانی
در سخن آخر هم احمقانه فکر کرد پیروز شده و اعلام خوبی حالش را کرد
چرا هفته قبل در قبال حرفهای بی مایه سام درخشانی لال شده بود وووو
بیچاره مردم که پولشان توسط مسئولین سیما از طریق این نیمچه مجری ها هدر میرود
مهدی صالحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
56
خاک تو سر صداسیما که تو رو (ظلی پور) از دره ورودیش راه داد بیا مجری بشی جوانکه بیشعور
سید قاسم ابوالقاسمی
|
Germany
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
10
پس چرا نظر مرا انعکاس ندادید مگر مشکلی داشت؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
4
54
بهتره بری تو همون برنامه ی آشپزی ماکارونی تبلیغ کنی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
5
50
مجری بی ادب
صابر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
4
52
باسلام مجری جو گیر و بی تربیت و بی شخصیت که ذره ای آداب ومعاشرت و احترام به بزرگتردر کلامش دیده نمیشه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
60
14
سلام
کاری به مجری و بی ادبیش ندارم.ولی این آقای مثلا منتقد یک عمر با همین ادبیات مصخره و زننده با فیلم های این مملکت حرف میزنه از فیلم های اسکاری گرفته تا طنز و اجتماعی و... .
کاش یکم جای برخورد, احساسی و تشبیه رابطه پدر و پسری به حرف ها هم دقت میکردیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
مهندس مسخره اس نه مصخره بعد بیا نظر بده
شریف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
گل گفتی از هر دست بدی بالاخره از همون دست میگیری فراستی عمری در حال لجن پراکنی در حوزه هنر و به خصوص سینما بود حالا یکی مثل خودش جلوش وایساد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
57
8
شاید رفتار مجری غیر حرفه ای باشه اما این آقای فراستی یک جا باید یک تلنگری بهش می‌خورد. واقعا ادبیات زننده ای داره. و در بعضی اوقات بی ادبه
پاسخ ها
ناشناس
| United Arab Emirates |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
کاملا باهاتون موافقم، کلا در مملکت ما بعضیا خودشونو تافته جدا بافته میدونند و واسه خودشون یک حریم امن الهی!!! ایجاد کردند و همه رو زیر سوال میبرن، به نظز من آقای ظلی پور بسیار آدم جسوری هستند که موفق شدند یه تلنگر حداقل کوچک به ایشون بزنن که آی داداش به کجا چنین شتابان؟ جناب آقلی ظلی پور ممنون و بهتون تبریک میگم، مهم نیست که برخی از ملت جوگیر و احساسی چی بهتون میگن، شما قهرمان اجرا در حوزه کاری خودتون هستید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
داداش من
اگه عقده ای نباشه جواب نقد علمی ، علمی حرف زدنه نه بی ادبی
،
شریف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
واقعاً همینطوره این بی ادب چند سال پیش در یک برنامه زنده و برای اولین بار در نقد چند فیلم کار افراد دست اندر کار این فیلمها «دیاست فرهنگی» نامید و گمانم تعدادی افراد معلوم الحال مثل حسین شریعتمداری بعد از آن از این اصطلاح در بحثهای سیاسی استفاده کردند.
پارسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
6
49
مجری؟
این مجری بود؟
مردم قضاوت کننده ی خوبی هستند
رئیس صدا و سیما باید جواب این مجری را بذاره کف دستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
4
59
من فیلم هزارپا رو دیدم با نظر آقای فراستی موافقم، دیدن یک فیلم به معنای تایید نیست، این امر ساده ای است که درکش برای مجری بی ادب و مغرور این برنامه سخت بوده. حق مخاطب هست که انتظار فیلمی در شأن جامعه و فرهنگ ایرانی ببینه، طنز میتونه فاخر باشه نه سخیف و پست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
14
19
قضاوت کردن بینشون واقعا سخت بود،که بگیم کی بی ادب بود، چونیازی هر دو نقطه ضعف داشتن اولش که مجری نقد کرد و اقای فراستی باید تحمل میکردم چون خودشان منتقد هستن پس باید انتقاد پذیر باشند از طرفی مجری هم در برخورد با بزرگترش باید مودبآنها صحبت کنه نه با لحن بد در کل هر دو خوب کار نکردن به جز نقد اقای فراستی به فیلم هزارپا که عالی بود
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
5
46
داقعا صدا و سیما به کجا داره میره چه وضعشه،این مجری به چه حقی این رفتار زشت،زننده را انجام داد،واقعا فکر کرد که کی هست،چرا باید اینقدر به اینا بها داد،واقعا با تمام وجود چندشم شد ،پسره بی ادب،تو چرا دم از تبریزی،کیمیایی،...میزنی به تو چه ربطی داره اخه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
19
مجری بی ادب بود
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
22
مجری که کلا تقلیدِ احسان علیخانیه ...
الانم فکر نکنم ناراحت باشه کلا دنبال حاشیه و جلب توجهه...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
18
اتفاقا برعکس این مجری بود که خیلی خودشیفته اس
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
18
واقعا مجری کار غیر حرفه ای و به دور از اخلاق انجام داد.مسعود فراستی مهمون اون برنامه بود و درست نیست کسی بر اساس غرایض شخصی با مهمون اون هم در رسانه ملی همچین رفتاری کنه.
واقعا متاسفم....بهتره صداوسیما در انتخاب مجری یه تجدید نظری بکنه.
پورحسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
34
2
دنیا دار مکافات است. فراستی مبلغ فیلمهای سفارشی بود و خیلی از سینماگران مستقل را با برنامه هفت تحقیر و لجن مال کرد. حقش بود. درود بر این مجری جسور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
24
حق با فراستی هست من باخونوادم جرات نکردم هزار پار رو ببینم و به دوستم گفتم بچتو نبر باخودت سینما..انگار میخواد فیلم مستهجن ببینه متاسفم برا فرهنگ مملکتم
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
18
مجری بی ادب و بی شخصیت اخه جدیدا میخوان خودشون رو بیشتر نشون بدن به بی شخصیتی و بی پدر و مادری رو میارن. اگه عکسای اینستاگرامشو نگاه کنید پی به شخصیت هرزه این مجری خواهید برد
مخاطب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
23
مجری، بسیار انسان بی ادب و بی نزاکتی است. اینگونه مجریان بیسواد و بی هویت نباید در تلویزیون باشند. احسنت به ادب و صبر و بردباری جناب فراستی.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
7
به نظر من اگر صدا سیما باید بدون جناح گیری مطالب خودش را بیان کند و بگذارد خود مخاطب تصمیم بگیرد که چه شخصی درست میگه ولی آیا با مهمان اینگونه برخورد میکنند چرا افرادی که ظاهر متوسطی دارند ولی از ادب و علم بالایی برخوردارند استفاده نمیشود مگر صدا سیما دکور هست و تجمل گرایی در افراد در ظاهر و لباس
محمدصادق منوچهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
5
باسلام. اقای مجری میتونست آرام ترصحبت کنه.. جناب فراستی حکم پدرداره درضمن منتقدان سینمادودسته هستن یامنفی وخودبزرگبین.. یاواقعا کاردان که به عقیده بنده 90%منفی وخودبزرگ بینن
ناشناس
|
United States of America
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
21
مجری احمق و بی ادب جای تاسف داره واسه صدا وسیما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
21
خداوكيلي عين حقيقته...با خانواده باجناقم رفتيم ديدن هزار پا بعد ازفيلم رومون نميشد اصلا راجع بهش حرف بزنيم .به شكل وحشتناكي از اين همه بي ادبي غافلگير شديم .طفلك باجناقم دختر دبيرستاني داشت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
22
نقدهای آقای فراستی به فیلم ها اغلب درست و کارشناسی دقیق هست ولی متاسفانه سطح هوش و شعور بدنه سینمای ایران در حدی نیست که ایشان را بفهمد و از نقد ایشان تاثیر بگیرد
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
18
ارش ظلی پور متاسفانه فرهنگ غنی ایرانی که سرلوحه اون احترام به بزرگتر بود رو زیر پا گذاشت و من از منتقدین جدی اقای فراستی به لحاظ ادبیات راحت ایشون بودم اما در این برنامه نظرم نسبت به ایشون کاملا برگشت چراکه دیدم در تنگنا با کمال احترام برخورد کرد.به شخصه از این مجری گستاخ و بی ادب تشکر میکنم چرا که باعث شد بفهمم که یک رفتار رو نمیشه همیشه تسری داد به همه زمانها.بی ادب ممنونم ازت
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
18
مجری بی ادب وبی شخصیت که آبروی صدا وسیما روبورد
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
20
مجری خیلی بی ادب بود. نه احترام سن و سال و نه احترام تخصص ، هیچی رو رعایت نکرد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
19
انقدر از این مجری بیشعور بدم اومد که اگه تو خیابون ببینمش حتما حالشو جا میارم....
آخه یکی نیست بگه بچه......تورو چه به سینما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
17
مجری خیلی بی ادب بود.باید بره ..........شه
علیرضا
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۱۸:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
19
4
بالاخره جایی باید جلوی آقای فراستی گرفته شود. ایشان نقد را با توهین اشتباه گرفته. مطمئن باشید اگر مجری واکنشی نشان نمی داد با ادبیات توهین آمیز به مجری هم حمله می کرد. درگیری با نعیمی هنوز یادمان نرفته. به قول محمدرضا گلزار که گفت ما همه بد ، شما تو این سال ها چه قدم مثبتی برای سینمای کشور برداشتی؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
20
با سلام خواهشمندم این مجری ها رو جمع کنید.آقای فراستی به حق منتقد درستی هست
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
13
سللم. ببینید مهم نیست اقای فراستی نقدهاش درست بود یا غلط یا نقدهاش حرف اکثریت اهالی سینما هست یا نه یا هر چیز دیگری. مجری حق داشت حرف خودش و اهالی رسانه رو انعکاس بده و اون هم متقابلا اقای فراستی رو نقد کنه اما مودبانه با رعایت احترام به بزرگتری که جای پدرش رو داره . مجری از طرز نشستن و حرف زدن و پریدن تو کلام مهمان توجه کنید مهمان که دعوتشونو قبول کرده حضور پیدا کرده تو برنامشون همه کارها و برخورداش بی ادبانه بود متاسفم از این مجری که به عنونا نماینده نسل جوان انتخاب شده و رفته صدا و سیما ابروی هر چی جوان هست رو برد. من شرمندم
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
13
مجری قید اینکارو بزن بو منتقد زندگی خودت باش
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
14
مجری واقعا بی ادبانه صحبت کرد
نقد آقای فراستی به جا وکارشناسی بود.
حرف تلخی بود از کسی که خود تجربه دارد وکار بلد است.
حرف مخاطبان را رک وراست گفتند.
مجری کم ظرفبت بی ادب وبینش درستی نداشت.
رحیمی
|
United States of America
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
17
متاسفم برای صدا و سیمایی که بعد گذشت این همه سال چنین مجریانی پرورش داده
واقعا به کجا می خواهیم برویم ؟
ادب کمترین و ابتدایی ترین مشخصه ای است که از یک مجری توقع میرود
به نطر بنده برای این ابروی از دست رفته صدا و سیما کمترین کاری که می توانید بکنید اینه که در یک برنامه زنده از جناب فراستی عذر خواهی شود و این مجری از مجری گری کنار گذاشته شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
دقیقا موافقم
واقعا باید حق مجری را بذارن کف دستش
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
واقعا اخراج این افراد یه تلنگری هست که همه حداقل های ادب رو حداقل در محیط های عمومی نگه دارند... یه مدتی هست ادب و احترام بزرگتر و استاد خیلی کمرنگ شده...
امیر زندی
|
France
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
10
با سلام
جا فراستی بودم همین کارو میکردم و این مجری نمای بی شخصیت دماغ عملی مغرور لیاقتش ی تو دهنی محکم که جلو برنامه زند جاش نبود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
15
واقعا مجری بی ادب و بی شخصیتی بود...
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
9
این مجری بی ادب نبود.میدونید جریان چیه.اینا از قبل هماهنگ بودن این بنده خدا رو خراب کنن.بس
فیروزابادی
|
United States of America
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
16
واقعا متاسفم! یعنی خاک بر سر مسئولین سیما که هر موجود بی ارزشی را مجری برنامه زنده قرار می دهند! با اینکه شخصا از منتقدین جدی به بعضی نقدهای آقای فراستی هستم باید بگویم کاملا مشخص بود که از قبل برنامه ریزی شده بود تا ایشان را تخریب و عصبانی کنند! صدا و سیما واقعا باید از وابستگی به شخصیت و جناح خاصی خارج بشه. دیگه چقدر مردم باید این موضوع رو به شما گوشزد کنن که تهوع آور شدید! سریالهای فوق العاده بی محتوا و سرکاری ، سانسور و جانبداری از فرد و گروه خاص، اهانت به مردم و ترویج افکار پوسیده و ...
Ramin
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
18
مجری نامحترم که اسمتو نمیدونم باور کن بهتره بری همون برنامه آشپزی و ماکارونی و قابلمه تبلیغ کنی . این فضا برات خیلی سنگینه!!! راست میگی یک هفته روی سوالها اتاق فکر برگزار کردین که بتونید آقای فراستی رو خراب کنید ولی بدجور خرابتون کرد یعنی الا از چندکیلومتری بو میدین!!!
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
12
سلام،واقعا اگر با با این بی ادبیها و بی حرمتیها که خیلی راحت داره انجام میشه و مشخص هست برنامه هدفمند داره به یک سمتی میره برخورد نشه باز هم شاهده چنین بی احترامیهای ناجور که از فحاشی بدتر خواهیم بود....
رضاخان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
16
آخه یکی نیست بگه فراستی بیکاری امدی مهمان این سوسول مانی شدی همش خودش قر وفرمیدا؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
14
وقتی صدا و سیما میلی باشه باید هم انتظار ورود اینگونه افراد بی ادب و بی سواد را داشت که به خودشان اجازه بدن هر چی دلشان بخواد بگن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
15
مجری بی ادب
رويا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
19
باون موهاش توبرو اول اون دماغ زنانه و جليقه نگتو درار بعد بيا جلوي بزرگتر از خودت بي ادبي كن .
اسماعیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
21
اخه بنده ی خدا من موندم تو اینهمه بی ادبی رو از کی ب ارث بردی تصور میکنی با بی حرمتی ب بزرگتر هی بزرگ میشی نه عزیزم خودت و شخصیت خودتو ویران کردی..با عذرخواهی از همه هموطنانم میخام ب مجری بگم خیلی خیلی بی ادب و بی شخصیت هستی..
الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
16
با سلام و عرض ادب . اب که از سربالا برود قورباغه پشتک وارو میزنه .
فاطیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
19
حضور این نوع مجری که کمترین آداب میزبانی که ادبه رو ندارن تو رسانه ملی واقعا جای تاسف داره.
ظلی پور هم گستاخه و هم بی ادب
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
17
متاسفم
برای چنین نسلی از مجریان و بازیگران که جدیدا بعنوان سلبریتی شناخته میشوند. نسلی که از ادب و متانت و همرنگی با مردم بویی نبرده و برتری حرفه ای را در گستاخی و اشرافیت زشت و زننده و تافته جدا بافته بودن جستجو میکند
نسلی که شرافت و نجابت حرفه ای ندارد و با رنج ها و دغدغه های مردم بیگانه است
واقعا متاسفم و دیگر هیچ ....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
16
ظلی پور یک هفته در اتاق فکرش کار کرد تازه نتیجه اش شد این.
آرش ظلی پور چه بد نمایندگی کرد از نسل خودش.
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
18
مجری پوپولیستی بی ادب رو چه به سینما
اینارو از کجا پیدا میکنن ، این بیشتر بدرد مجری گری تالارهاو مجالس عروسی میخوره
ناشناس
|
United States of America
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
13
متاسفم برای صدا و سیما که به هر شخصی اجازه فعالیت میده اونم توی برنامه زنده کاش لااقل شأن مهمان رو حفظ می‌کرد این جناب مجری بی ادب
همتراز این آقای بی ادب همون خواننده های زیر زمینی و هنرپیشه های یه شب سوپراستار شده هستند
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
15
فارغ از هر نظری بالاتر نشانه ی بی شخصیتی مجری لحظه خروج آقای فراستی بود که ظلی پور به احترام مهمانش بلند نشد و جالب تر اینکه آقای فراستی قبل از خروج از مردم عذرخواهی کرد.. صداوسیما بی شخصیت
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
16
مجری بی ادب اخه مساله خانوادگی مردم و تیپ مردم به تو چه این نشان از بی فرهنگی و بگم ،بگم هاس
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
4
15
از این صدا و سیمای میلی نباید مجری بیشتر از این داشت
محسن از دماوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
10
وای بحال جوانان عزیز ایران که مجری شبکه تلویزیونی اون اینقدر بی فرنگه
محسن از دماوند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
14
وای بحال جوانان عزیز ایران که مجری شبکه تلویزیونی اون اینقدر بی فرنگه
مهدی
|
United States of America
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
17
واقعا دعا میکنیم از صمیم قلب تا ویروس مجری هایی با هویت زنانه و ادبیات زرد از صدا و سیمای ما ریشه کن بشه واقعا شرم کردم دیدم یک استاد حرفه ای در عرصه سینما اینچنین مورد هتک حرمت و توهین قرار گرفت
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
14
6
نه طرز برخورد مجری درست بود نه حرف زدن فراستی
ضمن اینکه من ندیدم فراستی یک بار هم شده ازفیلمی تعریف کنه وموافق چیزی باشه همش انتقاد یه کم حقش بود یکی جوابشو بده ولی مجری زیاده روی کرد.
نورالدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
13
حرف حرفه تازه به دوران رسیده و ادم هایی ادعای روشنفکری دارن هستش. زمانی که آقای فراستی از فلسفه و هنر های تجسمی تا جامعه شناسی در دانشگاههای پاریس تحصیل میکرد، مجری که هویت واصالت نمیشناسه کجا بوده. اره دیگه حرمت شکنی و بی احترامی به بزرگان در جامعه ما مد شده. زمانی که خروجی خانواده که بچه هاشون هستن از تربیت و ادب برخوارد نباشن آن خانواده ازبین رفته و وقتی خانواده ها به زوال کشیده میشن اون وقته که یه جامعه و در نهایت یه کشور از بین میره.
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
14
مجری بسیار بی ادب و گستاخ.
معلوم بود که کاملا برنامه ریزی شده بود.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
15
مجری های صداوسیما حتی یک کتاب نمی تونن بنویسن ولی در باره هر موضوعی نظر تخصصی می دن
دکتر نادر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
19
مجری برنامه به شکل تابلویی عصبی میشه و بحث رو شخصی می کنه واقعا این مجری کجای جامعه منتقدهای سینمای ایران هست!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
19
خیلی بی ادب بود مجری
یعنی چی اخه
اولا احترام نگذاشت به بزرگتر از خودش
دوم اینکه بسیار تند تر پاسخ میداد
سوم اینکه نحوه نگفتن موافقم برلی ترک،خیلی حرف بدی بود
تاسف بر سیما براس انتخاب این بچه های کله پوک بی تربیت
فراستی خیلی از حرفهاش با سواد قبلی هست
برخیش تنده
اما در کل پوچ نیست
یه منتقد رده بالاست
امير
|
France
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
18
اين مجريه چرا اينجوري نشسته!؟جلو ميهمان برنامه لم داده و خودشو ولو كرده...عجب بي احتراميهايي رو رواج ميدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
18
مجری واقعا باغرور کاذب وبی ادبی و لات گری که انگار چاله میدونه حرف میزد تاحالا به فرمایشات آقای فراستی گوش نمیکردم ولی دیگه خیلی برام عزیز شد.فقط خاک توسر صداسیما که وقت مردم رواینجوری میگیرن
محمد
|
United States of America
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
5
15
خوبیش این بود که استاد فراستی محترمتر و پررنگتر شد در جامعه
محمد
|
United States of America
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
5
15
خوبیش این بود که استاد فراستی محترمتر و پررنگتر شد در جامعه
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
17
مجری یعنی اجرا کننده.اجرای بی ادبانه و بی شخصیت ظلی پور گویای جوجه تازه از تخم بیرون اومدس.بزار دونه خور بشی بعد قو قولی قوقول کن.بیتربیت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
13
به این مجری بی نزاکت و خاله زنک توصیه میکنم بجای اون همه آرایش وگریم که ساعت ها و حتی شاید روزها وقتش را گرفته باشد، برود و کمی مطالعه کند و ادب بیاموزد.
محیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
9
من برنامه رودیدم مجری بشدت بی ادب وبی شخصیت تشریف داشتن فک میکنه اینجوری ژیگول میکنه وبه مهمان توهین میکنه همه میگن به به؟؟ من جای مدیرشبکه شمابودم پرتش میکردم توزباله دونی
بی ادبه بی تربیته بی کلاس
محیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
12
من برنامه رودیدم مجری بشدت بی ادب وبی شخصیت تشریف داشتن فک میکنه اینجوری ژیگول میکنه وبه مهمان توهین میکنه همه میگن به به؟؟ من جای مدیرشبکه شمابودم پرتش میکردم توزباله دونی
بی ادبه بی تربیته بی کلاس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
احسنت
آفرین
دقیقا
رستم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
11
مجری از خود راضی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
10
این مجری وقیح به چه رویی برنامه رو ادامه ادامه داد !!؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
13
از مشاهده این نحوه صحبت کردن آنهم در رسانه ملی تاسف خوردم اگر نقدی هست همه در قاب احترام تعریف و بازگو شود .
مهدی
|
Germany
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
12
متاسفانه صدا وسیما با این رویکرد خود نشان داده که چگونه نسبت به عقاید و دید گاه های عموم مردم فاصله گرفته و با پخش برنامه های سخیف و سخره گرفتن مفاخر ایران زمین چقدر در مسیر پر اشتباهی قدم گذاشته و نیاز به یک باز نگری اساسی در جهت جلب و رضایت مردم را داراست.......
من بنوبه خود از این استاد بزرگ عذر خواهی می نمایم.
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
11
مجری بسیار بی ادب و خودشیفته.
رضا
|
Russian Federation
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
11
با سلام.وقتی با رانت و فامیا بازی بیای میشه همین.قشنگ معلوم بود عصبی شده بود مجری بی سواد.برای امثال فراستی باید ی کارشناس هم ردیف خودش رو بزارن مجری نه این سوسولارو.دمت گرم مسعود خان
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
12
کاملا مشخص بود مجری از قبل برنامه ریزی کرده بود که به اصطلاح آقای فراستی رو به چالش بکشه و خودی نشون بده. نوع ببانش خالی از ادب و نزاکت بود .
آقای ظلی پور خودتو خراب کردی
hoj
|
United States of America
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
8
آماتور بودن این مجری و نداشتن ادب و دانش فیلم در این برنامه موج میزد واقعا تاسف بار هست
hoj
|
United States of America
|
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
11
آماتور بودن این مجری و نداشتن ادب و دانش فیلم در این برنامه موج میزد واقعا تاسف بار هست
بهجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
18
4
چرا بی ادبی های آقای فراستی رو ندیده گرفتید؟ حتی حاضر نشد به سوالات روتین برنامه جواب بده. پاسخ غرور جز غروره؟ اولین توهین رو آقای فراستی کردن که حاضر نشدن شان شون رو برای پاسخ به سوالات روتین برنامه پایین بکشن! رسانه به توهین های آقای فراستی عادت کرده و تو این هفت سالی که مهمان پرخاشگر عرف شد، همین رسانه بود که به چنین کسانی تریبون داد.
ر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
10
مجری بی ادب بی تربیت گستاخ
کمال فرخ زاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
2
9
مجری پررو و بی ادب

متاسفم برای صدا وسیما
به تو چه مربوط ایشان دوبار ازدواج کرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
11
4
این همه مدت فراستی همه رو با انتقادات بی موردش کوبید حالا بزار یه بار هم بدونه حس این کار چطوره.
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
5
باسلام وعرض ادب خدمت عزیزان
نتیجه عینی نقدهای آقای فراستی،نمودبارزش رفتارمجری برنامه من وشماومتاسفانه بالاترازاین مجری ساده وبی تدبیر
درطیفی از نسل جوان امروز هست که نمونه بارزش دراین برنامه بود البته ملاحظات برنامه های تلویزیونی اجازه نمیده که عزیزان بیشتر ازاین هنرشان رو نشون بدن
واقعااینگونه رفتارها اونم در رسانه اوج بی هنریه
شمافکرمی کنیدباتوبیخ مجری ویاتهیه کننده برنامه مشکل حل میشه
این رفتارهای غیرحرفه ای ودورازنزاکت نتیجه بی توجهی به نقدهای دلسوزانه است
الان کسی جای مجری برنامه نیست خداییش انسان دلش میسوزه
چرابایدبرنامه های رسانه به این سطح نازل از جهت هنری و حرفه ای برسه؟
مدیران رسانه برای جذب مخاطب آیالازمه برای جذب مخاطب از برنامه های ماهواره کپی پیست کنن؟
دوستان عزیز نسل امروز جامعه مابشدت دچارتاخرفرهنگی است
مسعود
|
France
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
1
8
اسم ایشون مجری نیست
یک بی سواد بی شخصیت که اصلا هیچی از حرفه ای گری نمیدونه
یک بی شخصیت که مشخصه اگر برادرش، پدرش یا هر بی فرهنگ تر از خودش نبود، باید الآن سر چهار راه ها جوراب میفروخت
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
17
6
آقای فراستی حقش بود، ایشون واسه خودشون یه حریم امن ایجاد کردن و فک کردن میتونن همه رو زیر سوال ببرن، آقای ظلی پور خوب بهشون فهموندن که داداش به کجا چنین شتابان، لطفا پیاده شید با هم بریم
امیر
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
3
11
واقعا فاتحه اخلاق و ادب رو تو این صدا وسیما باید خوند
متاسفم برا ی مجری ..... مجری که نه ..... یه تازه به دوران رسیده ... که بویی از ادب و مرام و معرفت و اخلاق نبرده ...‌ من نمی دونم آخه یک آدم زنده تو این صدا وسیما پیدا نمیشه به این مجری بگه آخه لباس آقای فراستی به تو چه ربطی داره ؟ ... آقای مجری واقعا مسائل شخصی و خانوادگی ایشون و دیگران به تو وامثال تو چه ارتباطی داره ؟ .... متاسفم ... برای برنامه ای که......
یک بیمار روانی خود شیفته رو میذارن به عنوان مجری ؟
کاش یکی پیدا می شد قبل از استخدام و استفاده از این به اصطلاح مجری تازه به دوران رسیده اول یه تست سلامت روان ازش می گرفت ..... کاش یکی پیدا می شد به این مجری می گفت این برنامه جای تخلیه ی عقده ی حقارت نیست ... کاش یکی پیدا می شد یک جلسه درس اخلاق و احترام و نحوه معاشرت اجتماعی برای این مجری و امثال ایشون می گذاشت ...‌
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
سلام
استخدام کیلویی چنده . پارتی و پول داشته باش شاه مملکت میشی. مجری گری که عددی نیست
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۹
16
3
فراستی خود محوره.کسی که پرویز پرستویی مهران مدیری گلزار حیایی وووو رو بایگر نمیدونه.خودشو حتما خدا میدونه
ماندانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
3
مجری بی ادب و بیسواد که قافله رو باختی... این مرد حداقل جای پدر ت بو د... متاسفم برا صداوسیما.... هزار پارو دیدم واقعا تهی از هرچیزی...
معبود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
2
برای خودم متاسفم که چند بار دیدن این برنامه رو به بقیه توصیه کردم من تا این مجری تو شبکه باشه دیگه برنامه شبکه شما رو نمی‌بینم چون مدیران این شبکه هم با نگه داشتن آدم بی تربیت وبی هویتی مثل مجری مثل اونم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
2
در تایید حرف آقای فراستی وقتی میگه کمدی به انزوا میره همین انتخاب این بچه مجری به عنوان میزبان که حتی حرمت مهمان نگه نداشت کافیه .ظلی پور همش میخواست خودش رو فرد تاثیر گذار معرفی کنه .نه بچه جون فقط خودت رو ضایع کردی
امين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
2
مرده شور صدا و سيما را ببرن با اين مجري هاش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
2
خیلی بي ادب بودند آقای مجری بزرگ تری گفتن کوچیک تری گفتن متاسفا م برای صداو سیما
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
2
واقعا جای تاسف داره برای صدا و سیما که این جور افراد بی شخصیت و بی ادب رو اینقدر بها میدن که به خودش اجازه میده که بیاد و اینجوری به اقای فراستی توهین کنه و فقط قصد تخریب داشته باشه و نه چیز دیگه ای
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
2
آیا از مردی که دماغ عمل میکنه و سلوکی مثل زنان دارد و در مقابل دوربین زنده که میلیون ها نفر پای آن نشسته اند و در برابر میهمانی که خود دعوتش کرده عمداً خمیازه میکشد انظاری بیش از این هست؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
2
آیا در کشور کمبود مجری داریم که صداوسیما رفته از چاله میدان مجری جذب کرده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
1
آیا در کشور کمبود مجری داریم که صداوسیما رفته از چاله میدان مجری جذب کرده؟!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
0
آیا در کشور کمبود مجری داریم که صداوسیما رفته از چاله میدان مجری جذب کرده؟!
منا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
بایدبگم جفتشون مثل هم مغرور بی ادب تشریف دارن ظلی پورحق نداشت توهین کنه چون فراستی باهمه ی تندخویی هاش مهمان بودواحترام مهمان واجبه
حاتفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
3
واقعا کارمجری زشت وزننده بود
حاتفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
1
واقعا کارمجری زشت وزننده بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
2
1
رفتار مجری جای بحث داره.اما از فراستی بی ادبی ها و بی نزاکتی های زیاد دیدیم. بقول معروف "چو بد کردی مباش ایمن ز آفات".انسانهای با اخلاق سینما هر چه با این شخص مودبانه صحبت کردند جوابی نگرفتند و البته در شان آنها نبود که رفتارهایی چون این مجری انجام دهند و این امر فراستی را حق به جانب و جری تر کرد. از این منظر برخورد مجری نقطه مثبتی داشت.
اما به گفتار فراستی در مورد برخی از فیلمها پربیراه نیست.درواقع هم فراستی باید باشد و هم مجریهایی از این قماش و این دو جنس لازم و ملزوم و مکمل هم هستند و البته تحمل ما هم باید بیشتر شود.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
2
2
برای صدا و سیما متاسفم
مجری بی سواد و بی ادب و .....
احترام مخاطبان برنامه ی خودش رو هم نگه نداشت
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
3
1
به نظر بنده باید جایی اون هم روی آنتن زنده سیما چهره اصلی چنین آدم هایی که نون به نرخ روز می خورند رو نشون داد. من کار مجری رو پسندیده نمیدونم اما امثال فراستی و این جماعت در پشت چهره ریاکارانه خود که دم از ارزش ها و فلان و فلان میزنند چهره ای پر از کینه و کبر و غرور دارند که این تابو باید روزی شکسته می شد. من طرفدار هتاکی و بی حرمتی نیستم اما چاره ای نیست گاهی وقت ها واقعا لازمه
فرید
|
France
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
4
این مجری ها رو از تو جوب پیدا میکنن؟مرد حسابی چندتا زن گرفتن فراستی چه ربطی داشت که تو داری حرفشو میزنی.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
از عصبانیتت معلومه خودت هم بله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
خلاف شرع کرده آقا یا خانمه ناشناس؟
خوبی شما؟
دزدی کرده؟
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
3
چقدر واضحه که مجری هیچی بارش نیست و قصد داره با هوچی گری رشته کلام رو از فراستی بگیره و نشون بده که چقدر میفهمه!
مجری میگه شما مهمون برنامه هستی بعد شروع میکنه به توهین!!!
واقعا چه اتفاقی افتاده که اینجور افراد مجری شدند؟
بيطرفان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
3
كاري ندارم حرف آقاي فراستي درسته يا اشتباه اما در بي ادبي وگستاخي مجري شكي نيست.
سید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
6
1
زندباد بر این مجری جوان این اقا هرچه مخواست به هم بد می کفت وبه کسی هم اجازه نمی دادند دفاع کند
سونیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
1
بسیار سفر باید تا پخته شود خامی آقای ظلی پور واسه همین سطحی بودن و بی تجربگیتونه که برای شما سخته درک صحبت های جناب فراستی.
ايرج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
4
مگر آدم مي تونه اين قدر وقيح باشه. مجري در چه سطحي است كه اين قدر بي ادبي مي كنه. خيلي آدم باادبي بود مسعود فراستي كه نزد توي گوش مجري. من اگر بودم حتما اين كار را مي كردم. اين هرچي دهنش اومده از مسائل خانوادگي و ... گفته بعدش هم نامه نوشته خواستار مصاحبه مجدد شده.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
1
آدم لذت میبره که اینهمه تفسیر را میخونه راجع به مسئله ای که خیلی هم عمومیت نداره ولی در مورد مسائل خیلی حاد فعلی همه سکوت اختیار میکنند
این دوحالت داره یا مردم میگویند و انتخاب نشر نمی دهد؟ یا حالا یک موضوعی را پیدا کرده ایم که انتخاب سانسور نمی کنه؟ هر دو حالتش یکیه نه؟
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
7
زبان بدن مجری بسیار توهین آمیز تر از حرفهاش بود مجری برنامه تا الان یک کتاب نوشته!!؟
هاشمی از شیراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
3
واقعا برای صدا و سیمای میلی متاسفم ‌.بخاطر همینه که دیگه مردم به صدا و سیما توجهی نمیکنن .شاید آقای فراستی منتقد یک دنده و رک گویی باشه ولی بالاخره منتقد هست و باید از یه منتقد دیگه در مقابلش استفاده کرد تا بحث های منطقی شکل بگیرها و به دانش مخاطبان اضافه بشه
متاسفانه سالهاست صدا و سیما شده اون دست یه عده که هیچ جایگاهی در بین مردم ندارن و با بزرگان و شخصیتها چه در اخبار سیاسی چه در اخبار حاشیه ایی حمله میشه و متاسفانه پاسخگو هم نیستند .از بودجه مردم و بیت المال ارتزاق میکنن و بی فرهنگی و بی ادبی را پرورش میدن و اما
بنازم ملت گرانقدر ایران و ایرانی را که هرچند شاید نظرشان با آقای فراستی مخالف باشه اما هنوز فرهنگ‌غنی ایرانی را با این همه برنامه های ضد ارزشی صدا و سیما حفظ کردن و احترام به بزرگتر و لزوم رعایت احترام و ادب و نزاکت را لازمه هر گاری میدونن.باید خروجی رفتار امثال این شخص و بازخورد اون در جامعه بررسی و سریعا با ایشون برخورد بشه و صدا و سیما از حیث مدیران و مجریان و هر شخص لمپن و بی ادب و بی نزاکت و دروغگو و ...که برخلاف جریان مردم و فرهنگ ایرانی حرکت میکنه برخورد بشه
آثار بدی که رفتار این افراد معروف در جوانان و فرهنگ جوانان میزارن غیر قابل جبران هست .این موضوع در همه چهره ها و افراد موثر از جمله مجری ها فوتبالیستها ورزشکاران هنرمندان و ...هر کسی که از تریبون و رسانه ملی چهره میشه و بعد حرکتی میکنه یا حرفی میزنه که شاخص های فرهنگی جامعه را زیر سوال میبره باید کنترل و ب خورد بشه تا بیش از این جامعه و فرهنگ ایرانی در سراشیب سقوط قرار نگیرد.
و دراخر در خانه ایی که بزرگترها مورد احترام نباشند کوچکترها بزرگ نمی شوند.
حميد
|
Finland
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
2
6
زنده باد آقاي فراستي. هميشه اطلاعات و نقدهاي علمي ايشون مورد تحسين من بوده. در اين مصاحبه هم بسيار پخته و بزرگوارانه عمل كردند. جهالت و ناداني در كليه حركات و گفتار مجري ديده ميشد. واقعا جاي تاسف داره كه جوانهاي بسيار فهميده و باسواد بعضا در موقعيت هاي شغلي نامناسبي قرار گرفته اند و چنين فردي به عنوان مجري وارد سيستم صدا و سيما شده. ولي بايد گفت مزيت اين مصاحبه اين بود كه ارزشهاي آقاي فراستي رو بيش از پيش مشخص كرد.
ن
|
United Arab Emirates
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
5
تعویض مجری ممنون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
5
پیشنهاد میشود صداوسیما جشنواره ای بگذارد برای این نوع مجری های بی نزاکت و جایزه ای به اسم خاله زنک بلورین به برندگانش اعطا کند
ناشناس
|
France
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
2
حالا صدا و سیما میلی چیه که انتقاد و سینماش چی باشه .هزار پا فیلم خوبی بود متاسفانه مخ یه عده شستن بهتره این بهتره نه دنیا عوض شده صداسیما از فقر کارشناس به روز در فلاکته حالم به هم میخوره از صدا وسیما
سینمای دنیا به کجا میره سینمای ما به کجا -سیلبریتی های عوضی
امير
|
United Arab Emirates
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
5
1
چرا به رفتار گذشته فراستي توجه نميشه حالا يبار يك نفر پيدا شده يذره حالشو گرفته اين همه يكه به قاضي نرويد
مجید
|
United Arab Emirates
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
1
5
تلویزیون بایداخلاق و اخلاق مداری را یاد مردم بدهد و نه ضد ان را
مجری بی ادب بی نزاکتی بودکه میخواست جلب توجه کند
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
2
واقعا برای مدیر این شبکه تلویزیونی متاسفم چنین شخص بی ادب و بی سواد رو به عنوان مجری میبره جلوی دوربین واقعا بی سواد هست این احمق
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
آقای مجری این نکته رو بدون که از اون بالای شهر مردم رو نبین هر وقت رفتی پایین شهر بعد نظرتو توئیت کن امروزه شرایط طوری شده توی چهاردیواری موندن خیلی خیلی بهتر در جامعه موندنه از بس دروغ دزدی فساد زیاد شده امکان نداره شما چند روز در جامعه باشی و یک آسیبی نبینی حالا سینما هم یک نمایی از همین جامعه رو به تصویر میکشه البته تماشای این فیلمها و متاثر شدن ازشون هم هیچ اجبار هم نیست میشه ندید و توجه نکرد
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
1
اگه جای فراستی بودم سر مجری رو میگرفتم میکوبیدم رو دکور که دیگه بی ادبی نکنه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
اگر ظرفیت شنیدن حرف نداری برو سر خودت را بکوب به دیوار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
3
0
اینقدر که همیشه فراستی به همه بی ادبی و بی احترامی میکرد هیچ کس ندیده انگار، مجری به زبان و ادبیات خود فراستی باهاش مصاحبه میکرد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
4
0
دمت گرم آقای مجری
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
3
1
احترام به مخاطب میفهمه فراستی هتاک؟!
کبری
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
3
چقدر یک آدم میتونه بی ادبو وقیح باشه؟! متاسفم برای این جوانکِ بی ادب که دیدن رفتارو حرکاتو جملاتشگ بی ادبانش آدمو به حیرت وامیداره.
پسرک بی تربیت فکر کرد توهینو بی ادبیو بی فرهنگی یعنی گفتمان.
صداوسیما باید چنین انسانهاییرو که انقد فاقد شعورن هرچه زودتر از سیستمش خارج گنه
سانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
اقای مجری خیلی برات متاسفم خییییییلی.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
1
0
اینایی ک میاین میگن مجری خوب کرد و اینا شما چی از فراستی میدونین چندین مدرک معتبر از دانشگاه های آمریکا ........ اونوقت این مجری رزومش چیه فوقش پول داده صورتشو ساخته دیگه غیر اینه مگه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
مجری که حرف از حضور زنان در ورزشگاه زده باید یطوری از اجرای زنده کنار گذاشته بشه
حسام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
بله دوست عزیز به لطف دولت منفور پهلوی بورسیه تحصیلی شدن واسه بهترین کشورا اصلا سخت نبود و سالانه هزاران دانشجو بورسیه میشدن واسه ادامه تحصیل و خارج می رفتند اما الان و برای نسل ما یه مقدار عجیب درسته ایشان در دانشگاه فرانسه هنرهای تجسمی خوانده ولی دلیل نمیشه از بی ادبی هاش و بی احترامی هاش صرفنظر کنیم ایشان شخصیت بسیار متزلزلی داره
مجید
|
Netherlands (Kingdom of the)
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
من کاری به این منتقد ندارم و هیچ وقت هم گوش ندادم به انتقاد های وی ولی آیا تلویزیون جای افراد بیشعور است مجری باید اخراج شود
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
0
0
با اون اتاق فکرتون.
حسام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۷
1
0
منم واسه همه کسایی که مجری رو بی ادب خطاب کردن متاسفم که اصلا از ادبیات زشت فراستی چیزی نمیدونین این آقا به همه عوامل و بازیگرای سینما چندین بار بی احترامی و توهین کرده یه نفر مثل خودش باهاش برخورد کرد و جلوی بی ادبیش وایساد این موجود کینه ای و عقده ای تاب نیاورد و غیر حرفه ای ترین رفتار ممکن رو کرد.همه سینمایی ها ضد فراستی پست گذاشتن شما ولی از دنیا عقبین
نظرات بینندگان