arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۳۹۹۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۳ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

وال استریت ژورنال: بن سلمان ۱۱ پیام برای سر تیم ترور خاشقچی ارسال کرده بود

بر اساس گزارش سازمان سیا، ولیعهد سعودی در زمان ترور روزنامه‌نگار عربستانی در استانبول، ۱۱ پیام برای مشاور خود فرستاده است.پیام‌های تلفنی بن سلمان هنگام ترور خاشقجی به القحطانی ارسال شده است.رئیس جمهور آمریکا اخیرا اعلام کرده است سازمان سیا تاکنون به نتیجه قطعی و صد در صدی در مورد پرونده قتل خاشقجی دست نیافته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

روزنامه وال استریت ژورنال نوشت گزارش سی‌آی‌ای نشان می‌دهد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، 11 پیام برای مشاور خود که بر ترور جمال خاشقجی روزنامه‌نگار سعودی نظارت داشت، ارسال کرده است.

بر اساس گزارش سازمان سیا، ولیعهد سعودی در زمان ترور روزنامه‌نگار عربستانی در استانبول، ۱۱ پیام برای مشاور خود فرستاده است.

این روزنامه افزود: پیام‌های تلفنی ولیعهد سعودی هنگام ترور خاشقجی به القحطانی ارسال شده است.

شایان ذکر است، خاشقجی که ستون‌نویش روزنامه واشنگتن پست بود، دوم اکتبر درست از لحظه‌ای که وارد کنسولگری عربستان در استانبول شد، ناپدید شد تا اینکه مقامات سعودی سرانجام پس از دو هفته انکار، به قتل او در داخل ساختمان کنسولگری عربستان در استانبول ترکیه اعتراف کردند.

رئیس جمهور آمریکا اخیرا اعلام کرده است سازمان سیا تاکنون به نتیجه قطعی و صد در صدی در مورد پرونده قتل خاشقجی دست نیافته است. این در حالیست که واشنگتن‌پست به نقل از منابع آگاه گزارش داد سازمان سیا پس از بررسی مستندات، با اطمینان بالا به این جمع‌بندی رسیده که محمد بن‌سلمان شخصا دستور قتل خاشقجی را صادر کرده است.­

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
0
0
از این اخبار خسته نشدید؟
نظرات بینندگان