arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ : ۱۵ - ۱۰ آذر ۱۳۹۷

اختلاس ۷ میلیاردی در یک مرکز گردشگری اردبیل

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت که مسئول درآمد یکی از مجموعه های گردشگری شهرداری اردبیل نسبت به اختلاس در وجوه متعلق به شهرداری اردبیل اقدام کرده است. ناصر عتباتی رقم ریالی پرونده را بیش از هفت میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: احتمال اینکه این رقم در طی مراحل تحقیقات بیشتر شود، زیاد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل از دستگیری یکی از کارمندان وصول درآمد مجموعه گردشگری شهرداری اردبیل خبر داد و گفت: رقم ریالی این پرونده بیش از هفت میلیارد ریال است.

به گزارش خبرآنلاین، ناصر عتباتی از کشف اختلاس هفت میلیاردی در یکی از زیر مجموعه های شهرداری اردبیل خبر داد.

عتباتی اضافه کرد: پیرو اعلام حراست شهرداری اردبیل و انجام تحقیقات دقیق مشخص شد که مسئول درآمد یکی از مجموعه های گردشگری شهرداری اردبیل نسبت به اختلاس در وجوه متعلق به شهرداری اردبیل اقدام کرده است.

وی افزود: اسناد و مدارک لازم در این زمینه بررسی و پس از صحت موضوع، یک نفر به عنوان متهم دستگیر شده و با تفهیم اتهام قانونی و با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان گردید.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل رقم ریالی پرونده را بیش از هفت میلیارد ریال اعلام کرد و یادآور شد: احتمال اینکه این رقم در طی مراحل تحقیقات بیشتر شود، زیاد است.

وی برخورد قاطع با هرگونه فساد اقتصادی و تضییع بیت المال را از اولویت های دستگاه قضایی استان عنوان کرد و به متخلفان در این خصوص هشدار داد.

نظرات بینندگان