arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۲۱۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۱۳ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

قیمت طلا، سکه و ارز در بازار امروز/ سکه تمام‌بهار ۳میلیون و ۸۵۰ هزار تومان شد

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۴۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۲۳.۱ دلار معامله می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان وارد شد.

امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۳ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و ۹۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه یک‌میلیون و ۱۵۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۶۷۰ هزار تومان فروخته می‌شود.

هر گرم طلای ۱۸ عیار هم ۳۴۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با قیمت ۱۲۲۳.۱ دلار معامله می‌شود.

امروز دلار در صرافی‌های دولتی با ۵۰۰ تومان افزایش نسبت به دیروز ۱۱۲۵۰ به عموم تا سقف ۲۲۰۰ دلار به فروش می‌رسد. قیمت یورو نیز ۱۲۷۴۰ تومان اعلام شده است که نسبت به دیروز ۵۷۰ تومان افزایش داشته است.

یورو در مرکز مبادلات ارزی بدون تغییر نسبت به روز گذشته ۴۷۵۳ تومان، قیمت درهم امارات ۱۱۴۳ تومان و قیمت پوند انگلیس نیز ۵۳۵۶ تومان قیمت خورده و به واجدان شرایط دریافت ارز‌های دولتی فروخته می‌شود.

منبع: تسنیم
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
10
20
بهتره بر طبل ارزاني دلار زياد نكوبي " انتخاب مردم بدبخت کن "
همه دلال نيستن
همه مردم ايران هستن و از ترسشون و افت سرمايه اي كه مثل سگ دو زدن جمع كردن تبديل به دلار كردن و حالا هم نمیفروشن زیاد خودتو پاره نکن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
4
7
تو زیاد غصه نخور.
سید شیرازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
2
بی شک تجربه سالیان کذشته نشان داده که ملک بهترین محل سرمایه کذاری بوده و خواهد بود.بدیهیست سرمایه گذاری در دلار فاقدثبات بوده زیرا قطعا تابع سیاست شده و فردای کار معلوم نیست.دلار در واقع خصوصا در شرایط فعلی قماریست که احتمال تباه شدن سرمایه ان هم یک شبه ؛بسیار بالاست.مثلا از کجا معلوم که ترامپ معلوم الحال فردا روزی ؛اوازی دگر نخواند و یا اصلا جان به جان به دیار سیاه نرود؟و صدها اگر و اما دیگرکه این تجارت به ظاهر پر سود را به مهلکه ای تبدیل خواهد کرد.اما ملک و مسکن و زمین و خانه هیچگاه سوخت و سوز نداشته؛شاید دیر و زود داشته باشد.
پاسخ ها
جزیره
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
نمی دونم از کدوم تجربه ها صحبت میکنید اگر سرمایه ها به بازار کار وارد میشد و در بخش تولید سرمایه گذاری میشد کشور چنین مفلوک و بیکار ی به این حد نمی رسید به این میگن سرمایه گذاری مطمئن نه اینکه چهار تا خونه در پیت آپارتمانی بخری با یه زلزله همشون بره رو هوا
نظرات بینندگان