arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۳۰۲
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۲۰ - ۱۱ آذر ۱۳۹۷

رحیم پور ازغدی: واشنگتن پست و نیویورک تایمز همه تحت کنترل و مالکیت صهیونیست‌ها هستند؛ تنها عده ای از خواص این را می دانند

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه هیچ کس نمیداند روزنامه ها و نشریات بزرگ دنیا مانند واشنگتن پست و نیویورک تایمز همه تحت کنترل و مالکیت صهیونیست‌ها هستند، اظهار داشت: تنها عده ای از خواص می دانند این نشریات تحت سلطه صهیونیست ها هستند و در حقیقت تکثر یا پلورالیزم وجود ندارد و همه با هم هم فکر و هم باند هستند و چنین دیکتاتوری رسانه ای در جهان حاکم است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

حسن رحیم پور ازغدی در نخستین گردهمایی ملی فعالان فضای مجازی بسیج اظهار داشت: جریانات زیادی در فضای مجازی در حال فعالیت است. اما یک جریانی است که واقعیت را نمی بیند که در جریان این فضا واقعیت مانند پتک بر سر آنها میخورد، برخی هم تسلیم واقعیت ها شده اند  یعنی واقع گرا هستند اما باید واقع بین باشیم اینکه باید در برابر واقعیت انعطاف داشته باشیم اما انفعال نداشته باشیم.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: دجال در دنیا در همه زمان ها وجود داشته و با همه بشریت حرف میزند،  میلیاردها نفر را مسموم و دروغ را به شکل راست و باطل را به شکل درست می فروشد و ذهن همه را سرویس می کند در حالی که ادعا می کند به همه سرویس می دهد، تلاش شما در فضای مجازی می تواند جای صد جنگ نظامی را بگیرد و وقتی یک جنگ ترم پیروز شود دیگه نیازی به گرفتن شهرها نیست چرا که ذهن ها را اشغال می کنند.

وی افزود: اینکه عروسک باربی در پنتاگون طراحی شده است که باربی مخفف باربارا اسم دختر وزارت جنگ آمریکا است همان وزارت جنگ در کنار تولید موشک عروسک نیز تولید کرده است.

رحیم پور تصریح کرد: در عرصه مجازی جبهه وسیعی گشوده شده و امثال شما باید در این جبهه وارد یک نبرد پارتیزانی بشود پارتیزان عده اندازه دشمن ندارد آماده جنگ آقایی ساماندهی نیروهای دشمن را به هم میریزد که این واژه هم ایرانی است و بر اساس منگ پارتها این روش جنگ در دنیا مشهور شده است.

استاد دانشگاه تاکید کرد: امروز شما در عرصه فضای مجازی پارتیزانی عمل کرده و خطوط عظیم نیروهای دشمن را بشکنید و بر آنها غلبه کنید و البته این کار شدنی است که در سالهای اخیر این جبهه نشان داد که توانسته است استراتژی پیدا کرده و این طرف هم صدای محکمی تولید کرده است.

وی ادامه داد: می شود در سطح جهان کاری کرد که الگوهای انقلاب اسلامی در جهان منتشر شود و گوش های زیادی وجود دارد در شرق و غرب که تشنه شنیدن است که باید این صدا به صورت کیفی و کمی به آنها برسد.

عضو شورای‌عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه هیچ کس نمیداند روزنامه ها و نشریات بزرگ دنیا مانند واشنگتن پست و نیویورک تایمز همه تحت کنترل و مالکیت صهیونیست‌ها هستند، اظهار داشت:  تنها عده ای از خواص می دانند این نشریات تحت سلطه صهیونیست ها هستند و در حقیقت تکثر یا پلورالیزم وجود ندارد و همه با هم هم فکر و هم باند هستند و چنین دیکتاتوری رسانه ای در جهان حاکم است.

رحیم پور خاطرنشان کرد: شعارهای زیبایی درباره حریم خصوصی در فضای مجازی گفته گی شود فقط شعار است در هالیوود اجازه ندارند حتی یک فیلم و یا سریال علیه اسرائیل و صهیونیست ها بیرون بیاید،سینمای آمریکا تنها در دست ده نفر است که یهودی و صهیونیست هستند.
 
وی با اشاره به اینکه حریم خصوصی در فضای مجازی معنا ندارد، گفت:  امروز چه خارج و چه داخل می توانند با هک کردن گوشی های هوشمند به اطلاعات آنها دست پیدا کنند، دوربین‌های پرنده، اینترنت اشیا و ... نمونه های دیگری از کنار گذاشته شدن حریم خصوصی هستند و همین الان که در کشورهای غربی از حریم خصوصی صحبت می کنند در خیابان هایشان چندین میلیون دوربین است به طوری که اگر صبح از خانه خود بیرون می آیید تا شب از جلوی صدها دوربین رد می شوید.


وی در پایان گفت: دیگر نامه‌های محرمانه ارتباطات خصوصی و ... معنا ندارد حتی در یک مهمانی می‌شود تمام مکالمات ضبط شود و لازم نیست این کار توسط دشمن صورت بگیرد حتی یک دوست می‌تواند این کار را انجام بدهد.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
محسن جان انصاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
2
3
از دید این طیف فقط ما (خودشون) تحت کنترل و نفوذ صهیونیست نیستن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
1
1
ایشون هم از خواص هستند یعنی؟!
خاک بر سر من که این شده خاص، نظریه پرداز و مفسر. حرفاش صد من یه غازه
یک بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
1
پیام شما کاملا انتقال یافت وملت متوجه شدند که شما هم جزء خواص هستید وفقط این ملت بدبختند که همیشه جزوء عوامند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
چون دکتر رحیم ازغدی رو همه دنیا ودانشگاه های شرق وغرب جهان به عنوان یک نظریه پرداز ومفسر میشناسند
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
کاش این بنده خدا کمی هم وجه رحمانی اسلام را به مخاطبانش نشان می داد و از این بعد ارزشمند دین نبوی سخن می راند.
نظرات بینندگان