arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۲ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

سخنگوی وزارت خارجه: نگاه ما به ساز و کار مالی اتحادیه اروپا مثبت است/ هرگاه به نتیجه نهایی برسیم، اطلاعات لازم را ارائه می‌دهیم/ ادعاهای هوک ناشی از بی‌تجربگی‌ کودکانه‌اش است

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه گفت که تدوین چنین سازوکاری زمان‌بر است ولی ما انتظار داریم که اروپایی ها در کوتاه ترین زمان ممکن این سازوکار را نهایی کنند. نگاه ما به این ساز و کار مثبت است و هرگاه به نتیجه مطلوب و نهایی در این زمینه دست پیدا کردیم اطلاعات لازم را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار می‌دهیم .بحث گزینه نظامی ، یک بحث تاریخ مصرف گذشته است که بارها توسط ایالات متحده آمریکا تکرار شده است ، این ادعاها و تهدیدها کاربردی ندارد و امکان عملی ندارد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اظهار کرد: گفت‌وگوها و تلاش‌ها برای تدوین سازوکار مالی یا همان spv همچنان ادامه دارد .

به گزارش ایسنا، بهرام قاسمی در نشست خود با رسانه‌ها در این ارتباط ادامه داد: تدوین چنین سازوکاری زمان‌بر است ولی ما انتظار داریم که اروپایی ها در کوتاه ترین زمان ممکن این سازوکار را نهایی کنند. نگاه ما به این ساز و کار مثبت است و هرگاه به نتیجه مطلوب و نهایی در این زمینه دست پیدا کردیم اطلاعات لازم را در اختیار رسانه‌ها و افکار عمومی قرار می‌دهیم .

سخنگوی وزارت خارجه کشورمان در مورد ادعاهای برایان هوک یک مقام ارشد در وزارت خارجه آمریکا مبنی بر اینکه گزینه نظامی آمریکا علیه ایران بر روی میز است، اظهار کرد : بحث گزینه نظامی ، یک بحث تاریخ مصرف گذشته است که بارها توسط ایالات متحده آمریکا تکرار شده است ، این ادعاها و تهدیدها کاربردی ندارد و امکان عملی ندارد و تکرار این ادعاها از سوی ایشان ناشی از بی تجربگی کودکانه ایشان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اخبار منتشر شده مبنی برتوافق ایران و کره جنوبی در مورد قراداد نفت در برابر غذا تصریح کرد: من چنین را چیزی تکذیب می‌کنم .

این خبر تکمیل می‌شود.

نظرات بینندگان