arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۱۴ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

برانکو: هر که می‌تواند بازی کند به اردو بیاید!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس قبل از تمرین امروز اعلام کرد، تمام نفراتی که اجازه و توان بازی دارند در اردو حاضر خواهند بود. در حال حاضر، علاوه بر محمد انصاری و حسین ماهینی که با آسیب‌دیدگی طولانی مدت روبه‌رو شده‌اند، سیامک نعمتی و شایان مصلح نیز دوره نقاهت را می‌گذرانند و از فهرست این بازی خارج هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پیش از تمرین امروز سرخپوشان در میان بازیکنان اعلام کرد، هرکس اجازه و توان بازی دارد در اردوی پیش از بازی حضور پیدا کند.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان برای بازی با ذوب‌آهن، پس از پایان تمرین امروز (دوشنبه) راهی اردو می‌شوند. تعداد بازیکنان در این اردو، نسبت به بازی قبل، با اضافه شدن کمال کامیابی‌نیا به عدد 20 رسید.

برانکو ایوانکوویچ قبل از تمرین امروز به مصطفی قنبرپور، سرپرست تیم اعلام کرد، تمام نفراتی که اجازه و توان بازی دارند در اردو حاضر خواهند بود. در حال حاضر، علاوه بر محمد انصاری و حسین ماهینی که با آسیب‌دیدگی طولانی مدت روبه‌رو شده‌اند، سیامک نعمتی و شایان مصلح نیز دوره نقاهت را می‌گذرانند و از فهرست این بازی خارج هستند.

مصطفی قنبرپور، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس فهرست 20 نفره این بازی را به شرح زیر اعلام کرد: علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادو شوویچ، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محسن ربیع‌خواه، آدام همتی، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، امید عالیشاه، گادوین منشا، علی علیپور، حمیدرضا طاهرخانی، احسان حسینی، سعید حسین‌پور، محمدامین اسدی، احسان علوان‌زاده، شاهین عباسیان، احمد بهاروندی و ابوالفضل درویش‌وند.

نظرات بینندگان