arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۴۵۰۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۰ - ۱۲ آذر ۱۳۹۷

فتاح: دانشجو نباید ابزار و پله کسی باشد/ دشمن از اینکه کمیته امداد در خدمت محرومان باشد، می ‌ترسد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه دانشجو نباید ابزار و پله کسی باشد، گفت: خیلی‌ها در صدد هستند از جنبش پرشور دانشجویی سوء‌استفاده کنند ولی وظیفه همه ما این است که حتماً ولایت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهیم
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در دیدار با نمایندگان اتحادیه‌های دانشجویی ضمن گرامیداشت روز 16 آذر به نقش جنبش دانشجویی در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دانشجو نباید ابزار و پله کسی باشد چرا که خیلی‌ها در صدد هستند در ایام انتخابات، قبل و بعد از آن از این جنبش پرشور دانشجویی سوء‌استفاده کنند ولی وظیفه همه ما این است که حتماً ولایت را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار داده و در راه ایشان حرکت کنیم. 

فتاح تاکید کرد: جنس فعالیت دانشجویی و عمق وجود آن با مأموریت کمیته امداد عجین شده زیرا دانشجو نیز همانند کمیته امداد خواستار گسترش عدالت در جامعه و حمایت از مستضعفان و محرومان است.

وی با بیان اینکه جنس انقلاب امام (ره) از جنس حمایت از مستضعفان و محرومان بوده، تاکید کرد: امام(ره) به این موضوع  بسیار تأکید کرده و به داد مظلومان و مستضعفان رسیدن را وظیفه مسئولان دانستند به همین دلیل کمیته امداد امام خمینی(ره) همزاد انقلاب اسلامی است.

فتاح ادامه داد: دقیقاً چند روز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) حکم تأسیس کمیته امداد را دادند و به صراحت می‌توان گفت که ایشان تنها جایی را که اجازه دادند نام شریفشان بر آن باشد کمیته امداد بود.

وی با اشاره به مکتب فکری امام خمینی(ره) تصریح کرد: امام بارها در سخنان خود تأکید کردند که این انقلاب انقلاب مستضعفان و مظلومان است. حتی امام(ره) جمله معروف «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» را در جمع مردم روستاهای دور افتاده و محرومان بیان کردند. چرا که امام می‌دانست که امانت انقلاب اسلامی را بر روی دوش آنها می‌گذارد. 

فتاح با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) جان جان انقلاب امام است، اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) مستقیماً در نظام اسلامی به ولایت فقیه وصل است و ما هر وظیفه‌ای که داریم را به بهترین نحو زیر سایه ولایت امام خامنه‌ای انجام خواهیم داد.

وی با بیان اینکه همه مسئولین کشور باید برای گسترش عدالت و خدمت به محرومان و مستضعفان نقش ایفا کنند، گفت: کمیته امداد تلاش کرده تا اشتغال‌زایی را ملاک عمل قرار دهد و تمام وام‌ها و کمک‌های خود را به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار دهد تا آنها نیز بتوانند به بهترین نحو به کارها و فعالیت‌های خود بپردازند.

فتاح ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) کار اقتصادی نمی‌کند و تمام هم و غم خود را برای کمک به مددجویان، مستضعفان و محرومان نهاده است. و به‌رغم تبلیغات دشمنان انقلاب و نظام اسلامی متدینین و مردم ایران همچنان به کمیته امداد امام خمینی(ره) اعتماد دارند که این نشان‌دهنده اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی است.

وی اظهار داشت: دشمن از این می‌ترسد که کمیته امداد امام خمینی(ره) در خدمت محرومان باشد و چون می‌داند که کمیته امداد به مستضعفان و محرومان که پایه‌های اصلی انقلاب هستند رسیدگی می‌کند در هراس است.

منبع: فارس
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۲
0
0
دشمن را نمی دانم ولی مردم از کارنکرد شما مسولین بیشتر از هر چیزی بیزار هستند و دشمنان ما شماها هستید
هامون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۳
0
0
لطفا کمک کمیته امداد را دیگه سیاسی نکنید بگذارید این یکی نفس راحت بکشد.
نظرات بینندگان