arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ : ۲۳ - ۱۶ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از وعده ایلان ماسک در مورد تونل لس آنجلس تا نامه کارمندان پیمانی گوگل به ساندار پیچای

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

 

ایلان ماسک اعلام کرد که شرکت بورینگ به زودی نخستین تونل خود را افتتاح می کندو تاریخ احتمالی این افتتاح 18 دسامبر عنوان شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کارمندان پیمانی و نیمه وقت گوگل در نامه ای اعتراضی، ساندار پیچای را به دروغگویی و عدم تعهد به امنیت کاربران متهم کردند. جالب است بدانید بخش مهمی از این نامه به حمله و تیراندازی دریوتیوب اشاره دارد که در آوریل سال جاری میلادی توسط یک زن ایرانی به نام «نسیم اقدم» انجام شد.مشروح خبر ا اینجا بخوانید. 

با وجود تمامی اعتراضها، بالاخره دولت استرالیا قوانین جدیدی را برای فعالیت غولهای فناوری تصویب کرد. قوانینی که به طور مستقیم مبحث حریم خصوصی کاربران را هدف می گیرند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

دولت چین می گوید ایالات متحده یک عامل پشت پرده برای دستگیری مدیرمالی هواوی است. این اتهام درست زمانی مطرح می شود که بسیاری از کارشناسان اقتصادی و فناوری معتقد بودند می توان به مذاکرات بین چین و ایالات متحده برای گشایش اقتصادی و فناوری امیدوار بود.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت آمازون اعلام کرد که از این پس، تمامی بسته هایی را که به شکل شلخته و بدون در نظر گرفتن جزئیات مناسب بسته بندی می شوند  از رده خارج و شرکت های تامین کننده این محصولات را مجازات می کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

بر اساس اطلاعات منتشر شده از کاخ سفید به زودی ایوانکا ترامپ و جرد کوشنر همسر وی با مدیران ارشد دنیای فناوری دیداری رسمی خواهند داشت. محور گفتگوها درمورد  نوآوری و آینده شغلها در ایالات متحده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

ساعت اپل در جدیدترین به روزرسانی خود، به طور کاملا واقعی می تواند ریتم های قلب نامنظم(آریتم) و سایر مشکلات را تشخیص دهد.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

 

نظرات بینندگان