arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۴۰۳
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

هزینه «سرسام آور» مسی برای سفرهای هوایی خود و خانواده اش

«لیونل مسی» فوق ستاره تیم بارسلونا مبلغی هنگفت معادل 15 میلیون دلار برای سفرهای هوایی خود و خانواده اش روی یک جت لوکس وسریع السیر هزینه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

براساس گزارش روزنامه آرژانتینی «دوبل اِمریا»، مسی مبلغ 15 ملیون دلار برای جتی پرسرعت و لوکس به منظور انتقال خود و خانواده اش مابین اروپا و آمریکای جنوبی سرمایه گذاری کرده است.


این جت که در آمریکا خریداری شده و در آرژانتین به ثبت خواهد رسید، مدل 2014 جت های موسوم به «گلف استریم وی» بوده و با 16 صندلی، 2 سرویس بهداشتی که یکی از آنها مجهز به حمام است و 2 آشپزخانه مجزا عرضه شده است.


مسی چند اصلاح و تغییر شخصی نیز روی بدنه این جت اعمال کرده است؛ در واقع شرکت آمریکایی به سفارش جادوگر آرژانتینی، «شماره 10» را روی دم این جت و نام مسی و تک تک اعضای خانواده اش شامل لئو، آنتونلا، تیاگو، چیرو و ماتئو را روی پله های آن حک کرده است.


براساس گزارش ها، این جت روز جمعه در فرودگاه یورگ نوبری بوینس آیرس به زمین نشسته و در شهر سن فرناندو آشیانه ای برای وسیله نقلیه جدید و لوکس مسی ساخته خواهد شد.


فوق ستاره آبی اناری ها فردا (یکشنبه) برای تماشای دیدار فینال جام لیبرتادورس مابین تیم های بوکاجونیورز و ریورپلاته در سانتیاگو برنابئو شهر مادرید حضور پیدا خواهد کرد.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان