arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ : ۲۳ - ۱۷ آذر ۱۳۹۷

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از بررسی علت افت اپل تا دکمه هوشمند ضد سرطان

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین کرده و به صورت خلاصه منتشر می کند.

 

مهمترین رویدادهای امروز دنیای فناوری و تکنولوژی در زیر آمده است:

یک گزارش جدید در حوزه هوش مصنوعی نشان می دهد که محققان برتر هوش مصنوعی نگرانی هایی گسترده از آینده هوش مصنوعی دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

گوش دادن به موسیقی در برخی شرایط کمی سخت است، به خصوص اگر قرار باشد این موسیقی ها در جمع  و با صدای بلند شنیده شوند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

اگر به سلامت پوست خود اهمیت می دهید شاید برایتان جالب باشد که با دکمه ای آشنا شوید که می تواند از سرطان پوست پیشگیری کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

یک جوان نیجریه ای به نام سیلاس آدکنل موفق شد نخستین روبات بازیکن جهان را طراحی کند. این جوان 27 ساله از سوی اپل و آمازون دعوت به همکاری شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

چراغ خواب هوشمند«YTBLF» یکی از جدیدترین محصولاتی است که می تواند خواب خوشی را برای کاربران خود تضمین کند. این چراغ خواب در طراحی بسیار متفاوت است.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت های اوبر و لیفت که هر دو در حوزه خدمات خودرو شناخته می شوند، در حال تلاش برای ورود به بازار بورس و اوراق بهادار ایالات متحده هستند. این موضوع برای هر دو شرکت حائز اهمیت بسزایی است و هر دو مایلند برنده این رقابت باشند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

شرکت مورگان استنلی گمانه زنی کرده که آنچه این روزها موجب شکست های پیاپی شرکت اپل و سقوط سهامش می شود، ضعف عملکرد چینی ها است. این موضوع به طور مستقیم به شرکت هایی مرتبط است که قطعات و لوازم مرتبط با ساخت محصولات اپل را تامین می کنند.مشروح خبر را اینجا بخوانید. 

برچسب ها: فناوری
نظرات بینندگان