arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۵۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۲۲ - ۱۸ آذر ۱۳۹۷

نیمار «سفیر جهانی برند» بزرگترین بانک قطر می شود

مالکان قطری باشگاه پاری سن ژرمن با هدف کمک به ارتقاء و توسعه بزرگ ترین بانک قطر موسوم به QNB، با انعقاد قراردادی، «نیمار» ستاره برزیلی این تیم را به عنوان «سفیر برند» خود معرفی کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تارنمای بلومبرگ روز دوشنبه نوشت: تصویر نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن پس از قرار گرفتن روی بیلبوردها برای تبلیغات از تیغ های صورت تراشی و هدفون گرفته تا قهوه و باتری های ماشین؛ حالا از سوی مالکان قطری باشگاه پاریسی به عنوان «سفیر جهانی» بانک ملی قطر برگزیده شد.


برای بیشتر کسب و کارها و استارتاپ ها (کسب و کار نوظهور)، انتشار اطلاعات در مورد فعالیت ها، محصولات و خدمات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه این کار موجب شناخته شدن برند و کسب و کار آن ها خواهد شد؛ در مسیر نیل به این هدف روش های متعددی وجود دارد که می توان با استفاده از آنها اخبار مربوط به کالاها و خدمات خود را به گوش مخاطبان رسانده و موجب شهرت کسب و کارتان شوید و «سفیر برند» یکی از این راه کارها بوده که عبارت است از استفاده از فردی مشهور و محبوب که کالا یا خدمات شما را استفاده کرده و به دلیل رضایتی که از آن دارد اقدام به معرفی آن در مجامع گوناگون کرده و از ویژگی ها و مزایای آن سخن می گوید.


«نیمار سانتوس سینیور» پدر نیمار جونیور در بیاینه ای اعلام کرد که مهاجم 25 ساله پی اس جی با حدود 209 میلیون دنبال کننده در شبکه های مجازی، «در ارزش های مورد نظر بانک ملی قطر و همچنین در جستجوی همیشگی آن ها برای ترقی از طریق دستیابی به نتایج فوق العاده در هر بازی فوتبال، سهیم خواهد شد.


انتقال نیمار از نیوکمپ به «پارک دو پرنس» که تابستان سال گذشته به وقوع پیوست، گران قیمت ترین انتقال تاریخ فوتبال لقب گرفت و شرکت سرمایه گذاری ورزشی قطر در راستای ساختن برندی جهانی در فوتبال، با پرداخت مبلغی رکوردشکن هزینه این انتقال سرسام آور را تقبل کرد.


در واقع با احتساب حقوق سالیانه و با کسر مالیات ها طی پنج سال، نیمار برای پاریسی ها چیزی در حدود 500 میلیون یورو آب خواهد خورد؛ مبلغی که خیلی بیشتر از آن چیزی است که به طور معمول اصطلاحا برای «بستن یک تیم» در فرانسه هزینه می شود.


قرارداد کاپیتان تیم ملی برزیل با بزرگ ترین بانک قطر در حالی منعقد شدن است که باشگاه پاریسی قصد دارد تا به همکاری بیش از یک دهه ای خود با خطوط هوایی «امارات ایرلاینز» پایان دهد؛ قراردادی که به موجب آن نام امارات از سال 2006 روی پیراهن بازیکنان پی اس جی نقش بسته و حالا به دنبال تیره و تار شدن روابط مالکان قطری این باشگاه با کشور امارات متحده عربی و همچنین با هدف انعقاد قراردادی پر منفعت تر با اسپانسری دیگر، رو به اتمام است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان