پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : محققان آمریکایی اعلام کردند چای سبز میزان کلسترول بد خون یا ال دی ال را
کاهش می دهد.
به گزارش انتخاب، نتیجه مطالعات برروی یک هزار و چهارصد و پانزده نفر که در
نشریه انجمن رژیم آمریکا منتشر شد نشان می دهد نوشیدن یک فنجان چای سبز
بیشتر از مصرف دارو میزان کلسترول بد خون را کاهش می دهد.
اولیویا فونگ
استاد داروسازی دانشگاه علوم پزشکی پومونای کالیفرنیا گفت چای سبز میزان ال
دی ال را کاهش می دهد و نوشیدن یک فنجان از این چای بسیار موثر تر از مصرف
آن به صورت کپسول است. به گزارش پایگاه اینترنتی خبرگزاری رویتر ، هنوز
ثابت نشده است که چای سبز میزان کلسترول خوب خون را افزایش یا میزان تری
گلیسیرید خون را کاهش می دهد یا خیر.