arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۴۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۱ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

کاظم جلالی: کسی که از جلسه غیرعلنی مجلس فیلم گرفته، کار اشتباهی انجام داده / پشت در نگه داشتن نماینده کار اشتباهی است / زمانی که کارت نمایندگی نشان داده شد، باید در به روی او باز می شد / رفتار آن نماینده مجلس نیز بسیار زشت بود

کاظم جلالی گفت: پشت درب نگه داشتن نماینده مجلس کار اشتباهی است، زیرا یکی از راهکارهای نظارتی نمایندگان حضورشان در سازمان هاست. به عنوان مثال من بارها به فرودگاه امام خمینی رفته ام و دیده ام رفتار بدی با مردم پشت گیت انجام می شود و همانجا با رئیس فرودگاه صحبت کردم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی گفت: رفتار نماینده مردم سراوان بسیار زشت بود و جملاتی که ایشان به کار برد بسیار بد بود.

به گزارش مهر، در حاشیه جلسه علنی چهارشنبه مجلس شورای اسلامی کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی و انتشار فیلمی از نشست غیرعلنی مجلس در جلسه روز گذشته گفت: در جلسه غیرعلنی سه نکته مورد بررسی قرار گرفت؛ نکته اول اینکه مجلس شورای اسلامی جلسات غیرعلنی برگزار می کند و در این جلسات حرف هایی زده می شود که بین خود نمایندگان است و نباید منتشر شود. کسی که این فیلم را تهیه کرده و انتشار داده است کار اشتباهی انجام داده است.

رئیس فراکسیون مستقلان مجلس اظهار داشت: نکته دوم در مورد رسانه ها و صدا و سیما بود، صدا و سیما وقتی می خواهد پدیده ای را در منظر مردم قرار دهد باید موضوع را کاملا کالبد شکافی کند.

وی ادامه داد: پشت درب نگه داشتن نماینده مجلس کار اشتباهی است، زیرا یکی از راهکارهای نظارتی نمایندگان حضورشان در سازمان هاست. به عنوان مثال من بارها به فرودگاه امام خمینی رفته ام و دیده ام رفتار بدی با مردم پشت گیت انجام می شود و همانجا با رئیس فرودگاه صحبت کردم.

رئیس مرکز پژوهش ها اظهار داشت: نماینده برای بازرسی گمرک باید سرزده به این سازمان برود، زمانی که کارت نمایندگی نشان داده شد باید درب به روی ایشان باز می شد.

وی اظهار داشت: نکته سوم اینکه رفتار نماینده مجلس نیز بسیار زشت بود و جملاتی که ایشان به کار برد بسیار بد بود.

جلالی اظهار داشت: کسی که نماینده مردم را تحقیر کرد و به آن نحو ایشان را از سازمان بیرون کرد رفتار بدی داشت. وقتی موضوعات جامع نشان داده نمی شود، اشتباه است.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۹
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
1
11
چرا پشت در نگه داشتن نماینده کار اشتباهی است؟ اگه نماینده میخواسته خودروی خودش رو در محلی که ورود ممنوعه وارد کنه چی؟؟!!! نمایندگی مجوز انجام کار غیر قانونی نیست!!!
در ضمن حتی اگر قصد سرکشی داشته و یک کارمند به اشتباه در کار ایشان اختلال ایجاد کرده، آیا این امر مجوز به کار بردن لفظ " تو ... می خوری" می باشد؟ آن هم در محلی که افراد دیگر از جمله یک خانم حضور دارند؟؟؟ شاید آقای جلالی هم از این لفظ استفاده می کنند که برایشان عادی است!!!
بجای توجیح نماینده را توبیخ کنید آقا!!!
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
1
5
شما هم با این تفکر لیاقت نمایندگی ندارید ،مگر نماینده کیست که باید درب رابرای او باز کنند ،تازه ایشان که ظاهرا برای کار چاقکنی به آنجارفته ،لطفا حرف نزنید تااین تتمه آبرویی که دارید بماند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۸
0
1
چرا باید نماینده کارت نمایندگی نشان میده در به روش باشه. گیرم که شما راست میگی ، مگه نماینده وظیفه ش اینه که راه بیوفته تو ادارات مشکل حل کنه.
میگم چرا چند وقته رفتار مسئولین فرودگاه با مردم اینقدر بهتر شده پس آقای جلالی زحمت کشیدن رفتن فرودگاه مشکلات رو حل کردن.
واقعا ما چقدر بدبختیم که توقع داریم اینا اوضاع مملکت رو سر و سامان بدن
نظرات بینندگان