arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۶ - ۲۸ آذر ۱۳۹۷

تقلب در قرعه رئال مادرید و آژاکس به ادعای رسانه مشهور آرژانتینی

خورخه راموس، روزنامه نگار ESPN درباره تقلب احتمالی در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۱۹-۲۰۱۸ صحبت کرد. روزنامه نگار آرژانتینی در یکی از برنامه‌هایش در شبکه ESPN اعلام کرد که یک تقلب به نفع رئال مادرید رخ داده است تا این تیم با آژاکس روبرو شود. پس از این که منابع اسپانیایی‌ خورخه راموس اعلام کردند که فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید خواستار قرعه آژاکس شده است این اتفاق در مراسم قرعه کشی رخ داد. این نشان از نفوذ پرس در فوتبال اروپا است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

خورخه راموس مدعی شد در قرعه رئال مادرید و آژاکس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تقلب رخ داده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، خورخه راموس، روزنامه نگار ESPN درباره تقلب احتمالی در قرعه‌کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۱۹-۲۰۱۸ صحبت کرد. روزنامه نگار آرژانتینی در یکی از برنامه‌هایش در شبکه ESPN اعلام کرد که یک تقلب به نفع رئال مادرید رخ داده است تا این تیم با آژاکس روبرو شود. پس از این که منابع اسپانیایی‌ خورخه راموس اعلام کردند که فلورنتینو پرس، رییس باشگاه رئال مادرید خواستار قرعه آژاکس شده است این اتفاق در مراسم قرعه کشی رخ داد. این نشان از نفوذ پرس در فوتبال اروپا است.

خورخه راموس پیامی را که در موبایلش در این رابطه دریافت کرده بود، در برنامه "خورخه راموس و گروهش" علنی کرد. در این پیام به او گفته شده است: "خورخه! فلورنتینو خواستار آژاکس شد. او در این راستا پیامی به یوفا فرستاده است."

روزنامه نگار آرژانتینی به مهمانانش اعلام کرد: "ابتدا تصور می‌کردم این یک شوخی است اما متوجه شدم این منبع دروغ نگفته است."

او در ادامه افزود: "این شخص به من اطلاعات زیادی می‌دهد و مرا از اتفاقی باخبر کرد که یک روز بعد رخ داد."

برچسب ها: رئال مادرید ، آژاکس
نظرات بینندگان