arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۴۷۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۲۹ آذر ۱۳۹۷

راز جدایی کی‌روش و رحمتی بعد از چند سال فاش شد

امید نمازی فاش کرده که شب بازی ایران و ازبکستان که با شکست تیم‌ملی در تهران همراه شد، کی‌روش وقتی داشت فیلم بازی را تماشا می‌کرد از عملکرد رحمتی روی گل ازبک‌ها انتقاد کرده و یک نفر عین حرف سرمربی پرتغالی را به گوش رحمتی رسانده. همین هم شد که این بازیکن در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفت.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

امید نمازی به تازگی از دلیل اختلاف رحمتی و کارلوس کی‌روش پرده برداشته است.

به گزارش خبرآنلاین؛ سال‌ها از اختلافی که بین مهدی رحمتی و کارلوس کی‌روش ایجاد شد گذشته و هنوز کسی به طور کامل نمی‌داند دلیل آن همه جنجال و در نهایت خداحافظی گلر فیکس وقت تیم‌ملی چه بود؟ رحمتی آن روزها دروازه‌بان اول ایران بود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و کاپیتان استقلال حضور در جام‌جهانی را از دست داد.

بعد از گذشت چند سال حالا امید نمازی درباره راز این جنجال گفته. نمازی فاش کرده که شب بازی ایران و ازبکستان که با شکست تیم‌ملی در تهران همراه شد، کی‌روش وقتی داشت فیلم بازی را تماشا می‌کرد از عملکرد رحمتی روی گل ازبک‌ها انتقاد کرده و یک نفر عین حرف سرمربی پرتغالی را به گوش رحمتی رسانده. همین هم شد که این بازیکن در نهایت تصمیم به خداحافظی گرفت.

برچسب ها: کی‌روش ، رحمتی
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
وظیفه کی روش وهرسرمربی این هست که ایرادبازیکنان روبگیره ویک فوتبالیست خوب بایدقبول کنه نه این که ناراحت بشه وبااین کارش فرصتاشوخراب کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۱
0
0
چقدر ناز نازیه!
نظرات بینندگان